vai miksi kaikki puhuu suhteesta muslimeihin. Meitä on tuhansia jotka ollaan parisuhteessa länsieurooppalaisen kanssa, mutta siitä ei ole tapana tehdä mitään numeroo.
onko tää joku arabipalsta
12
1610
Vastaukset
- palstalla
Tällä palstalla myös oletetaan kaikkien naisten seurustelevan muslimin kanssa, vaikka et olisi edes maininnut seurustelevasi ulkomaalaisen kanssa. Ei sillä, aika suuri osa tämän palstan naisista tuntuukin olevan muslimien heiloja. (itse en kuulu kyseiseen joukkoon ja silti joskus tälle palstalle eksyn ihmettelemään ihmisten typeryyttä. Viitaten juttujen tasoon siis. :D)
- on...
tarkoitus puhua omasta suhteesta ja sen arkipäivästä. Eikö ole ihan luonnollista, että näissä jutuissa ilmenee myös puolison kansallisuus?
Ihan samaa olen itsekkin ihmetellyt! Tuntuu että tällä palstalla kirjoittelevat vain enemmän tai vähemmän keskenkasvuiset tytöt jotka eivät oikeasti ole ulkomailla edes olleet vaan kokemukset rajoittuu pelkästään joihinkin lomamatkoihin. Joko sitten sieltä tai ihan vaan netistä joku muslimi löydetty ja ei muuta kuin naimisiin. Toinen vaihtoehto näyttää olevan, että joku elintasopakolainen täältä Suomesta löydetty :(.
Ja todellakin me maailmalla asuneet ja sitä kautta puolisomme löytäneet puuttuu palstalta tyystin. Eikä sinäänsä mikään ihmekkään, koska ei kukaan jaksa lukea noita typeriä muslimitarinoita ja itkua siitä kun ei oleskelulupaa sitten tuolle "rakkaalle" tullutkaan.
Olisi tosiaan ihan mielenkiintoista tarinoida muistakin suhteista mutta kai siihen tarvittaisiin ihan oma alue meitä varten :)- joka...
haki naisen Kiinasta? Ja se kylmä totuus oli vielä se, että nimenomaan halusit kiinalaisen naisen, kun ne oli susta niin kauniita? Joten keistä "meistä ulkomailta puolison löytäneistä" sä oikein puhut? Mikä sun suhteesta tekee muka paremman?
Toiseksi, sä et kyllä taida olla ainoa ulkomailla käynyt tai asunut, että sori vaan. Tänne kirjoittelee useita ulkomailla edelleen asuvia tai siellä asuneita. - Feliza
maailmalla asunut ja sitä kautta puolisonsa tavannut. Mieheni on koulutettu ja työssä käyvä, mutta ilmeisesti hänen statustaan tällä palstalla alentaa huomattavasti se, että hän on arabi. Joidenkin mielestä vain eurooppalaisen puolison on voinut tavata työpaikalla tai yliopistolla, arabit, aasialaiset ja afrikkalaiset ovat joko rantapoikia tai elintasopakolaisia. Etenkin muslimit.
Eli jo tämä asettelu karistaa palstalta monta kirjoittelijaa pois. - monenlaisia
Feliza kirjoitti:
maailmalla asunut ja sitä kautta puolisonsa tavannut. Mieheni on koulutettu ja työssä käyvä, mutta ilmeisesti hänen statustaan tällä palstalla alentaa huomattavasti se, että hän on arabi. Joidenkin mielestä vain eurooppalaisen puolison on voinut tavata työpaikalla tai yliopistolla, arabit, aasialaiset ja afrikkalaiset ovat joko rantapoikia tai elintasopakolaisia. Etenkin muslimit.
Eli jo tämä asettelu karistaa palstalta monta kirjoittelijaa pois.No mitä pahaa siinä on, että on elintasopakolainen??? Eurooppalaisetkin voivat olla elintasopakolaisia. Just yksi italialainen kysyi, jos voisin häntä autella, kun haluaisi tulla Suomeen töihin. Italiassa ei varmaan töitä oikein löydy. Siis yliopiston käynyt. On noissa elintasopakolaisissakin Euroopankin ulkopuolelta kouluja käyneitä. Yliopiston dosenteissakin olen heitä tavannut.
Ja kai ne Suomeen jo tulleet mielellään hekin puolison löytävät. Mitä siitä, mitä kautta se löytyy. - hfdösd
monenlaisia kirjoitti:
No mitä pahaa siinä on, että on elintasopakolainen??? Eurooppalaisetkin voivat olla elintasopakolaisia. Just yksi italialainen kysyi, jos voisin häntä autella, kun haluaisi tulla Suomeen töihin. Italiassa ei varmaan töitä oikein löydy. Siis yliopiston käynyt. On noissa elintasopakolaisissakin Euroopankin ulkopuolelta kouluja käyneitä. Yliopiston dosenteissakin olen heitä tavannut.
