Kristiinalle levytyssopimus.

Peittoaa helposti Abreun.

156

15402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kristiina...

hieno homma! Odotan innolla Kristiina levyä.

• ikifani

Sama juttu. Onnea, onnea vaan! Ihanaa!

• bill von bach

Asko Kallonen näytti taas kyntensä.Hän on huippu.
        Onnittelut Kristiinalle !!!

• Krisse fani

jihaaa kristiina saa levyn pakko ostaa iihan heti

• Surkee!!!!!

Aivan pa**a tuo kristiina. Ei tuu menestyyn. Kumma että pääsi edes alkukarsinnoista jatkoon!!!!!!!!!

• kristiinan fani

Hyvä kristiina!Minä saan sinun levysi sitten kun sinä teet sen.Ja odotan innolla levyäsi:)Sinä olet tosi hyvä laulaa ja minä kristiina fani olen sinun fanisi ja iso semmoinen.MÄ OON SINUN SUURI FANISI!:)

• sitä tikulla silmään"
        Surkee!!!!! kirjoitti:

Aivan pa**a tuo kristiina. Ei tuu menestyyn. Kumma että pääsi edes alkukarsinnoista jatkoon!!!!!!!!!

Miten niin kumma, että alkukarsinnoista pääsi jatkoon?
        Kristiinalla on vankka kannattajakuntansa, ei siis mikään ihme, että pääsi jatkoon.

Nyt ollaan siinä vaiheessa, että levytyssopimus on tehty ja levyä aletaan tekemään.

Turha siis enää muistella alkukarsintoja ja ihmetellä niitä.

Rupea nyt vaan ihmettelemään sitä, miten aloittelija, joka ei koskaan ennen ollut bändin kanssa laulanut, eikä mikkiinkään, kuinka voi kehittyä laulajana noin paljon kilpailun aikana.

Todella uskomatonta, mutta totta.

KYLLÄ TODELLINEN TÄHTI ON NYT SYTTYNYT.

• Annaa!

vai muka helposti... No sehän jää nähtäväksi. Itse kyllä tykkään Annan äänestä enemmän. Onneksi olkoon kuitenkin myös Kristiinalle levysopparin johdosta.

Toivottavasti tällä palstalla ei nyt ala sota Anna- ja Kristiinafanien kesken samalla tavala kuin Ari- ja Krsitian faneilla, tosin "harras" Kristiinafani IHO osallistuu myös sotaan aria ja arifaneja vastaan;D.

• Kristiina vs Anna.

Hauskaa, kun on täällä täysi rähinä päällä. Onpa ainakin hauskaa lukea kommentteja.

• hauskaa..
        Kristiina vs Anna. kirjoitti:

Hauskaa, kun on täällä täysi rähinä päällä. Onpa ainakin hauskaa lukea kommentteja.

kun jotkut ottavat niin tosissaan ja henkilökohtaisesti noi jutut. Tänne idolspalstalle kaivataan tosiaan vähän elämää, eihän täällä ole pitkään aikaan länkytetty muusta kuin Arista vaikka sillä on oma palstakin.

Hienoa että Kristiina sai vihdoinkin levysopimuksen. Vielä kun saataisiin Miallekin, niin olisi täydellistä.

• ei saa
        hauskaa.. kirjoitti:

kun jotkut ottavat niin tosissaan ja henkilökohtaisesti noi jutut. Tänne idolspalstalle kaivataan tosiaan vähän elämää, eihän täällä ole pitkään aikaan länkytetty muusta kuin Arista vaikka sillä on oma palstakin.

Hienoa että Kristiina sai vihdoinkin levysopimuksen. Vielä kun saataisiin Miallekin, niin olisi täydellistä.

tekemälläkään hyvää laulajaa. Onhan Anna nyt huomattavasti parempi laulaja.

• ja Panulle ja
        hauskaa.. kirjoitti:

Johannalle ja kaikille semifinaaleihin osallistuneille.

• Anna rulez

mutta ei Kristiinakaan huono ole. Parhaat esitykset Krisseltä aidolssissa oli Don't speak ja se Tuulilasin nurkkaan. Alkujaksoista en tiedä, kun katsoin vaan finaalit.

Nimimerkki Iho muuten taitaa olla pohjimmiltaan Arifani, vaikkei ehkä tajua sitä itse, tai sitten tajuaa?

• ....kanssa
        ja Panulle ja kirjoitti:

Johannalle ja kaikille semifinaaleihin osallistuneille.

ja miksei myös Johannalle tai kenelle vaan;D. Sitten ei tarvitsisi kenenkään täällä katkerana valittaa vaan jokainen sais oman idolinsa levyn?;). Mut oikeesti Panua vois kuunnella ja varsinkin katsella lisää

• Tai ainakin luulee
        ei saa kirjoitti:

Olevansa joku tärkeilä. Kuten se "Pidän matalaa profiilia" sanominen.

• sitä
        Tai ainakin luulee kirjoitti:

Olevansa joku tärkeilä. Kuten se "Pidän matalaa profiilia" sanominen.

jotain selitellä, kun ei ole kirjoitettavaa. Ehkä sitä asiaa Annastakin alka tulla, kun rupee tulemaan levyä ja keikkaa. Saattapi saada oman palstankin suomi24-sivustolle.

• ei osaa
        ei saa kirjoitti:

kuin hikotella hik! ja R&B he he hee!!! yak! onkohan sillä omaa elämää kun on tollanen pissiiiiiiiiiis!!!!!

• Mia jos kuka
        hauskaa.. kirjoitti:

ansaitseen sopparin. Huippu laulaja. Ei osaa sijoittaa oikeaann paikkaan koska finaalissa oli kaikki ihan huippuja. Pitkin hampain alennan Panu heikoimmalle muihin nähden mutta kyllä sekin omalla sarallaan on huippu.

Mia oli yksi suosikeistani. Ihan saakelin mahtava mimmi.

• eikä oo
        ei osaa kirjoitti:

kuin hikotella hik! ja R&B he he hee!!! yak! onkohan sillä omaa elämää kun on tollanen pissiiiiiiiiiis!!!!!

Anna EI oo mikää pissis ettäs tiiät!!!!!!!

Must tun tuu et oot vaa skade annalle ku se on nii kaunis!!!!

et oo iha ite vaa pissis!!!!!

• '''
        eikä oo kirjoitti:

Anna EI oo mikää pissis ettäs tiiät!!!!!!!

Must tun tuu et oot vaa skade annalle ku se on nii kaunis!!!!

et oo iha ite vaa pissis!!!!!

anna on yksi harvoista todella fiksuista tuon ikäisistä tytöistä. Sepä juuri taitaa noita kadehtijoita ottaa päähän. Anna on hyvin kaunis ja jopa eksoottisen näköinen, pieni ja söpö. Osaa laulaa upeasti. Annan äänikään ei ole tusinaääni vaan eksootisen upea. Anna ei ole anteeksipyytelevän näköinen mikä varmasti ärsyttää näitä metsäsuomalaisia kadehtijoita.

Yksi asia mikä harmittaa on se että Anna on antanut ilmeisesti liian suuren painon noiden kadehtijoiden sanoille. Sekin kertoo vaan siitä että Annalla on myös erittäin herkkä ja viehättävä luonne.

