Tämä kysymys siis miehille: Voiko nainen olla niin huono, että mies ei yksinkertaisesti halua enää seuraavaa kertaa?
Itse olen tällä hetkellä itseäni tosi paljon ärsyttävässä tilanteessa; mies jolta "vonguin" (useaan otteeseen) antoi minulle noin viikko sitten viimeinkin. Noh, sovittiin sitten parin päivän päästä, että otetaan pian uudestaan (minun aloitteestani) mutta kas kummaa miehestä ei ole kuulunut YHTÄÄN MITÄÄN :( olenko siis todella epätoivoisen oloinen jos kysyn vielä kerran vai kannattaisiko oman ylpeyden säilyttämiseksi antaa olla. Olisin kiinnostunut miehestä myös muutenkin, joten saako tälläinen käyttäytymiseni vain miehen juoksemaan karkuun vai johtuuko se siitä, että olin vain yksinkertaisesti niin auttamattoman HUONO??!
todella huono sängyssä?
12
3681
Vastaukset
- joskus..
kemiat ei oikeen synkkaa... tai joku muu... älä vonkaa
- nainen1234
mutta helpommin sanottu kun tehty.. suoraan sanottuna vituttaa kun olis vaan niin helppo soittaa ja vonkua !
nainen1234 kirjoitti:
mutta helpommin sanottu kun tehty.. suoraan sanottuna vituttaa kun olis vaan niin helppo soittaa ja vonkua !
Soita siis ja puhu, pyydä vaikka muuten ulos. Hiljaa hyvä tulee. Ainakaan omasta mielestä nainen ei ole säälittävä, jos tekee aloitteen jne. Juuri toisin, mielestäni se on sen merkki, että nainenkin haluaa eikä ole pelkkä kohde miehelle.
- Mies 38 ja Stadi
Ehkä mies on vähän"ujonpuoleinen"ja tekosi oli liian nopea ja radikaali?.Yleinen hyvä tieto on tiedostaa, että juuri ehkä tämä(kumppanisi)on niitä parhaita miehiä parisuhteessa ja perheen isänä.Unohda kaikki raflojen"hollywood hymyt"ja katsasta perusmies ja hyvä seuramies, myös taloudellisesti(luotettava)sellainen.Ja lopuksi sinulle, että kaikki me yksilöitä olemme sexissä ja seurustelutaidoissa.Elämä on!
- Nainen 31v.
Tekstistäsi saa selville sen, mikä olet. Olet kaljuuntuva, huonohampainen luuseri!!
Ja varmasti surkea sängyssä. - nainen1234
Mies ei siis todellakaan ole ujo tai mitään sinnesuuntaan. Todella ulospäinsuuntautunut ja sanoinsinko jopa että naistenmies.. Ehkä se sitten johtuu juurikin siitä, että olin pano panojen joukossa.
- Jokuukko
Väitän et kyl sä ite tietäisit jos sä oisit ollu NIIN HUONO :) Koska kyl siin täytyy mokata ihan tosi pahasti et mies alkaa noin kovin pelkäämään tai välttelee..
- sexonautti
että hommasta ei yksinkertaisesti tullut mitään. aluksi
luulin, että se johtui alkujännityksestä, mutta lopulta
oli pakko myöntää, että kyse oli vain mahdottomasta
yhtälöstä.- sexonautti
kyse oli siis siitä, että me emme sopineet yhteen. ei siitä, että jompikumpi olisi ollut erikseen huono.
- Kuuma Ori
Naiset usein luulottelee pillunsa mahtia. Pilluja on maailma pullollaan. Miten sitä käyttää, erottuu joukosta. Olet selvästi ollut tusinapillu, joka ei kiinnosta kerran jälkeen toiste. Lisäksi suomalaiset naiset ei osaa treenata lantionpohjalihaksiaan, josta johtuu monien vaginan velttous. Munan koko itsellä riittävä ja kuulemma isohko. Tee jotain itsellesi äläkä kuvittele pelkän levityksen riittävän nyky-seksissä. Nyt on miesten markkinat!
- lovexssss
eihän mikään kiinnosta jos sen saa heti. se mies haluaa saalistaa sinut ite ja vonkua seksiä, ole vaan vaikeasti tavoiteltava mutta härnäävä.. että tietää että olet kiinnostunut
- nainen1234
Tuollaisesti olenkin kuullut :)) kiitos paljon neuvoista, ehkä jos vielä saan tilaisuuden niin laitan käytäntöön.
Lisää kyllä saa antaa hyviä vinkkejä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023539
- 623197
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342694- 812479
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501742Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221720- 121706