työtä käskettyä

jenni

Tulin yhtenä päivänä kotiin soluasuntooni, jossa asuin yhden toisen tytön kanssa. Se oli siellä parin jätkän kanssa. Ne pyysi mua mukaan yhteen kokeiluun ja ajattelin että mikäs siinä.
Mun kämppis anto mulle mustat silkkisen stringit ja niihin kuuluvat rintsikat ja huivin joka mun piti laittaa silmien eteen.
Sen jälkeen mut laitettiin sänkyyn kiinni naruilla niin että olin X asennossa. Sitten ne sano että niillä on videokamera. Kuulin kuinka se rupesi surisemaan. Sanoin etten ihan sellasta ollut ajatellu, kamera on vähän liikaa. Ei ne mua sitt kuunnellu vaan yhtäkkiä mun kämppis istahti mun naaman päälle. "Nuole mua" se sano. "Ei me sua päästetä irti kuitenkaan". Ihme kyllä tällainen pakkotilanne alko kiihottaa niin että tunsin kuinka mun pillu kostui. Rupesin nuolemaan käskettyä, en ollu ennen sitä tehny ja se tuntu oudolta. Kaveri rupes kiihottumaan ja nestettä valui pitkin mun naamaa. Nuolin sen klitorista. Sitt toinen jätkä irrotti mun toisen käden. "Tunge sormi sen pilluun!" se sano. Laitoin ensin yhden sormen sinne ja kuuntelin kuinka se rupes inisemään kiihottuneena. Laitoin kolme sormea sinne ja levitin sen pillunestettä ympäri pillua ja anuksen ympärille. Jätkät käski laittaa sormen sinnekin ja niin tein.
Sitten tunsin kuinka joku koski mun pillua, ensin sormilla ja sitten toinen jätkistä rupes nuolemaan mun pillua ja anusta. Se laittoi sormiansa kumpaankin reikään. Samalla jatkoin kämppiksen nuolemista ja sormittamista.
Seuraavaksi kämppis nousi mun päältä pois ja sen tilalle jätkä laittoi munan mun suuhun. Se oli mahtavan iso ja se käski imemään. Toinen jätkä laitto tekokyrvän mun anukseen sen jälkeen kun se levitti mun nesteitä ympäriinsä. Se oli mun eka kerta, ja se sattu! Huudahdin mutta mun suu tukittiin kyrvällä. Seuraavaksi mun pilluun laitettiin toinen mulkku.
Hetken päästä mun suuhun lensi lasti ja toinen mun pilluun. Tilanne kiihotti mua ihan törkeesti ja sain orgasmin. Nytkin multa valuu pillusta nestettä enemmän kuin koskaa. Kiihotun pelkästään siitä että kerron tämän.
Sain myöhemmin katsoa videon ja silloin mun oli pakko ottaa viinipullo jonka tungin pilluun ja samalla laitoin omat sormet anukseen.

2

8545

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kriitikko

Huono.

• helu

vähän pidempi, eiks joo ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3277
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3037
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2530
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2323
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2056
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1913
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1643
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1499
    Aihe