--top 5 maata-

...

olen vuosien varrella tavannut monenmoisia ihmisiä eri maista ja kulttuureista, ja tässä ovat top 5 maata joissa on OMASTA MIELESTÄNI ihanimmat miehet.

(ps; joka maasta löytyy ihania ja inhottavia ihmisiä, tämä on vaan karkea yleistys miehistä joihin olen itse tutustunut. ;)

1) Italialaiset miehet: parhaimmillaan karismaattisia, ystävällisiä ja äärimmäisen seksikkäitä.

2) Espanijalaiset miehet: romanttisia ja flirttailevia. rakkaus on heille äärimmäisen tärkeää.

3)Venäläiset miehet: positiivinen elämänasenne, pilkettä silmäkulmassa. kohtelevat naisia naisina.

4) Ranskalaiset miehet: karismaattisia ja hurmaavia, kohteliaita ja sosiaalisia.

5) Australialaiset miehet: huumorintajuisia ja helposti lähestyttäviä. maanläheisiä.

12

2017

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bidrali

1) Italialaiset miehet: parhaimmillaan karismaattisia, ystävällisiä ja äärimmäisen seksikkäitä.

2) Espanijalaiset miehet: romanttisia ja flirttailevia. rakkaus on heille äärimmäisen tärkeää.

Lipeviä gigoloja varsinkin espanjalaiset. Päivää en kerinnyt yhdelle edes sanoa tai nimeäni kun oli jo kättäni housuihin tunkemassa, että "Lets fuck I have something big in my pants... no kaveri oli jotain 19 ja hormoonit varmaan hyrräsi. Vedin käteni pois ja jatkoin kohti uusia seikkailuja;D Muuten varmaan ihan mukavia osa...
      Toki tämä on vain kokemus eräästä porukasta nuoria poikia.

Italialaiset, hmm, taitaa olla samaa kastia tosin paljon rauhallisempi mutta jotain sekin yksi yritti, vaikka oli muka niin väsynyt ettei haluaisi kuin nukkua vaan vieressä(niin niin ja lehmät lentää) en siis mennyt tosiaankaan hänen kämpilleen vaan painuin omalleni vaikka avaimiakaan ei ollut ja kello oli kuusi aamulla.

Tästä nyt voi tulla vaikka mitä palautetta mutta
      korostettakoon että nämä ovat eräät ikävät kokemukset eivätkä yleistettävissä kaikkiin ko. maan miehiin... onhan se vähän flirttiä tietysti kun ensimmäisenä ajatellaan tutustuttaa "pikkuveljeen" ja sitten vasta esittäydytään;D
      Kyllä nämäkin tyypit olivat hyvännäköisiä mitäpä sitä kieltämään... minä vaan en ole sellainen tyttö.

Heh, pitäisköhän listata Joensuun muslimit samalla tavalla... Marokkolaiset voisi löytyä aika häntäpäästä... tosin sehän olisi vain minun (ja mahd myös mieheni) mielipide.

• helluntaiheila_on

minkämaalainen on miehesi?

• .....................

Yleensä tätä mieltä espanjalaisista miehistä ovat vain ne, jotka eivät ole käyneet Espanjassa muualla kuin turistialueilla...jos sielläkään. On jotenkin huvittavaa, etta turistirantojen jälkeen kuvittelee tietävänsä jotain kyseisestä maasta ja sen ihmisistä. Noilla turistialueillahan pojat tietää, että iso osa turistitytöistä lähtee mukaan ällöttäviinkin ehdotuksiin, niin mitä turhaa tuhlaamaan aikaa kauniisiin sanoihin. Mene käymään vaikka Pohjois-Espanjassa ja luultavasti kukaan ei edes perään huutele.
        Itse en voisi tehda minkäänlaista yleistystä espanjalaisista miehistä, vaikka olen täällä jo useamman vuoden asunut. Niin erilaisia ovat vaikkapa baskit ja andalusialaiset tai mallorcalaiset ja leonilaiset.

• bidrali
        ..................... kirjoitti:

Yleensä tätä mieltä espanjalaisista miehistä ovat vain ne, jotka eivät ole käyneet Espanjassa muualla kuin turistialueilla...jos sielläkään. On jotenkin huvittavaa, etta turistirantojen jälkeen kuvittelee tietävänsä jotain kyseisestä maasta ja sen ihmisistä. Noilla turistialueillahan pojat tietää, että iso osa turistitytöistä lähtee mukaan ällöttäviinkin ehdotuksiin, niin mitä turhaa tuhlaamaan aikaa kauniisiin sanoihin. Mene käymään vaikka Pohjois-Espanjassa ja luultavasti kukaan ei edes perään huutele.
        Itse en voisi tehda minkäänlaista yleistystä espanjalaisista miehistä, vaikka olen täällä jo useamman vuoden asunut. Niin erilaisia ovat vaikkapa baskit ja andalusialaiset tai mallorcalaiset ja leonilaiset.

