Täällä on keskusteltu pedofilia- tapauksista helluntaiseurakunnissa. Kun lukee (muilta sivuilta) näiden tapauksien jälkipuinteja, niin yleensä nämä henkilöt erotetaan seurakunnistaan ja myös leimataan alun perinkin huonoiksi uskoviksi.
Tehtävistään, jos ne ovat lasten parissa, heidät tietenkin pitää siirtää pois, mutta en ymmärrä seurakunnasta erottamista.
Eikö heitä pitäisi ennemminkin auttaa? Onhan helluntaiseurakunnat puolillaan alkoholisteja, entisiä narkkareita, entisiä rikollisia. Heitä oikein haalitaan helluntailiikkeeseen.
Miksi liikeen sisällä hairahtunutta ei pyritä "eheyttämään"? Ovathan helluntailaiset ilmoittaneet pystyvänsä "eheyttämään" homojakin.
Miksi pedofiiliksi paljastuneet
erotetaan helluntaiseurakun...
5
461
Vastaukset
- savolaenenmies
Tapauskohtaisesti, jos on vaaraksi ympäristölle.
Parempi erottaa, Raamattu antaa siihen mahdollisuuden.
Poistakaa keskuudesta- se joka on paha!- sen armon,
jota paljon mainostatte?
- perinteisesti
ammutaan omat haavoittuneet.
Saahan sitä rahallista/muuta voittoa tavoitteleva yritys omat asiakkaansa valita. - ...
Heidät erotetaan usein vain määräajaksi ja otetaan myöhemmin takaisin, lapsityöhönkin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222