... vain ja ainoastaan minun, sinua niin kovasti rakastin. Olit minun ainoani, sinua palvoin, sinua jumaloin, olit minun.
Näin luulin... *puff*
Minä en ollutkaan sinun ainut.
Ja sinä hävisit, minne? Jonnekin tuonne chattiin, sua edelleen haeskellen, missä olet kultaseni?
Hetken olit
9
3486
Vastaukset
- ollaan
,,,,,,:)
- kaepaelet ni
täytyy ihan sannoo jotta onneks oon onnistunna eksyttämään siut jäljiltäin
jokus lyhyt aika on pitkä tuhotoman pitkä toisinaan on siten joskus se on liian lyhyt sillä ei ole merkitystä.
vaan sillä hetkellä jonka jaoit.
joku jää mieleen joku ei.
voi olla että etsimäsi ihmisen mieleen et jäänyt siksi rekatut nikit on ihania kun voit cahti huonessa laitaa postia ...
iloita päivää sinulle nallis- miekin,,,
kaepaelen,,,,,löysinpähän,,,,,siinähän sie tuota oot....:))
- Lisää jekkuja!
Odotin jo salaa että etsisit mua
- mää vaan
voi hyvänenaika kun laittaisitte ketä te kaipaatte ja etsitte...laittakaan hyvät ihmiset nikki edes. mäkin olen kadottanut rakkaani.
- timpa78
Minuako kaivataan?
Kuka on henkilö jota kaipaat Timpa78? - hemeli
Ja minä sinua!
- meitä varten
on aika, kun unelmat toteutuvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577370Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393651Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3762046Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1681844- 861499
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164