Toivotan kaikille palstan lukijoille ja kirjoittajille helluntain tuulahdusta.
Siunatkoon meitä kaikkia Kolmiyhteinen Jumala, Isä, Poika ja Pyhä Henki!
Toivotus
5
505
Vastaukset
- teutatess
Kiitos,kiitos .Samoin
kysyn samalla semmoista kun vastaa jollekulle samansisältöoisen otsikon kanssa kone herjaa massaviestistä vaikka viesti voi olla erilainen 100 % sti onko ohjelmassa joku virhe ? ps. joskus sopisi sama otsikko !? miksei kelpaa .En pysty vastaamaan, koska en tunne tätä tekniikkaa.
Olen havainnut, että joskus kone ilmoittaa, että olet jo lähettänyt samansisältöisen viestin.
Kannattaa silloin yrittää hetken oerästä uudestaan ja laittaa vaikka joku sana lisää.
Ylläpito voisi ehkä vastata, jos laittaisit kysymyksen.- teutatess
vihne kirjoitti:
En pysty vastaamaan, koska en tunne tätä tekniikkaa.
Olen havainnut, että joskus kone ilmoittaa, että olet jo lähettänyt samansisältöisen viestin.
Kannattaa silloin yrittää hetken oerästä uudestaan ja laittaa vaikka joku sana lisää.
Ylläpito voisi ehkä vastata, jos laittaisit kysymyksen.Tehnyt niin muutta he ei vastaa . joskus menee vastaus sen siliän tien, muisti kun on niitä parhaita, eli ei rasitu polla on hyvä olla. en viitsi kaikkia kirjoittaa muistiinkaan no se siitä .
- teutatess
teutatess kirjoitti:
Tehnyt niin muutta he ei vastaa . joskus menee vastaus sen siliän tien, muisti kun on niitä parhaita, eli ei rasitu polla on hyvä olla. en viitsi kaikkia kirjoittaa muistiinkaan no se siitä .
On mennyt 24.5-07 klo. 18.07 sellainen viesti .
- mutta arvelen
teutatess kirjoitti:
On mennyt 24.5-07 klo. 18.07 sellainen viesti .
että kone olis hidas.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154