Siinä sitä onkin täydellinen paketti kadehtijoille; kaikki haluaisivat olla kuin hän. Tästähän tässä on kyse.

• kyllä Annaa..
        Kristiina vs Anna. kirjoitti:

Ari laulaa kun armeijan soittopoika.
        Arilla on nätti tukka.
        Onkohan Arilla lävistyksiä.
        Onko Ari kova kunti.
        IiIiIi mie tikkoon Arrii...
        Ari is hero, jingle jjungle,

• että Arilla
        kyllä Annaa.. kirjoitti:

Ari laulaa kun armeijan soittopoika.
        Arilla on nätti tukka.
        Onkohan Arilla lävistyksiä.
        Onko Ari kova kunti.
        IiIiIi mie tikkoon Arrii...
        Ari is hero, jingle jjungle,

olisi esinahassa kymmenen lävistystä. Haittaa kuulemma ..katessa hieman.

• näin..
        ''' kirjoitti:

anna on yksi harvoista todella fiksuista tuon ikäisistä tytöistä. Sepä juuri taitaa noita kadehtijoita ottaa päähän. Anna on hyvin kaunis ja jopa eksoottisen näköinen, pieni ja söpö. Osaa laulaa upeasti. Annan äänikään ei ole tusinaääni vaan eksootisen upea. Anna ei ole anteeksipyytelevän näköinen mikä varmasti ärsyttää näitä metsäsuomalaisia kadehtijoita.

Yksi asia mikä harmittaa on se että Anna on antanut ilmeisesti liian suuren painon noiden kadehtijoiden sanoille. Sekin kertoo vaan siitä että Annalla on myös erittäin herkkä ja viehättävä luonne.

Siinä sitä onkin täydellinen paketti kadehtijoille; kaikki haluaisivat olla kuin hän. Tästähän tässä on kyse.

Anna ei oo mikää pissis vaikka monet niin väittää, ootte vaan kateellisia.

• muka kateellisia....
        ''' kirjoitti:

anna on MIELESTÄNI tyttö,joka ei osaa laulaa kovin hyvin (ei tarkoita sitä että itse osaisin), eikä mitenkään kauniin näköinen vaan ihan tavallinen. olen iloinen siitä ettei anna voittanut tuommoisen kakaran ei edes kuulunut voittaa...
        enkä mitenkään kadehdi annaa, olen vaan tuota mieltä siitä ihmisestä!
        jos jostain ihmisestä ei pidä ei se tarkoita että on keteellinen...

• tossuli.
        ''' kirjoitti:

Ihan vain tiedoksi että "yksi harvoista todella fiksuista tuon ikäisistä tytöistä" on yleistämistä melko raakalla kädellä.. Ei niinkään, että Anna ei olisi fiksu ja kaikkea muuta (lässynlässyn), mutta ei hän niin paljon fiksumpi voi olla, että hän on yksi niistä harvoista.. Itse satun edustamaan sarjaa 16-17 vuotiaat, ja voin taata, että niitä fiksumpia on enemmän kuin niitä, joillä ulkonäkö ja muu toisarvoinen on päällimmäisenä mielessä. Ehkä tämä "pissisporukka" vain tuo itsensä paremmin esiin ja antaa sen kuvan, että suurin osa tämän ikäisistä on.. no.. syvältä..

Että mitä jos mentäisi vaan takaisin sinne pöytälaatikkoon ja mietisi, ennen kuin seuraavan kerran päästää suustaan niitä sammakoita.

Jees.. ja että pysytään aiheessa, niin kiva juttu, että Kristiina sai levytyssopimuksen ^^

• laulaa
        ei saa kirjoitti:

nenää ja aika paljonkin korostaa t-kirjainta th ja kristiina sentää laulaa miten haluu mut anna vetää nenää ja th tyylil

• huoh..
        ei osaa kirjoitti:

osaaks itte paremmin?:D

• Nimetön

Meijan koulus tuli riita kun emme pitaneet arista vaan kristiinasta ja annasta,ja toiset taaas rakastivat Aria koko sydammestaaan.Onneks mulla on Annan juliste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• sirius-76
        näin.. kirjoitti:

Anna ei oo mikää pissis vaikka monet niin väittää, ootte vaan kateellisia.

...levyjutuista ees kuulu mitään...

• Onkohan nyt ihan näinkään...
        muka kateellisia.... kirjoitti:

anna on MIELESTÄNI tyttö,joka ei osaa laulaa kovin hyvin (ei tarkoita sitä että itse osaisin), eikä mitenkään kauniin näköinen vaan ihan tavallinen. olen iloinen siitä ettei anna voittanut tuommoisen kakaran ei edes kuulunut voittaa...
        enkä mitenkään kadehdi annaa, olen vaan tuota mieltä siitä ihmisestä!
        jos jostain ihmisestä ei pidä ei se tarkoita että on keteellinen...

Vai että et ole keteellinen, no eihän siinä mitään. Anna kyllä osaa laulaa, ikääkään ei ole kovinkaan paljon, joten suoritukset ovat mielestäni parempia kuin hyviä. Ääni ei ole tusina ääni. Uskon, että menestyy, mutta olen sitä mieltä, että ei RNB:tä Annalle, se ei toimi. Rock musa toimisi varmasti hyvin Annan äänelle, tosin ei mitään matalalta laulettua, niissä on hieman hankaluuksia ainakin vielä tässä vaiheessa. Pysyi paremmin vireessä kuin esim: Kristiina ja Ari, mikä on ehdottomasti plussaa...

• ku kokemusta tulee lisää?
        Onkohan nyt ihan näinkään... kirjoitti:

Vai että et ole keteellinen, no eihän siinä mitään. Anna kyllä osaa laulaa, ikääkään ei ole kovinkaan paljon, joten suoritukset ovat mielestäni parempia kuin hyviä. Ääni ei ole tusina ääni. Uskon, että menestyy, mutta olen sitä mieltä, että ei RNB:tä Annalle, se ei toimi. Rock musa toimisi varmasti hyvin Annan äänelle, tosin ei mitään matalalta laulettua, niissä on hieman hankaluuksia ainakin vielä tässä vaiheessa. Pysyi paremmin vireessä kuin esim: Kristiina ja Ari, mikä on ehdottomasti plussaa...

Kristiina lauloi eka kertaa bändin kanssa ja mikkiin vasta Idols-kilpailussa.

Kristiinan nousu on ollut kyllä mahtavaa.
        Oletteko ennen moista nähneet?

• ja kirihärö

Jospa nyt kuitenkaan ei yrittänyt peitellä ILOAAN, ihosta ei kirjoitettu mitään...

• Kristiinan

kiihkein fani tälläkin palstalla?;D

• Hyvä Kristiina

Juuri Joan Osbourne sekä Teleksin tuulilas... olivat napakymppejä. Onneksi ne on mulla tallella. Kristiina on nätti tyttö ja laulaa hyvin persoonallisella äänellä. Parasta on tuo tulkinnallisuus. Kristiina antaa kaikkensa laululle ja se on uskomattoman upoeeta noin nuorelta tytöltä.

Onnittelut Kristiinalle ja menestystä!

• :Keo:)

..IHOAAN :D Eikä edes ILOAAN!!!

