Elvis ja Jeesus

pohdiskelua

Moikka!

Olen Elvis fani, ja Elvis on mielestäni erittäin monitahoinen sekä jopa mystinen henkilö.

Mikä on se karisma joka saa isot äijät itkemään kun tieto Elviksen kuolemasta tuli?

Elvis faneja, jotka rakastavat tätä miestä, löytyy joka maapallon kolkasta ja joka yhteiskuntaluokasta.

Löydän vertauksen Elviksestä ja Jeesuksesta.

Jeesus eli, opetti, kärsi ja kuoli, sekä nousi kuolleista ja antaa lohtua ihmisille.

Samoin teki Elvis, hän "opetti" ihmisiä ihanalla äänellään ja olemuksellaan, hän kärsi, sitten kuoli ja nousi myös kuolleista.
Edellisellä tarkoitan sitä, että jo heti alkoivat spekulaatiot, että Elvis elää sittenkin.

Ja todellakin, paradoksaalista kyllä, niin ilman Elviksen kärsimystä -70 luvulla, kuolemaa -77, Elvis ei olisi se, pitäisikö sanoa jonkinlainen "messias" hahmo, joka yhdistää ihmisiä ympäri maailman.

No, tässä omia mietteitä Elviksestä.

3

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voice´s E.

Kannattais varmaan tutustua Elvikseen enemmän.
      Hän oli tavallinen ihminen joka oli oikealla hetkellä oikeassa ajassa,hänestä muovattiin ensimmäinen tuotteistettu stara isolla rahalla.
      Hyvä ulkomuoto,hyvä ääni ja karisma auttoi tietenkin.
      Elvis oli normaali ihminen jolla oli hyvä puoli ja se mustempi puoli.
      Hän oli rikas ja mahtava mies.
      Hän oli myös hyvin uskonnollinen pohjimmiltaan ja kasvatuksensa ansiosta.
      Se pimeä puoli liittyi vallan tuomaan turhamaisuuteen,naisia,seksiä ja pillereitä.
      Eräs pimeä puoli liittyi hänen kiinnostukseensa nuorista naisista,kerrotaan että Elviksellä oli tapana kutsua nuoria naisia huoneeseensa ja pyytää naiset painimaan ainoastaan valkeat pikkuhousut yllään ja asettua itse kuvaamaan kyseistä aktia,loppuvaiheessa itse maestro asteli kuvaan masturboiden.
      Huhut kertovat että maailmalla liikkui kyseisiä filmin pätkiä suuren rahan hintaan keräilijöillä Elviksen kuoleman jälkeen,mutta tuskin yksikään niistä tulee päivänvaloa näkemään koskaan mikäli tarinat ovat tosia.

• huumausaineet

teettääkin.

• ...

Sinä olet vetänyt huumeita, Elvis reseptilääkkeitä!

Mitään filminpätkiä ei ole

Ja Elvis on Jeesusta suositumpi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3217
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2917
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2435
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2273
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2179
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1616
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      19
      1593
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1440
    10. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      32
      1423
    Aihe