onko kellään tietoo että näkeekö vauvan väriä vatsasta ? että onko hän tumma vai vaalee?
raskaana!?
6
632
Vastaukset
- rtt
eikäs kukaan osaaa vastata tähän ?
valitettavasti ei näe vielä,joten syntyessä sitten huomaat kenen kans on tullu oltua!Ajankohta lapsen alkuunpanolle voi olla myös viite tulevasta,mutta jos kovin lähekkäin olet irrotellu 2 miehen kans,ei tiedä ennenkuin syntyy.Olen asiaaa nähnyt käytännössäkin!Jännitystähän se 9-10kk sitten on!Hyvää odotusta sinulle,nauti kuitenkin,jos olet päättänyt asian näin!Dna testit kannattaa tehdä jatkossa kuitenkin isyyden varmistamiseksi!
- ööö.
tituliini-hki kirjoitti:
valitettavasti ei näe vielä,joten syntyessä sitten huomaat kenen kans on tullu oltua!Ajankohta lapsen alkuunpanolle voi olla myös viite tulevasta,mutta jos kovin lähekkäin olet irrotellu 2 miehen kans,ei tiedä ennenkuin syntyy.Olen asiaaa nähnyt käytännössäkin!Jännitystähän se 9-10kk sitten on!Hyvää odotusta sinulle,nauti kuitenkin,jos olet päättänyt asian näin!Dna testit kannattaa tehdä jatkossa kuitenkin isyyden varmistamiseksi!
eli ei näe mistään ultrasta että onko lapsi tumma ihonen . ?
koska olen harratanut seksiä vaalean miehen kanssa 30.4 5kertaa sinä päivänä. ja satuin eksymään paikkaan ja humalaan missä oli tumma mies josta en muista mitään kun kaverit vasta kertoivat että mies oli nukkunut kanssani ja "tökässy" minua ja olin sanonut että en sit syä pillereitä ja hänellä ei ollut kondomia. mutta se yhdyntä ei kestäny kuin 2minuttia. ja olin pukannut miehen pois. mut kun en ole varma että onko mies päästänyt sisälleni. olen ollut miehen kanssa josta olen eronnut niin yritimme lasta mutta ei tärpännyt. ja nyt sit olen raskaana. eli onko silleen että raskaus tulee selville vasta kun kuukautiset ovat myöhässä.? ! kun testasin pari päivää (heti kun tulin paikasta mihin olin eksynyt) ja näytti että en ole raskaana ja sit kun kokeilin nytten niin olin raskaana. eli onko homma se että voin olla raskaana tälle jonka kanssa olin 30.4 sängyssä 5kertaa sinä päivänä.
toivon vastausta koska olen aika paniikissa. :( - paha juttu
ööö. kirjoitti:
eli ei näe mistään ultrasta että onko lapsi tumma ihonen . ?
koska olen harratanut seksiä vaalean miehen kanssa 30.4 5kertaa sinä päivänä. ja satuin eksymään paikkaan ja humalaan missä oli tumma mies josta en muista mitään kun kaverit vasta kertoivat että mies oli nukkunut kanssani ja "tökässy" minua ja olin sanonut että en sit syä pillereitä ja hänellä ei ollut kondomia. mutta se yhdyntä ei kestäny kuin 2minuttia. ja olin pukannut miehen pois. mut kun en ole varma että onko mies päästänyt sisälleni. olen ollut miehen kanssa josta olen eronnut niin yritimme lasta mutta ei tärpännyt. ja nyt sit olen raskaana. eli onko silleen että raskaus tulee selville vasta kun kuukautiset ovat myöhässä.? ! kun testasin pari päivää (heti kun tulin paikasta mihin olin eksynyt) ja näytti että en ole raskaana ja sit kun kokeilin nytten niin olin raskaana. eli onko homma se että voin olla raskaana tälle jonka kanssa olin 30.4 sängyssä 5kertaa sinä päivänä.
toivon vastausta koska olen aika paniikissa. :(Tilanne on nyt se, että voit olla raskaana ihan kummalle tahansa. Isä selviää sitten DNA-testistä. Ja hyvä olisi alkaa varata aikaa myös sukupuolitautitestejä varten. Jos se toinen urpo panee paljaalla tiedottomassa tilassa olevia muijia, niin ylläreitä voi olla luvassa enemmänkin.
Jos sun kaverit pystyivät antamaan noin tarkan kuvauksen mutta eivvät puuttuneet asiaan mitenkään, niin liikut aika kummallisessa porukassa.
- ööö.
ku mietin täs asioita niin eikös se ole mahdotonta ku on ollu yhdynnäs niin sen näkee jo 3päivän sisäl tikusta että on raskaana !? ja että vatsaaan on tullu pyöreyttä. ???
- tätsykkäinen
Raskaus näkyy testistä sitten kun on kuukautiset 1 7pvää myöhässä.
Vatsaan voi tulla pyöreyttä hyvinkin aikaisin,koska raskaus turvottaa alussa kudoksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124