• laulan

Onnea Kristiina, ura on toivottavasti edessä,
        sen ovat huomanneet
        ammattilaisetkin koska olet levytys sopimuksen saanut, toisin kuin eräät muut.

Tulkintasi ja soundisi persoonallisuus erottui
        muuten niin samaan lokeroituneesta
        massa soundista, siinä on merkittävin
        juttu esimerkiksi aina vaan jatkoon päsemiseesi
        vaikka vire ongelmia olikin, ei se haitannut koska edellä mainitut asiat olivat loisto kunnossa.

Tämän toivoisin siivittävän uraasi laulajana.

Ja vielä kaunis katsella.
        (laulukisa, kauneus ja suloisuus vaan tulivat
        kaupanpäälle tässä, se ei saa hämätä oli siis
        kuitenkin LAULUKISA todisteena voittaja, ei siis
        kait kaunein.? vai)

• Mm.

Jos joku haukkuu Annaa, nämä Annan fanit turvautuvat heti ajatukseen "olet vain kateellinen." Luuletteko tosiaan että kaikki ovat kateellisia Annalle? No okei, onhan tämä kaunis ja osaa laulaa, mutta hei, herätkää! On monia jotka ovat kauniita ja osaavat laulaa.

• sitten haukutaan

ja käytetään sellaista kieltä jota kateelliset aina käyttävät. Ei ole mitään järkevää kommentoitavaa. Annassa kun ei ole mitään vikaa löydettävissä.

• kuitenkin

on aika kummaa touhua ja pistää miettimään kirjoittajan/haukkujan tarkoitusperiä ja syvintä olemusta;D.

Voi kai sitä kannustaa ja kehua omaa idoliaan haukkumatta muita. Kyllä säkin vaikutat aika oudolta ton oman kommenttisi valossa, ikäänkuin hyväksyisit kybällä haukkumsen.

Mollaamisen takana todellakin on yleensä kateus, joko omasta tai sen oman idolin puolesta. Niin se vaan on. Provot on sitten taas oma juttunsa ja muut ajanvietekirjoittajat jotka vaan ihan ilokseen ärsyttävät muita.

• 2 lapsen äiti

Toivottavasti tämä on huonoa pilaa. Kristiina ei osaa laulaa, ei sitten tippaakaan. Jostain luin hyvin kirjoitetun jutun joka piti täysin paikkansa, jotakuinkin niin että "Suomessa on paljon pervoja jotka kuolaavat enkelikiharaisen pikkutytön perään. Laulutaidolla ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa."
      Juuri niin, laulaa tuo määkivä lammas ei osaa ollenkaan. Joka ei sitä huomaa, ei omista minkäänlaista sävelkorvaa.
      Tulkinta taas on vähän liiankin persoonallista. :D Ja se englannin ääntäminen.... Huh. Toivottavasti ei tarvi kuulla sen lauluja koskaan.

• asian aivan väärin.

Jospa se onkin niin, että sinä et sävelkorvaa omista.....

• tutustaua

Kristiinan ääneen ilman sitä kateutta aiheuttavaa kuvaa jossa kaunis tyttö laulaa kauniine enkelikiharoineen. Onhan nämä toki makuasioita mutta älä väitä etteikö Kristiina osaisi laulaa.
        Sulje silmäsi ja ota positiivinen senne, edes hetkeksi.

http://www.youtube.com/watch?v=vtmhMMcAgGc

http://www.youtube.com/watch?v=E9rYd3xRB-E

• laulaa ihan hyvin hänellä on oma ääni erikoinen ja tunnistettava, kaiken sen tavis lässyn seasta mitää radiosta tulee kaiken aikaa. Että onnea vain Kristiinalle. Kukahan meistä osaa sitä englantia niin hyvin vääntää.

• Niin, Kristiina laulaa hyvin. Omistatkohan sävelkorvaa? Kukaan ei tosin voi aina laulaa puhtaasti. Ei edes Nina Tapio!

• Nimetön

Mit"as ,minusta Kristiina on hyva laulaja.Hanella on vahan lapsellinen aani,mutta odotan innolla l;evyn julkaisemista:::::::::::D:D:D:DxD

• Kristiina ei osaa

laulaa sitten yhtään.. kaameeta! Yhtä huono laulaja kuten minäkin..!

• mitä??

Et sä tajunnu vai eks mä tajunnu??

• Juupa juu..

Musta Kristiina laulo vaan nenäänsä ja ulkonäkökin on kuin pissiksellä.. Siis ei tietenkään ole tarkoitus loukata ketään..

Mielestäni Kristiinasta olisi tullut hyvä näyttelijä tai jotain, mutta laulaja.. :S

• sitä mieltä
        Juupa juu.. kirjoitti:

Musta Kristiina laulo vaan nenäänsä ja ulkonäkökin on kuin pissiksellä.. Siis ei tietenkään ole tarkoitus loukata ketään..

Mielestäni Kristiinasta olisi tullut hyvä näyttelijä tai jotain, mutta laulaja.. :S

että tuollaiset pissis-haukkujat ovat itse juuri niitä pissiksiä. Minulle ainakin nousee kuva aina jostakin typerästä teinistä, joka peilaa itseään jatkuvasti eikä näe kuin kateutta silmissään. Jokatapauksessa tuollaiset puheet ovat hyvin typerien ihmisten heittoja.

Ja hei kuule; kateudesta pääsee eroon, jos vain tarpeeksi yrittää. Itsehän sinä siitä eniten kärsit.

• Kristiinalle
        sitä mieltä kirjoitti:

että tuollaiset pissis-haukkujat ovat itse juuri niitä pissiksiä. Minulle ainakin nousee kuva aina jostakin typerästä teinistä, joka peilaa itseään jatkuvasti eikä näe kuin kateutta silmissään. Jokatapauksessa tuollaiset puheet ovat hyvin typerien ihmisten heittoja.

Ja hei kuule; kateudesta pääsee eroon, jos vain tarpeeksi yrittää. Itsehän sinä siitä eniten kärsit.

ja kaikille levytys sopimuksen saaneille. Tykkäsin paljon Kristiinasta, mitä nyt joskus niitä vire ongelmia laulussa oli mutta se vaan onniin hyvä, niinkuni kaikki finalistit. Voisitteko lopettaa tuon pissis jutun, se ei ole kovin hauskaa, tietysti kaikilla on omat mielipiteet. Mutta Onnea Kristiinalle, tulen häntä kuuntelemaan. :D

• rosputti
        sitä mieltä kirjoitti:

kristiina todellakin lauloi nenästään mutta häntä ei silti tarvitse haukkua.....

Mielestäni vain 2 ensimmäiselle pitäisi antaa levytys sopimus sillä kyllä 3:nen tulea aika kaukana ykkösestä...

No itse tykkään annasta kovasti...

• jaofad
        sitä mieltä kirjoitti:

Kuule ei kannata ruveta haukkumaan muita.Anna ja Kristiini ovat ihan hyviä kummatkin.Mutta Anna on minusta parempi etää itse se sinä taidat tässä olla se pissis.

PS.Onko sulla vähä huono omatunto

• JORAS
        jaofad kirjoitti:

Kuule ei kannata ruveta haukkumaan muita.Anna ja Kristiini ovat ihan hyviä kummatkin.Mutta Anna on minusta parempi etää itse se sinä taidat tässä olla se pissis.

