Asuu kotimaassaan ja on käynyt siellä suomen suurlähetystössä haastattelussa olekelulupaa varten, lähettääkö Uvi myös tiedon oleskeluluvasta suomessa asuvalle puolisolle?
Miten on jos puoliso
6
814
Vastaukset
- Kokenut
Ei lähetä!!!!
- lähettävät
Päätös oleskeluluvasta tulee myös puolisolle.
Meillä mies kävi heinäkuussa haastettelussa ja päätös oli valmis marraskuussa. Meistä ei kyllä kumpikaan käynyt haastattelussa, mutta UVIsta pikainen soitto minulle: " Vaimonne oleskelulupa-anomus tuli meille eilen. Kaikki näyttää olevan kunnossa joten hän voi noutaa oleskelulupansa maansa suurlähetystöstä. "
Muutama päivä tämän jälkeen tuli minulle myös postissa päätös kirjallisena. Vaimoni sai oman kopionsa päätöksestä samalla kun kävi oleskelulupansa noutamassa.- Minä ja morrison
Ulkomailla asuva puoliso jouttu matkustamaan Suomen suurlähetystöön hakemaan passinsa ja oleskelulupapäätöksen, eivät taida tietoja puhelimessa antaa.
Minä ja morrison kirjoitti:
Ulkomailla asuva puoliso jouttu matkustamaan Suomen suurlähetystöön hakemaan passinsa ja oleskelulupapäätöksen, eivät taida tietoja puhelimessa antaa.
Kyllä ainakin meille molemmille soitettiin kun lupa oli ok. molemmat saivat vielä kirjallisenakin tuon päätöksen.
Ja onhan ainakin luvan hakijalle puhelimessa tuo kerrottava että voi tulla luvan noutamaan - Mitempä sitä muuten osaisi passinsa kanssa lähetystöön mennä :).- Minä ja morrison
Minä_täällä kirjoitti:
Kyllä ainakin meille molemmille soitettiin kun lupa oli ok. molemmat saivat vielä kirjallisenakin tuon päätöksen.
Ja onhan ainakin luvan hakijalle puhelimessa tuo kerrottava että voi tulla luvan noutamaan - Mitempä sitä muuten osaisi passinsa kanssa lähetystöön mennä :).Emme voi antaa tietoja puhelimitse ja tieto puolisosi oleskeluluvasta tulee postitse kotiin. Eiköhän ne juoksuta puolisonikin suomen suurlähetystöön, jossa päätös kerrotaan henkilökohtaisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723093
- 572788
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322375- 792208
- 602023
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398