Hmm, no tämähän oli ihan nämä Joensuun paikalliset espanjalaisopiskelijat otanta... kyllähän sitä sitten, jos kyseiseen maahan matkustaisi varmasti olisi ihan asiallistakin porukkaa (jopa nuorissa 19-vuotiaissa pojissa).
        Sievässähän hyö olivat ja uskoivat varmaan helposti saavansa kun oli kuitenkin discon melske ja humalaisten mölinät ympärillä... Vähän oli ihmeissään, että mitäs minä sitten moikkasin ja yritin jutella, jos ei siinä mielessä kelvannut;D

joku kyseli minun miestä niin hän on Bangladeshista.

• ..............
        bidrali kirjoitti:

Hmm, no tämähän oli ihan nämä Joensuun paikalliset espanjalaisopiskelijat otanta... kyllähän sitä sitten, jos kyseiseen maahan matkustaisi varmasti olisi ihan asiallistakin porukkaa (jopa nuorissa 19-vuotiaissa pojissa).
        Sievässähän hyö olivat ja uskoivat varmaan helposti saavansa kun oli kuitenkin discon melske ja humalaisten mölinät ympärillä... Vähän oli ihmeissään, että mitäs minä sitten moikkasin ja yritin jutella, jos ei siinä mielessä kelvannut;D

joku kyseli minun miestä niin hän on Bangladeshista.

Juuri tälläiseen viittasin tekstilläni. Ihmiset tekee yleistyksiä tietämättä oikeasti mitään kyseisen maan ihmisistä. Huvittavaa että kuvittelet tietäväsi jotain espanjalaisista, koska olet jossain Joensuussa baarissa tavannut muutaman espanjalaisen. Ihan yhtä hyvin minä voisin sanoa, etta kaikki bangladeshilaiset ovat homoja, koska eräs kaverini tuntee yhden bangladeshilaisen homon. ;D

Tästä baarissa tappamisesta tulikin mieleen, että onpas joskus käynyt niinkin baarissa, että jotkut tummat pojat kertoo olevansa Italiasta tai Espanjasta ja kun niiltä kysyy jotain italiaksi tai espanjaksi niin ne lähtee kovaa karkuun...eli oikea kansallisuus taitaa olla jotain muuta. Samoin kun ties kuinka monet tummaihoiset kertoo afrikkalaisella aksentilla olevansa amerikkalaisia...:D

• haloo..
        .............. kirjoitti:

Juuri tälläiseen viittasin tekstilläni. Ihmiset tekee yleistyksiä tietämättä oikeasti mitään kyseisen maan ihmisistä. Huvittavaa että kuvittelet tietäväsi jotain espanjalaisista, koska olet jossain Joensuussa baarissa tavannut muutaman espanjalaisen. Ihan yhtä hyvin minä voisin sanoa, etta kaikki bangladeshilaiset ovat homoja, koska eräs kaverini tuntee yhden bangladeshilaisen homon. ;D

Tästä baarissa tappamisesta tulikin mieleen, että onpas joskus käynyt niinkin baarissa, että jotkut tummat pojat kertoo olevansa Italiasta tai Espanjasta ja kun niiltä kysyy jotain italiaksi tai espanjaksi niin ne lähtee kovaa karkuun...eli oikea kansallisuus taitaa olla jotain muuta. Samoin kun ties kuinka monet tummaihoiset kertoo afrikkalaisella aksentilla olevansa amerikkalaisia...:D

amerikka on aika iso paikka, ihan hyvin joku tummaihoinen jolla on afrikka-aksentti voi olla amerikasta... jollain ghetto/slummi alueilla asuvilla esim on täysin erilainen puhetapa kuin jostain dallasista kotoisin olevalla...

• Meirami
        .............. kirjoitti:

Ihan sivuseikkana todettakoon, että mieheltä usein baarissa kysellään minkämaalainen se on, ja jos pyytää kysyjää arvaamaan niin useimmiten veikkaavat italialaiseksi. Tosin se kyllä puhuukin italiaa, jos tarvetta on, että ei välttämättä siitä heti kiinni jäisi jos moista väittäisi. Mutta tokikaan se ei itseään italialaisena esittele, vaikka jotkut varmaan niin tekevätkin. On noilla pohjois-afrikkalaisilla sen verran huono maine.