PS.Onko sulla vähä huono omatunto

Onnea Kristiina hommasit sitten levytys sopimuksen oikein hyvä juttu.Sinä lauloit kun enkeli sen dont speak laulun.Katsoin kaikki idols jaksot ja eipä minulla sen enempää ollutkaan että toivotan sinulle hyvät elämät

PS.Olet aika hyvä laulamaan

• anna on paras
        JORAS kirjoitti:

Onnea Kristiina hommasit sitten levytys sopimuksen oikein hyvä juttu.Sinä lauloit kun enkeli sen dont speak laulun.Katsoin kaikki idols jaksot ja eipä minulla sen enempää ollutkaan että toivotan sinulle hyvät elämät

PS.Olet aika hyvä laulamaan

noobi kristiina !!!no en minä ole noobi mut idols kristiina

• on idols kolmonen
        rosputti kirjoitti:

kristiina todellakin lauloi nenästään mutta häntä ei silti tarvitse haukkua.....

Mielestäni vain 2 ensimmäiselle pitäisi antaa levytys sopimus sillä kyllä 3:nen tulea aika kaukana ykkösestä...

No itse tykkään annasta kovasti...

ja porukan suosituin.

No Hanna on kyllä nyt Euroviisujen myötä ollut kovasti suosittu tänä vuonna.
        Eipä Antinkaan tahti ole ollenkaan hiipunut, päinvastoin.

Joten Idols kolmosesta voi tullakin se todellinen tähti.

• muistoja.. ..
        on idols kolmonen kirjoitti:

ja porukan suosituin.

Antti oli mun ykkössuosikki. Kaamea katkeruus iski kun Antti putosi. Tään vuoden voittajaan verrattuna Antti on täysi timantti vaikka laulu ei ehkä kaiu niin korkeelle ja kovaa. Anttia hurmaavampaa persoonaa ei voi löytyä. Rakastettava mies.

http://www.youtube.com/watch?v=FDSkrJvbCDc

• levoton..
        muistoja.. .. kirjoitti:

Antti oli mun ykkössuosikki. Kaamea katkeruus iski kun Antti putosi. Tään vuoden voittajaan verrattuna Antti on täysi timantti vaikka laulu ei ehkä kaiu niin korkeelle ja kovaa. Anttia hurmaavampaa persoonaa ei voi löytyä. Rakastettava mies.

Antti on lavalla niiiiin ihanan notkea. Se on tosi hyvä lavalla mutta se taisikin harrastaa jotain tanssia ennen idolsia jo.

Tää on hyvä video ja lopussa toi levoton tuhkimo on aivan huikee..

http://www.youtube.com/watch?v=MsyTT22RbNk&mode=related&search=

• alusta alkaen
        muistoja.. .. kirjoitti:

Hyvin on Antti pärjännyt.
        Aivan upea persoona ja hyvää musaa Antilta.

Minäkin 50-v hurahdin Antin lauluääneen, eikä kyllästymistä näy.

• ikiksillä ollaan
        alusta alkaen kirjoitti:

Hyvin on Antti pärjännyt.
        Aivan upea persoona ja hyvää musaa Antilta.

Minäkin 50-v hurahdin Antin lauluääneen, eikä kyllästymistä näy.

Antti on todellaa hurmaava persoona joka olisi ihan oikeasti mukava tuntea, vaikka sillaan naapurin poikana. Antti on huoliteltu ja Antilla on suloinen ääni. Kaikesta näkee että antti antaa kaikkensa yleisölle ja rakkaudella. Näin kun toimii niin ei voi olla muuta kuin hyvä ja silloin tietty pärjää:-)

• sehän
        on idols kolmonen kirjoitti:

ja porukan suosituin.

meni niin että eikö pete seppäläkin ole todella suosittu kolmosesta tosiaan voi tulla todellinen tähti;D hahah.. ari ja anna pystyvät saamaan ansaitsemansa suosion mutta kristiina, ei kai sentään, nenälaulaja..;)

• Ei kai sentään
        sehän kirjoitti:

meni niin että eikö pete seppäläkin ole todella suosittu kolmosesta tosiaan voi tulla todellinen tähti;D hahah.. ari ja anna pystyvät saamaan ansaitsemansa suosion mutta kristiina, ei kai sentään, nenälaulaja..;)

HehHehHee....
        Annalla vanhahtava bassoääni ja Ari rääkyy, ei siis pitkälle potkita noilla eväillä.
        HehHeh...

• kun....
        Ei kai sentään kirjoitti:

HehHehHee....
        Annalla vanhahtava bassoääni ja Ari rääkyy, ei siis pitkälle potkita noilla eväillä.
        HehHeh...

kristiina laulaa, mä kuulen pikkulapsen inisevän:D

• suustani
        anna on paras kirjoitti:

noobi kristiina !!!no en minä ole noobi mut idols kristiina

Täysin samaa mieltä:D

• kaikenikäisiä faneja
        kun.... kirjoitti:

kristiina laulaa, mä kuulen pikkulapsen inisevän:D

Se sun lapsihan varmaan onnesta hykertelee, kun kuulee Kristiinan laulavan.

Mutta eikö ole ihana tunne huomata, miten pienet vauvatkin reagoivat hyvään musiikkiin?

• väärin..
        kaikenikäisiä faneja kirjoitti:

Se sun lapsihan varmaan onnesta hykertelee, kun kuulee Kristiinan laulavan.

Mutta eikö ole ihana tunne huomata, miten pienet vauvatkin reagoivat hyvään musiikkiin?

Siis Kristiina laulaa niinkuin pikkulapsi, sitä mä tarkoitin:D

• ompa ylläri

"Sopimus syntyi, mutta ei Idols-finalistien oikeudet omistaneen SonyBMG:n vaan Idols-tuomari Asko Kallosen levy-yhtiön HMC:n kanssa. Kallonen halusi Kristiinan siipiensä suojiin, koska uskoo tämän menestysmahdollisuuksiin.

- Kristiinalla on ihan hirveä hyvä potentiaali. Hän oli Idolsissa mukana vuotta liian aikaisin, mutta pärjäsi silti noin hyvin. Uskon, että hänellä on valtavat mahdollisuudet kehittyä, Kallonen kertoo."

Taitaa Asko haluta nuoren naiivin blondin omaan ohjaukseensa. HUOH! Kohta varmaan uutinen että noilla salasuhde :-/

• tattamaar!!!

Kyllähän Kallonen on ollut varmaan kuin tulisilla hiilillä, koska uskaltaa julkistaa tiedon. Olen satavarma että Kallonen tiesi jo Vandraren aikoihin että "tyttö tuli talliin".. ellei jopa ennen sitä:-)

Mutta kyllä Kristiina ansaitsee yrityksen siinä kuin kuka tahansa "nyylonpiitti.. pmmp.. tikitaki".. tai kuka muu tahansa kiinnostava nuori. Sitäpaitsi Kristiinalla on viehättävä persoonallinen ääni ja se on varmaan tänäpäivänä kaikkein tärkeintä, että erottuu muista. Kristiina kehittyi huimasta kisan aikana ja tulee vielä yllättämään monet arvostelijat. Tietysti taas kaikki on kiinni siitä löytyykö kunnon sävellyksiä. Toivottavasti ei mitään asikaisia ainakaan.

