...mä en saa itteni hengiltä, kun en kuitenkaan halua elää. Tää vaan n niin paskaa. Miten mä saan sen yhden askeleen otettua?
miks vitussa
4
510
Vastaukset
- Darksoul
Mikä nyt noin mättää,kerro niin mietitään vaihtoehtoja?
Helpompaa kuin ottaa itseään hengiltä on
muuttaa nykyinen tilanne siedettävämmäksi.
Vaikeaa sekin voi olla mutta ei niin vaikeaa. Olen sen kokenut itsekin. Ja tulen varmaan yrittämään vielä, mutten usko, että lopulta kuolen. Jo pelkästään yrittäminen vaatii niin paljon eikä musta löydy tarpeeksi rohkeutta siihen. Jos vain keksisin jonkun helpon tavan niin elämän lopettaminen olisi todella lähellä.
- olen niin "hullu"
että olen alkanut luottamaan siihen, että kuolen johonkin sairauteen. Ei tarvitse itse tehdä sitä.
Minulla on jo todettu erinäisiä muita sairauksia, niin kaiketi tämä ei enää kestä montaa vuotta.
- Masentunut itsekin..
Sä kuolet kuiteski ennemmin tai myöhemmin..Ei muakaan huvittais elää,mut ei tääl tarvi elää ku 80-weeks...Ei näin nuorena piä tappaa itteään masennuksen takia...Kyllä mä mieluummin oon täällä ainakin keski-ikäiseks...Ja se on helvetin lyhyt aika verrattuna maapallon elinikään...puhu lääkärille...Niin mäkin halusin kuolla vielä joskus yli 1/2 wee sitten,mut nyt haluan elää...Ei se elämä ole hirveetä koko ajan,se on masennus,joka saa ajatteleen niin ja syö elämänhalua...Masennuslääkkeet muuttaa asennetta kummasti..Mitä jos alkaisit niitä käyttään?Vaikka jotkut sanoo,ettei masennuslääkkeistä ole mitään hyötyä,ni kyllä niistä on....Ei kaikista,mutta aina löytyy ainakin 1 lääke,joka tepsii...Anyway,sulla ei oo paljo vaihtoehtoja..Joko haet hoitoon ja elät,et hae ja kärsit ja elät tai sit et hae ja tapat ittes...Niin mullakin ja kaikilla...sun pitää ite päättää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023539
- 623197
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342694- 812479
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501742Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221720- 121706