Ja sitten tuohon toiseen juttuun tässä keskustelussa.. minusta on ihan ok sanoa, että "kaikki tapaamani espanjalaiset.." tms., ja harvahan kuitenkaan niin tyhmä on, että väittää tietävänsä millaisia "kaikki tietynmaalaiset" ovat. Tässä yhteydessä voisin myös todeta, että kaikki tuntemani rovaniemeläiset ovat äärimmäisen mukavia - tunnen sieltä kyllä tasan yhdet isovanhemmat. Jonkinlaista keskusteluahan meidän kuitenkin täytyy sallia, ja jos on tavannut vain idiootteja niin saahan sen kai sanoa. Joissain tapauksissa riippuu jopa ihan itsestä, miten kohdellaan.

• bidrali
        Meirami kirjoitti:

Ihan sivuseikkana todettakoon, että mieheltä usein baarissa kysellään minkämaalainen se on, ja jos pyytää kysyjää arvaamaan niin useimmiten veikkaavat italialaiseksi. Tosin se kyllä puhuukin italiaa, jos tarvetta on, että ei välttämättä siitä heti kiinni jäisi jos moista väittäisi. Mutta tokikaan se ei itseään italialaisena esittele, vaikka jotkut varmaan niin tekevätkin. On noilla pohjois-afrikkalaisilla sen verran huono maine.

Ja sitten tuohon toiseen juttuun tässä keskustelussa.. minusta on ihan ok sanoa, että "kaikki tapaamani espanjalaiset.." tms., ja harvahan kuitenkaan niin tyhmä on, että väittää tietävänsä millaisia "kaikki tietynmaalaiset" ovat. Tässä yhteydessä voisin myös todeta, että kaikki tuntemani rovaniemeläiset ovat äärimmäisen mukavia - tunnen sieltä kyllä tasan yhdet isovanhemmat. Jonkinlaista keskusteluahan meidän kuitenkin täytyy sallia, ja jos on tavannut vain idiootteja niin saahan sen kai sanoa. Joissain tapauksissa riippuu jopa ihan itsestä, miten kohdellaan.

Tätä juuri tarkoitinkin pienellä otannalla en tiedä olisikai pitänyt sitten ylistää espanjalaisia mutta kun ei ole mitään ylistämistä minkään maalaisissa ihmisissä muutenkaan niin antaapa olla;D

Henkilökohtaisesti sitten voi olla ihan kiva tyyppi mutta puhuin nimen omaan kaikista tapaamistani... kivakin kaveri voi muuttua kusipääksi tietyssä seurassa... eivätkä kaikki kivatkaan ole kaikille kivoja mutta nämä taas on näitä sopivuus kysymyksiä... jonkun muun mielestä jopa tuollainen suorakin ehdottelu olisi ollut, vaikkapa hurttiahuumoria ja ties miten mukava ilta jollekkin muulle olisi tullut... .
        Espanjaa tuntuivat pojat pulpattavan keskenään kun vähän aikaa katselin syrjemmältä ja sitten äkkäsivät minut siinä ja lähestyivät ja ei siinä kyllä oikein mitään kerinnyt jutella kun oli jo ehdotukset tiskissä...
        ja ei nyt tosiaan tarkoitus ollut leimata koko kansaa muutaman bilettäjän takia;D

Mielenkiintoinen tuo Bangladeshilais tutun tuttu joka oli homo... Siinä mielessä, että vaikka varmasti monet ovatkin homoja Bangladeshissa (kuten muissakin maissa, pääuskonnosta viis) niin aika harva lähtisi seksuaalistasuuntautumistaan julkistamaan, sen verran ahtaat on näissäkin piireissä ajatukset.

Espanjassa taas miesparit keskenään eivät ole mikään ihmetyksen aihe... Äidin miesystävän (7 vuotta yhdessä) homotutuillakin on siellä mökki ja kovin ovat kehuneet miten on vapaata touhu (liekö machokulttuurin sivuvaikutusta;D)

Itsekin olin ihmeissäni kun törmäsin discossa lespo pariin, vaikuttivat ihan mukavilta mutta taisi iskeä toiselle mustasukkaisuus kun se toinen tyttö jutteli ja halaili enemmän minun kanssa kuin puolisonsa...

lähtivät sitten kesken illan pois...
        Aluksi vielä tämä nuorempi osapuoli, jonka kanssa juttelimme ensin tiskillä, kertoi, että hänellä on sitten naiskumppani, että hän on aika outoa varmaan (!) Minä latasin siihen että eipä tuo mitään (miksi se edes olisi mitään? tai miksi sen pitäisi olla mitään) minun puolisoni on muslimi, että ollaan sitten kahdestaan omituisia ja vähemmistöä;D