Jännää kyllä nähdä mitä Kristiina saa aikaiseksi. Tuleekohan tytöstä uusi Anna Erikson:-)

• Ei olisi ihme.

Britney Spearsin. Typerää vertailla ulkomaalaisiin, mutta menköön.

• gktgjkrjgk

missä levytys tapahtuu. Onko Asko kenties rakentanut Kristiinalle oman studion ja pääseekö Kristiina laulamaan jopa Asko sedän mikkiin...

• Tuo
        gktgjkrjgk kirjoitti:

missä levytys tapahtuu. Onko Asko kenties rakentanut Kristiinalle oman studion ja pääseekö Kristiina laulamaan jopa Asko sedän mikkiin...

oli hyvä :DDDDDDD

• tiipis

Oi miten ihana asia! Kristiinalla on kaunis ääni.

• bbb

Opettele lukemaan! Siinä lukee "iloaan", EI "ihoaan", niin että HUOH! itsellesi =P

• kaipa tuo oli

VITSI. Pitäishän sunkin tietää että nimm. _IHO_ on Kristiinan Fanaattisempia kannattajia.

Musta toi oli hyvä läppä:-D

• ...

"IS tavoitti eilen Kristiinan, joka ei edes yrittänyt peitellä iloaan."
      -mistäs tuon ihojutun nappasit?

• ihon ilo

tai lue vaikka ylempi viesti. Ihme muuten että nimimerkki IHO ei ole vielä tullut hehkuttamaan Kristiinan menestystä?

• mä luulen
        ihon ilo kirjoitti:

tai lue vaikka ylempi viesti. Ihme muuten että nimimerkki IHO ei ole vielä tullut hehkuttamaan Kristiinan menestystä?

että iho iloitsee aloittamaansa ketjua lukien. taatusti oli ihan aloitus. ihmettelin juuri tuota samaa ettei yhtään iho-kommenttia ole näkynyt.

No onnee sullekin IHO:-)

• ihon ilo
        mä luulen kirjoitti:

että iho iloitsee aloittamaansa ketjua lukien. taatusti oli ihan aloitus. ihmettelin juuri tuota samaa ettei yhtään iho-kommenttia ole näkynyt.

No onnee sullekin IHO:-)

mutta jostain luin, että iho on aktiivisimmillaan loppuviikosta. Voihan hän tietty hääriä täällä satunnaisnickeilläkin, mutta Iho yleensä muistaa kaikissa viesteissään dissata Aria, joten avaaja ei vaikuta aidolta "Iholta"; saattaa tietysti olla hämäystäkin?;D

• Sehän on
        ihon ilo kirjoitti:

mutta jostain luin, että iho on aktiivisimmillaan loppuviikosta. Voihan hän tietty hääriä täällä satunnaisnickeilläkin, mutta Iho yleensä muistaa kaikissa viesteissään dissata Aria, joten avaaja ei vaikuta aidolta "Iholta"; saattaa tietysti olla hämäystäkin?;D

onnesta sekaisin kun viimein voi kohta joskus ostaa Kristiinan levyn. Mä luulen että se hykertelee innoissaan. Kykkähän sen täytyi tuo uutinen ekana tietää., outoa olis ellei olis tienny.

• kun tulee
        Sehän on kirjoitti:

onnesta sekaisin kun viimein voi kohta joskus ostaa Kristiinan levyn. Mä luulen että se hykertelee innoissaan. Kykkähän sen täytyi tuo uutinen ekana tietää., outoa olis ellei olis tienny.

noita kirjoitusvihrepaholaisia, eikä saa millään pysäytettyä jos painaa "lähetän".

Korjaa: kyllähän.

• tarkemmin..

Siinä lukee että ILOAAN!! ;)

• ammattilainen

Voin rehellisesti sanoa, että Kristiinalla ei sävelkorvaa ole. Laulu on todella epäpuhdasta ja hänen lauluaan on sen takia todella vaikea kuunnella. Nätti äänihän tytöllä on, äänet vain eivät ole puhtaita.
        Annasta sen verran, että minua henkilökohtaisesti tämä pieni tyttö inhottaa. "Siis en ole pissis...". Ihan hyvä laulamaan, mutta kehitettävää on vielä reilusti!!
        Mia oli ehdottomasti näistä paras. Hän todella osasi laulaa, esiintyä ja olla oma itsensä!! Tsemppiä Mialle!

• ammattilaine
        ammattilainen kirjoitti:

Voin rehellisesti sanoa, että Kristiinalla ei sävelkorvaa ole. Laulu on todella epäpuhdasta ja hänen lauluaan on sen takia todella vaikea kuunnella. Nätti äänihän tytöllä on, äänet vain eivät ole puhtaita.
        Annasta sen verran, että minua henkilökohtaisesti tämä pieni tyttö inhottaa. "Siis en ole pissis...". Ihan hyvä laulamaan, mutta kehitettävää on vielä reilusti!!
        Mia oli ehdottomasti näistä paras. Hän todella osasi laulaa, esiintyä ja olla oma itsensä!! Tsemppiä Mialle!

Vielä sen verran lisäystä edelliseen, että kyllähän miksaamalla levylle nuo epäpuhtaudet pois saadaan, mutta livekeikoilla tilanne on pahempi.

• pilasi

Kristiina pilasi Tuulilasin nurkkaan laulun. Ei osannut laulaa ollenkaan, niin nätti laulu, niin huono laulaja!

• ammattilainen?
        ammattilainen kirjoitti:

heh heh heeee!

Kuuntelepa one of us taikka tuulilasin nurkkaan. eipä juuri epäpuhtautta löydy, ainakaan enempää kuin noilla muillakaan. jopa voittaja hoilaa jatkuvasti nuotin vierestä.

mikä sua inhottaa noin näpsäkästä paketista kuin anna on? sana inhottaa kuulostaa juuri kateellisen puheelta, koska luojaparatkoon annassa ei ole mitään inhottavaa. lauluääni on loistavan hieno vaikka kehitystä kyllä kaipaakin.

oikeessa olet kyllä sen suhteen että mia oli paras tytöistä. ihan ammattilaisen ääni ja otteet ja älyn ihana persoona. herkkä kuin mikä ja sehän sopii taiteilijalle, eihän muuten itsestään voi kaikkea antaakaan.

• pilannut
        pilasi kirjoitti:

Kristiina pilasi Tuulilasin nurkkaan laulun. Ei osannut laulaa ollenkaan, niin nätti laulu, niin huono laulaja!

juuri tuulilasin nurkkaan oli se biisi joka pysäytti mut kuunteleen tosissaan Kristiinaa. Se oli hieno ja täydellä sydämellä tehty. Kehitys on niin huimaa tytöllä ollut että saas kattoo mitä sieltä vielä tuleekaan.

• hyvähyvä

Hyvä että näin kävi!!!! ja onneksi olkoon! ;)

Krisu pistää muuten annalle jauhot suuhun 100-0!!

• kidsfssfs

SE ON TOSI HYVÄ KUN KRISTIINA SAI VEVYTYSSOPIMUKSEN KUN SILLÄ OLI NIIN KAUNIS JA KUULUVA ÄÄNI

• Marco

Voi suomen kansa parka!!

