Kallis siis olla siellä, lonkero 4 euroa/purkki
Ruoka ihan hanurista ja kallista.
Palvelu puuttuu kokonaan.
Aamupala loppuu kesken.
Olin kerran en toista.
Tallinki STAR on ihan
10
2619
Vastaukset
- silajl
kaivatakaa .... kaikki maksaa..myös viikingil
- empempem
Vaikka nuo nyt samaan konserniin kuuluvatkin, niin eiköhän noilla Siljan laivoilla ja Tallinkin räkälaivoilla ole kuitenkin pieni ero. Ainakin vielä...
- Ville-Viikinki
-Eestiläistä edustavuutta !!
Ville vähän maistissa, mutta siinä olet oikeassa että tallinki kusettaa tyhmiä suomalaisia, mutta ei ainakaaan minua enää ikinä ja uskon, että muut myös alkavat ymmärtämään pikku hiljaa..
- mihin?
keijumekko kirjoitti:
Ville vähän maistissa, mutta siinä olet oikeassa että tallinki kusettaa tyhmiä suomalaisia, mutta ei ainakaaan minua enää ikinä ja uskon, että muut myös alkavat ymmärtämään pikku hiljaa..
Eckeröön, Sea catteihin, Lindaan vai viikinkiin, olis vaan mielenkiintoista kuulla mikä noista on se oikea tallinksiljalaisille?
- mitä?
keijumekko kirjoitti:
??????
- Deipyle
kertakäyttöaterimien kera ilmestyivät Siljan laivoille kyllä jo silloin kun joskus kolme-neljä vuotta sitten tehtiin pintakohennusta yleisiin tiloihin, siis jo ennenkuin Silja Linea alettiin edes myydä.
Kertakäyttöastioita tosin käytetään vain Mundon yökattauksessa, silti ensi kokemus oli aika järkky, teki mieli ostaa omat aterimet Galleriasta paluumatkaa varten..
Mites Europalla? - Ville-Viikinki
Deipyle kirjoitti:
kertakäyttöaterimien kera ilmestyivät Siljan laivoille kyllä jo silloin kun joskus kolme-neljä vuotta sitten tehtiin pintakohennusta yleisiin tiloihin, siis jo ennenkuin Silja Linea alettiin edes myydä.
Kertakäyttöastioita tosin käytetään vain Mundon yökattauksessa, silti ensi kokemus oli aika järkky, teki mieli ostaa omat aterimet Galleriasta paluumatkaa varten..
Mites Europalla?ei ole tullut vastaan niin Vikingin, kuin Siljankaan laivoilla, mutta katsotaan miten nyt Europalla, kun menen sinne tänä iltana.
- Eckerö paras
mihin? kirjoitti:
Eckeröön, Sea catteihin, Lindaan vai viikinkiin, olis vaan mielenkiintoista kuulla mikä noista on se oikea tallinksiljalaisille?
Suomalaiselle !
- kalapala tai
3 lihapullaa ??? Kokki annostelee, itse ei saa ottaa......vesikin maksaa. Leiriolot ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308