Joskus jos tapaan jonkun ulkomaalaisen (no, yleensä miehen, jos baarissa nainen lähestyy naista se voidaan tulkita väärin. Tosin varattuna ei minunkaan pitäisi lähestyä1 miehiä tai antaa miesten lähestyä minua, pitäisi varmaan kirkuin juosta pois, jos joku tulee sanomaan, että moi;D)

ja jää tuo uskonto puoli jotenkin epäselväksi ja kysyn sitten, että anteeksi mutta oletko muslimi
        niin monet miehet ovat kauhistuneet ja sanoneet että "en helvetissä ole muslimi, miksi niin luulet?"
        Muslimi miehet eivät kuitenkaan valehtele (kai) että olisivat esim. kristittyjä tai juutalaisia.
        Taitavat olla aika ylpeitä omasta muslimiudestaan (vaikka käyttäytyvät kuin pakanat);D Itse en ole vielä saanut ketään turkkilaista tms. kiinni esiintymisestä jonkun muun maan edustajana... mielellään ovat kertoneet olevansa Turkista (tosin baarissa en ole joutunut turkkilaisten kanssa keskustelemaan vielä mutta uimahallissa yksi mies änkesi samaan jalkahieronta paikkaan ja alkoi välittömästi jutella kun oli (muka) nähnyt minut jostakin ja sitten selvisi että tuntee minun mieheni (sitten ainakin muuttuo se äänensävy vähemmän maireaksi;D Eikä kehunut enää miten on kova treeni muokannut hänen lihaksiaan (hmm, veltompaan suuntaan mahasta päätellen??;D)))

• Meirami kirjoitti:

Eipä sitä paljoa tarvita kun jo suomalaiset naiset italialaiseksi alkavat ihmisiä veikkailemaan :)
        Lukemattomia kertoja minuakin ollaan italialaiseksi veikattu kavereilta kyselty että: " osaaks tuo suomea? ".

Eli taitaa olla niin että kun vaan riittävän kauan etelämmässä asunut että ihonväri muuttuu syvänruskeaksi tuon suomalaisen punaruskean sijaan siihen vielä mustanruskea tukka, niin ei edes siniset silmät herätä epäilyksiä vaan heti perussuomalainenkin rupeaa italialaiselta näyttämään :)

• Haddada
        Minä_täällä kirjoitti:

Eipä sitä paljoa tarvita kun jo suomalaiset naiset italialaiseksi alkavat ihmisiä veikkailemaan :)
        Lukemattomia kertoja minuakin ollaan italialaiseksi veikattu kavereilta kyselty että: " osaaks tuo suomea? ".

Eli taitaa olla niin että kun vaan riittävän kauan etelämmässä asunut että ihonväri muuttuu syvänruskeaksi tuon suomalaisen punaruskean sijaan siihen vielä mustanruskea tukka, niin ei edes siniset silmät herätä epäilyksiä vaan heti perussuomalainenkin rupeaa italialaiselta näyttämään :)

Sattuipa minulle ja miehelleni hauska juttu kun pitkästä aikaa olimme ulkona (lue:diskossa). Illan aikana eräs suomalaisnainen (n.45v) tutkaili ystävänsä (nainen) kanssa meitä moneen kertaan... vihdoin arasti (vaikka olikin humalassa) tuli kysymään englanniksi minulta, samaan aikaan kun mieheni oli vessassa, että "do u speak finnish?" sanoin että kyllä juu puhun. Hän hymyili ja sanoi, että on hänen mielestään kummaa nähdä ulkomaalainen pariskunta diskossa, että ennen hän ei ole nähnyt täällä vastaavaa... Juttelimme aikamme, kunnes oli pakko sanoa, että olen suomalainen..... Nainen alkoi nauraa ja kysyi koska olen saanut kansalaisuuden... siihen totesin, että 25 vuotta sitten..... ;) Ei meinannut millään uskoa... Mies tuli asiaa todistelemaan pöytään sitten, hehe :) Tosiaan minulla lähes musta tukka ja ruskeat silmät, ja ihonikin tavista tummempi, siksi siis ei ainut ihminen joka asiaa epäillyt. Molemmat vanhempani täysin suomalaisia kylläkin myös.

• Kylla loytyy

1. Brasilialaiset naiset, maailman naisellisimpia. Tosi seksikkaita, hyvia sangyssa.
      2. Marokkolaiset naiset. Herkkuja, aina valmiita pettamaan miehiaan.
      3. Saudi-Arabialaiset naiset. Harvinaista herkkua. Keskinkertaisia sangyssa, mutta se into se into...
      4. Intialaiset naiset. Hieman ujoja, ei kovinkaan hyvia sangyssa, mutta valmiita tekemaan lahestulkoon mita tahansa. B-rappuspesialisteja.
      5. Thaimaalaiset naiset. Pienia panokoneita, ei tunteita.

• Aina ja milloin vaan

Ja vikkelyydellään sängyssä, eipä ole kaljamahat tiellä:)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3103
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      60
      2814
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2385
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2208
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2033
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1567
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1410
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1398
    Aihe