Kristiina on huono "laulaja" ja kaiken lisäksi niin epävireinen, että sattuu kuunnella.
      Ja se Abreau on ihan yhtä P---A!!
      Kamalaa...ei puutu kuin yhteinen levy yön olli epävireen kanssa tai jonkun vikisevän Pepe Willbergin kanssa..hyi helvetti!!

• varmaan

että joka ei edes yrittänyt peitellä ILOAAN ei IHOAAN?;)

• ....

Sen levyn minä ostan! Fanitin Kristiinaa kisan läpi.

• kansainväliseksi tähdeksi.

Olen ollut alusta alkaen sitä mieltä.
        KRISTIINA ON SUOMEN OMA MADONNA.

• BESTTTTTT !!!!

TOI TUBEn biisi huh huh, muut pimut katsoi
        aivan peloissaan.

Kyllä plikka laulaa todella tyylikkäästi ja
        on muuten kaikkea muutakin mitä sitten
        varmaan aikuisena naisena kans eli nyt jo kaunis ja sillee. kö h köh...

• vesa

Hienoa, että nämä varsin kovan koulun ja karsinnan läpikäyneet nuoret saavat mahdollisuuden edetä valitsemallaan uralla. Täysillä, tai sitten vaikkapa muiden töiden ohella. Jokainen on varmasti ansainnut mahdollisuutensa. Tsemppiä!

• Ei Kristiina kovin hyvä ole...

Ei se Kristiina kovin hyvä ole, mutta hyvähän se on, et se oppii nyt sitte jotakin alkavalla urallaan ;D
        Nuori tyttö vasta!
        Itse pidän jotenkin Arista, ja Annallakin on todella mahtava ääni, niin pieneksi ja nuoreksi tytöksi... Ja muutenkin! :)

• kaikki nää

finalistit ovat uhranneet henkilöllisyytensä julkisuuden alttarille, joten vähin mitä heille voi antaa on levytyssopimus. Se jää sitten nähtäväksi miten kenenkin siivet kantaa ja haluavatko he oikeesti jatkaa tässä "unelmatehtävässään".

• Käämit palaa
        kaikki nää kirjoitti:

finalistit ovat uhranneet henkilöllisyytensä julkisuuden alttarille, joten vähin mitä heille voi antaa on levytyssopimus. Se jää sitten nähtäväksi miten kenenkin siivet kantaa ja haluavatko he oikeesti jatkaa tässä "unelmatehtävässään".

"Sinä olet vasta noin nuori. Sinuna vielä odottaisin vielä muutama vuosi, niin tule sitten takaisin"

Niin muutama vuosi, mutta ne muutamat vuodet menee täysin hukkaan ja huomaa, että on odottanut liian kauan ja sitten kukaan ei ota mihinkään.

• aivan...
        Käämit palaa kirjoitti:

"Sinä olet vasta noin nuori. Sinuna vielä odottaisin vielä muutama vuosi, niin tule sitten takaisin"

Niin muutama vuosi, mutta ne muutamat vuodet menee täysin hukkaan ja huomaa, että on odottanut liian kauan ja sitten kukaan ei ota mihinkään.

Laulaahan ne pikkulapsetkin levylle, miksei siis nuori neito. Jos pää vaan kestää on se vaan hyvä kun pääsee nuorena mukaan kuvioihin, niin on aikaa kehitykselle, eikä ole vielä vanhus siinä vaiheess kun on oppinut "kaiken".

• neuvotteluja käytiin.

Eihän kukaan jätä hyödyntämättä moista tulevaisuuden lupausta.
      Varmaan käytiin kovaa vääntöä, kuka Kristiinan lopulta saa.

ONNEA KRISTIINA!
      TÄHTI ON SYTTYNYT.

• -jonnna-

Jes! tätä ollaan odotettu kokoaika. Eikä arin uusi biisi mikään kummollisempi oo mutta tämä kristiinan uutinen on ihan huippu juttu!

• Onnea Kristiina!

En epäröinyt hetkeäkään, ettetkö sopimusta saisi.

Ajattelin vaan, että miten kauanhan neuvotteluja käydään.

Selvähän se, että todellisella tähdellä on ottajia.

Menestystä sinulle!

Olen ylpeä fanisi ollut alusta alkaen.

• Rasta-87

"IS tavoitti eilen Kristiinan, joka ei edes yrittänyt peitellä iloaan."

ILOAAN, ei ihoaan..

• No mä vaan

Lehdessä luki, ettei peitellyt ILOAAN, ei ihoa..

• hämmästynyt111

Kristiina veti dont speakin ja tuulilasin nurkkaan niin hienosti että ihmiset jymähtivät paikalleen ja kasvot muutuivat iloisiksi, sen ääni ei oo enää heliumi ääntä vaan aivan toista ei osaa sanoin kuvailla aivan ihana, ja eikä vedä muuten enää epävireisellä äänellä, kristiina on parantanut:) ihanaa vielä sen levy tulee olemaan ykkönen!!!!!!!

• neljäkasi

IHANAA!!!!!!!!
        Odotan innolla levyä - tyttö on kaikkea sitä mitä suomalainen musiikki NYT kaipaa!!!!!Nuorilla musiikkihelmillä on niin paljon tarjottavaa meille keski-ikäisillekin ihmisille.

• ohhohh

Kyllä se on sellainen juttu ettei kristiina brask pärjää todellakaan millekään anna abreulle koska se on sellainen piipittäjä.

• ei taistele

samasta yleisöstä, joten turha vertailla. Molemmat hyviä.

• mieltä
        ei taistele kirjoitti:

samasta yleisöstä, joten turha vertailla. Molemmat hyviä.

molemmilla on omat vahvuutensa. Pidin alusta asti Kristiinan äänestä ja olemuksesta. Hienoa että hänellekin kävi hyvin ja sai lopulta levytyssopimuksen. Onnea Kristiinalle ja Kristiinafaneille.

• Kisat jo käyty jälkiviisaat...

Tuomaristo kisassa valitsi yleisö äänestyksen kera voittajan jokainen saa netissä ihailla ketä haluaa aika näyttää miten kenenkin levyt myy.Eihän tuo annankaan esiintyminen oikein leikiten sujunut.

uudestaan toi is:n otsikko..

• vittuilija

Ei helvetti soikoon sille Minni Hiirelle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• VITUN PISSIKSET

jos rehellisiä ollaan ykskää noista paskoista ei tuu pärjäämää maailmalla, paitsi ehkä Ari \,,/, ketää ei kiinnosta joku saatanan poppi jne

• VITUN PISSIKSET kirjoitti:

jos rehellisiä ollaan ykskää noista paskoista ei tuu pärjäämää maailmalla, paitsi ehkä Ari \,,/, ketää ei kiinnosta joku saatanan poppi jne

Vai tarkoititko viimeisimmästä kilpailusta tulleet vai jokaista? Ari voisi pärjätä, mutta, jos ylimielisyys menee liiam pitkälle.

• Puhu vaan itsestäsi
        VITUN PISSIKSET kirjoitti:

Popin kuningatar Madonna

Eikö kiinnosta ketään?????
        Mitä häh?

Puhu siis vaan itsestäsi.