Ja kai ne Suomeen jo tulleet mielellään hekin puolison löytävät. Mitä siitä, mitä kautta se löytyy.Elintasopakolainen ei muuta työn tai paremman palkan perässä, vaan etujen, joita saa tekemättä työtä. Mitä pahaa siinä on? No, se on ikävää meidän maksajien kannalta, jotka mieluummin pitäisimme ansaitsemamme rahat itse tai ainakin näkisimme niitä käytettävän hyödyllisiin tarkoituksiin.
joka... kirjoitti:
haki naisen Kiinasta? Ja se kylmä totuus oli vielä se, että nimenomaan halusit kiinalaisen naisen, kun ne oli susta niin kauniita? Joten keistä "meistä ulkomailta puolison löytäneistä" sä oikein puhut? Mikä sun suhteesta tekee muka paremman?
Toiseksi, sä et kyllä taida olla ainoa ulkomailla käynyt tai asunut, että sori vaan. Tänne kirjoittelee useita ulkomailla edelleen asuvia tai siellä asuneita."sä et kyllä taida olla ainoa ulkomailla käynyt tai asunut, että sori vaan"
Sitäpä minäkin juuri peräänkuulutan että koska suurin osa suomalaisista moku-suhteista on jotain vallan muuta kuin muslimisuhde, niin miksei tällä palstalla muita kirjoituksia pahemin näe kun kaksikymppisten muslimitarinoita :(.
Ja mitäkö eroa minulla niihin joiden kirjoituksia etupäässä täällä on?
Minä olen lähes koko työssäoloaikani ollut työtehtävissä jossa työt ulkomailla on arkipäivää, ja sen verran ikääkin että tämän palstan nuorimmat vielä vaipoissa kulki kun minä jo Suomen ulkopuolella töitä tein.
Aika pitkään naimisissakin olin suomalaisen vaimon kanssa ja hänkin aikansa mukana kulki "matkailevana kotiäitinä", kunnes kyllästyi siihen että kauaskantoisia suunnitelmia tulevaisuudesta ei voi tehdä kun ei koskaan etukäteen tiedä mikä on seuraava maa, ja kuinka kauan siellä viivytään.
No hän sitten jäi Suomeen töihin ja voitte arvatakkin että suhteelle ei ole kovin ruusuista tulevaisuutta edessä jos puolisot pääsääntöisesti eri maissa asuvat, joten erohan siitä lopulta tuli.
No Kiinahan on jo vuosia meitä suomalaisiakin työllistänyt kuten myös minua, ja sieltä myös nykyisen vaimoni löysin. Ja se on myös totta, että vaikka muutama vuosikymmen oli vierähtänytkin eri maissa oleskellessa, kiinalaisten kauneus silti vielä minuakin hätkäytti!
Sen verran aikaisemmista virheistä kuitenkin oppin, että nykyisin olen työtehtäviä vaihtanut siten, ettei enää tarvitse maailmalla olla vaan voidaan yhdessä täällä kotisuomessa elellä.- täsmennys
monenlaisia kirjoitti:
No mitä pahaa siinä on, että on elintasopakolainen??? Eurooppalaisetkin voivat olla elintasopakolaisia. Just yksi italialainen kysyi, jos voisin häntä autella, kun haluaisi tulla Suomeen töihin. Italiassa ei varmaan töitä oikein löydy. Siis yliopiston käynyt. On noissa elintasopakolaisissakin Euroopankin ulkopuolelta kouluja käyneitä. Yliopiston dosenteissakin olen heitä tavannut.
Ja kai ne Suomeen jo tulleet mielellään hekin puolison löytävät. Mitä siitä, mitä kautta se löytyy."Ja kai ne Suomeen jo tulleet mielellään hekin puolison löytävät. Mitä siitä, mitä kautta se löytyy."
N. 10 % maahanmuuttajista tulee Suomeen työn takia. N. 60 % parisuhteen takia. - olen...
monenlaisia kirjoitti:
Ja kai ne Suomeen jo tulleet mielellään hekin puolison löytävät. Mitä siitä, mitä kautta se löytyy....elintasopakolainen. Olen suomalainen nainen ja ollut ulkomailla töissä vuosikausia. Palkkaa saan reippaasti enemmän kuin Suomessa samasta työstä. Täältä löytyi myös puoliso, ei tosin paikallinen, vaan kaltaiseni toinen "elintasopakolainen".
- elintasopakolainen
olen... kirjoitti:
...elintasopakolainen. Olen suomalainen nainen ja ollut ulkomailla töissä vuosikausia. Palkkaa saan reippaasti enemmän kuin Suomessa samasta työstä. Täältä löytyi myös puoliso, ei tosin paikallinen, vaan kaltaiseni toinen "elintasopakolainen".
Niin milläs perusteella sä pakolaisstatusta itsellesi pyysit? Epäilen ettei monenkaan maan viranomaiset Suomesta tulleelle tuota statusta anna joten pahasti epäilyttää tarinasi :)
- vastaus...
On.
(arvatkaa repesinkö, kun aiemmin postittamani just sama vastaus, siis pelkkä "on" -sana oli SENSUROITU POIS!! :-D Kertokaa nyt ihmeessä joku, miten se oli rasistinen tai asiaton viesti!!! :-D).
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398