• helin4

itseasiassa siinä lukee "ei edes yrittänyt peitellä ILOAAN." :)

• kristiina-neiti

olla kalloselle sukua tmv. jos ei niin onneksi vaan olkoon levytyssopimuksesta. jotenkin vaan tuli mieleen tuo sukulaisuus tmv kun kallonen hehkutti kristiinaa koko ajan

• M-L M

hieno juttu

• Heippa

Sen ääni sopii lauluihin joko täydellisesti tai ei ollenkaan. Ja ne laulut, mihin se sopii, ovat aika vähissä.

• uusia tekemään.
        Heippa kirjoitti:

Sen ääni sopii lauluihin joko täydellisesti tai ei ollenkaan. Ja ne laulut, mihin se sopii, ovat aika vähissä.

Meinaan niitä lauluja.
        Ihan mittatilaustyönä Kristiinalle.

• orava....

Ei sillä kyllä äänen sävy ole häävi, honotus-nenä ääni, mutta jos sellasesta pitää niin mikäs siinä. Ulkoisilla avuillaan tulee varmaan myymään enemmän kun äänellään.Makunsa kullakin.

• Tuohon

...iloaan, ei ihoaan :)

• ei osaa

laulaa, toiset ei kirjoittaa, eikö se niin mene =D

• honottaja

Ihan kauhee honottaja.. saa mitään selkoo mitä ees n. "laulaa".

en tykkää!

• kristiinalemppari

mä tykkäsin kristiinasta (yllättäen) tosi paljon. en yleensä jaksa sellaista tyyliä ja idols on aina ollut mulle kaukainen juttu...miinus ekat koelaulut...kuitenkin kristiina kolahtaa mulle tosi paljon, samalla oudolla tavalla kuin vaikka björk :D:D

• chira
        kristiinalemppari kirjoitti:

mä tykkäsin kristiinasta (yllättäen) tosi paljon. en yleensä jaksa sellaista tyyliä ja idols on aina ollut mulle kaukainen juttu...miinus ekat koelaulut...kuitenkin kristiina kolahtaa mulle tosi paljon, samalla oudolla tavalla kuin vaikka björk :D:D

No olipa suuri yllätys, että nimenomaan Asko halusi Kristiinan levy-yhtiöönsä. Kukaan muu ei sitä kuitenkaan olisi huolinut. Ihan järkyttävän huono laulaja ja lauluääni.

• Helppohan sitä on sanoa. Ei...
        chira kirjoitti:

No olipa suuri yllätys, että nimenomaan Asko halusi Kristiinan levy-yhtiöönsä. Kukaan muu ei sitä kuitenkaan olisi huolinut. Ihan järkyttävän huono laulaja ja lauluääni.

Tuskin pääsette ensimmäiselle kierrokselle. Niin osallistukaan, niin ei sitten enää naurata muiden esitykset.

• chira kirjoitti:

kai se levy tulee tarpeeseen.on niitäkin onnettomia jotka tykkää honotuksesta. arin levy ostetaan heti kun kaupassa tulee vastaan. ei tule siitä levystä kylläkään mitään lista ykköstä se on varma se.

• Arin levy on huono
        kotkaemo kirjoitti:

kai se levy tulee tarpeeseen.on niitäkin onnettomia jotka tykkää honotuksesta. arin levy ostetaan heti kun kaupassa tulee vastaan. ei tule siitä levystä kylläkään mitään lista ykköstä se on varma se.

Ei tule Arin levystä todellakaan listaykköstä.

• lyökääpä vielä
        Arin levy on huono kirjoitti:

Ei tule Arin levystä todellakaan listaykköstä.

oikein isosta summasta vetoakin asian puolesta, ja mitäpä jos samantien lupaisitte syödä hatullisen paskaa, jos Arin levystä tulee listaykkönen.

Eikä kannata antaa vaikuttaa vedonlyöntiin sellaisen pikkuseikan, että taitaa jo olla tuo levy latauslistojen kärjessä, ellei peräti jo ykkösenä. Arin sinkuthan ovat jo suomen virallisen latauslistan ykkösenä olleetkin..

• jannusiili
        lyökääpä vielä kirjoitti:

oikein isosta summasta vetoakin asian puolesta, ja mitäpä jos samantien lupaisitte syödä hatullisen paskaa, jos Arin levystä tulee listaykkönen.

Eikä kannata antaa vaikuttaa vedonlyöntiin sellaisen pikkuseikan, että taitaa jo olla tuo levy latauslistojen kärjessä, ellei peräti jo ykkösenä. Arin sinkuthan ovat jo suomen virallisen latauslistan ykkösenä olleetkin..

voi vittu. mä vähän nauran jos jostain arista tulee listaykköne ja nauraisin jo ellei itkettäis toi kristiina juttu. kuka sille levytyssopimuksen antais? varmaa tuomari-asko "hyvän saundin" takii. vittu se mitää laulaa osaa ja naukuu sillai ääliömäisesti. se laulaa ihan nuotin vierest! no, eipä siitä laulusta olekaan kyse enää. niin se on,valitettavasti vaan jotku nätit kanat pärjää. anna osaa ehkä joo laulaa mut on semmonen helvetimoine lillu.ei semmoset ansaitse voittaa, sori vaan. kristian oli ainoo joka osas laulaa ja olla luonteva ihminen eikä tee ittestäs idioottia. tätä mieltä mä oon.

• ihan itse
        lyökääpä vielä kirjoitti:

Hyvää ruokahalua.

Emme anna minkään asian vaikuttaa mielipiteisiimme, siinä olet oikeassa.

Levy on floppi, eikä siitä muuksi muutu.

Sopivaa musaa sulle ateriasi nauttimishetkeen.

• muakin naurattaa
        jannusiili kirjoitti:

voi vittu. mä vähän nauran jos jostain arista tulee listaykköne ja nauraisin jo ellei itkettäis toi kristiina juttu. kuka sille levytyssopimuksen antais? varmaa tuomari-asko "hyvän saundin" takii. vittu se mitää laulaa osaa ja naukuu sillai ääliömäisesti. se laulaa ihan nuotin vierest! no, eipä siitä laulusta olekaan kyse enää. niin se on,valitettavasti vaan jotku nätit kanat pärjää. anna osaa ehkä joo laulaa mut on semmonen helvetimoine lillu.ei semmoset ansaitse voittaa, sori vaan. kristian oli ainoo joka osas laulaa ja olla luonteva ihminen eikä tee ittestäs idioottia. tätä mieltä mä oon.

Kristianfanit yrittää esittää että ovat fiksumpia kuin muut, mutta eipä kai Kridellä ole varaa olla kranttu faniensa suhteen, kun ei teitä niin monta ole. Valitettavasti nyt ei voida sanoa edes että laatu korvaa määrän, sori vaan.

• vaan
        ihan itse kirjoitti:

Hyvää ruokahalua.

Emme anna minkään asian vaikuttaa mielipiteisiimme, siinä olet oikeassa.

Levy on floppi, eikä siitä muuksi muutu.

Sopivaa musaa sulle ateriasi nauttimishetkeen.

meillä taitaa olla eri käsitykset herkusta, mutta anna mennä vaan jos olet ehtinyt mielistyä makuun. Taisit sittenkin lyödä vetoa, senkin tuhmeliini.

Oletkos muuten myös ennustaja, vai miten voit jo nyt sanoa että Kristiinan levy on floppi. On siinäkin fani..

• koivunenkin
        kotkaemo kirjoitti:

nenä-äänellä laulaa. ihme ettei kukaan ole siitä maininnut mitään. varsinainen hono!

• Ihmettelen ja kummastelen
        vaan kirjoitti:

meillä taitaa olla eri käsitykset herkusta, mutta anna mennä vaan jos olet ehtinyt mielistyä makuun. Taisit sittenkin lyödä vetoa, senkin tuhmeliini.

Oletkos muuten myös ennustaja, vai miten voit jo nyt sanoa että Kristiinan levy on floppi. On siinäkin fani..

Ymmärrätkö lukemaasi?

Opastanpa sua hieman:
        Katso teksti mihin minä vastasin.
        Eli siis seuraa sitä viivaa, niin sulle selviää, mihin kirjoitukseen vastataan.

Se, mihin minä vastasin, niin siinä kirjoittaja puhui Arin levystä. Eikö?

Kannattaa pikkuisen seurata kuka kirjoittaa, kenelle ja mistä aiheesta.

Kätevää eikö totta?

Nautinnollisia hetkin hatullisen ja Arin musiikin parissa sinulle ja hyvää yötä.

• puhutaan
        Ihmettelen ja kummastelen kirjoitti:

Ymmärrätkö lukemaasi?

Opastanpa sua hieman:
        Katso teksti mihin minä vastasin.
        Eli siis seuraa sitä viivaa, niin sulle selviää, mihin kirjoitukseen vastataan.

Se, mihin minä vastasin, niin siinä kirjoittaja puhui Arin levystä. Eikö?

Kannattaa pikkuisen seurata kuka kirjoittaa, kenelle ja mistä aiheesta.

Kätevää eikö totta?

Nautinnollisia hetkin hatullisen ja Arin musiikin parissa sinulle ja hyvää yötä.

Kristiinasta, ei Arista. Siksi ilman muuta oletin että Kristiinan levystä puhutaan;D.

Syö vaan ihan keskenäsi niitä hatullisia, kun olet makuun päässyt. Mä en harrasta vedonlyöntiä häviäjien puolesta, pelaan aina voittajia, se kannattaa;D

• Teoriassa fanitkin ovat nuoria. Kun hän kasvaa, niin fanit kasvaa mukana ja matkan varrella voi saada uusia faneja, jotka ovat vanhempia.

(Saiko tuosta selvää?)

Onhan se hyvä asia, että on myös nuorempia "viihde taivaalla"

• pidä paikkaansa

Kristiinalla on kaiken ikäisiä faneja ja johtuu yksinkertaisesti siitä että tyttö on supersuloinen luenteeltaan. Harvinaisen älykkäältä Kristiina vaikuttaa. Nytkin hän musisoi vain "sivuaineena" ja pääaine löytyy lääkiksestä. Sepäs se hyvä onkin, kun Kristiina on noin nuori vielä ja näyttänyt loistavan kehittymistaitonsa jo noin pienessä ajassa. Mitä saammekaan myöhemmin vielä nähdä.

• lukihäiriöinen oon

vai olisko kuitenkin niin, ettei edes yrittänyt peitellä ILOAAN?

• Ketjun aloittaja!

No pitikö yhden kirjaimen takia valittamaan ruveta???? Satuin lukemaan vain nopeasti kuva tekstin ja kirjoitin vahingossa noin, että sorgge vaan.

• omaan arvoonsa

Ei tää mikään äidinkielen koe ole, vaan keskustelupalsta, jossa kirjoitellaan hyvinkin nopeaan tahtiin joskus ja pieniä virheitä tulee jokaiselle joskus.

Kannattaa vaan kylmän viileästi ohittaa moiset mitään kommentoimatta.

• ei pahalla

että ihmisissä herätti tuo "iho" hämmästystä myös sen takia, että tuo nimimerkki Iho tuntuu olevan Kristiinan kiihkein ja uskollisin fani, ja varsinkin kun h ja l eivät ole näppikselläkään ihan vierekkäin.

Sattuuhan noita typoja itse kullekin ja äidinkielenopet sun muut nipot luuraa täällä vain virheitä etsimässä.

• plaahh

Ei peitellyt ILOAAN :-D

• plaahh

...uups, monet ehti jo ensin :-) Hauska virhe!

• Kristiinan
        plaahh kirjoitti:

...uups, monet ehti jo ensin :-) Hauska virhe!

Levytyssopimuksesta, eikä muiden virheistä!

• tyttnen

Miten niin keksiä huonoa, kun siinä jutussa luki "...peitellä iloaan." (ei siis ihoaan)

• strawberry___

Tuossa lehtijutussa kyllä sanotaan että Kristiina ei edes yrittänyt peitellä ILOAAN, eikä ihoaan sokeat.. voi tuo kristiina lauloi aivan nuotin vierestä, miten siitä voi laulaja tulla ku ei pysy vireessä vaan vinkuu kuin sikaa teurastettaisiin.. -.- huoh sanon minä.

• välillä nuotin vierestä.

Vireys paranee, kun kokemusta tulee.

Huoh sulle, kun et tommoisia asioita tiedä.

• Uskokaa pois vaan.

Esim..Kristianin pitäisi jo pitää kiirettä, muuten sayonara!

• ..............................

oikeus on tapahtunut!

• nuotin vieressä

Kolmesta viimeisestä Kristiina oli vähiten nuotin vieressä, mutta äänensävy saattaa huonokuuloisen korvaan kuulostaa siltä ettei vire ole kohdallaan. A&A huusivat sen verran mikkiin että epävireisyys jäi huudon alle, paitsi finaalissa sekin paljastui ajoittain tosi pahasti.

• mr: Nuottiko vähän hukassa....

saa nähdä mitkä sävelet keikoilla löytyy.. ÄÄNI VUOTAA JA AIKA LAILLA PAHASTI JA NUOTTI ON NOIN 3 OKTAAVIA JOHONKIN SUUNTAAN... kyllähän sen autotunella suoraan vetää studios mut kattellaan lavalla jatkuuko sama ""lava"karisma". veikkaisin myös että ihan punaparran veto tämä systeemi... ja edelleenkin olla sitä mieltä että tänä vuonna oli idolsissa 2 laulajaa, Aakkonen joka teki jo tanan tiukan levyn ja Kride joka hoitaa varmasti kultaa kotiin.

• pristviina pallonen

Asko Kallonen olikin ainoa joka tuosta tykkäs..joten eipä ihme että sopimuksen tarjosi...muut tuomarit yritti pudottaa jo teatteriviikon lopusta pois...nätti tyttö ei muuta...sorry..

• ennakoida tulevaa.

Asko Kallonen sai "talliinsa" oikean kultakimpaleen.

Muistelepas tarkemmin.
        Kyllä muutkin tuomarit Kristiinasta tykkäsivät, ei Asko ainut ollut.

Äänestäjäthän sen kilpailijan lopullisen sijoituksen päättivät, eli kyllä Kristiinalla on todella paljon faneja ja lisää tulee.

• ,.-,-,-.-

toivottavasti levy tulee pian ulos>!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3277
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3037
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2530
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2323
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2056
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1913
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1643
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1499
    Aihe