Pitääkö paikkansa että Nygårdilta tulisi kesäksi uutta matskua?
Petriltä uusi levy?
29
2028
Vastaukset
- KopKopKopKop
Tuskinpa. Ellei sitten Nueran DREAMILLA ja SKEMILLÄ oo rahat loppunu ja ne päättää taas tehdä suomiräpistä amisvitsin että sais vähän rahaa.
- Karppa_
Onko se fakta että Dream ja Skem kehittelivät Nygårdin? Tuntuu niin pirun uskomattomalta. Toisaalta mitä sitä enään jauhaa. Eihän kuitenkaan äänen perusteella voi päätellä et on kyseessä Dream tai Skem. Kuitenkin melkeen jokasessa Petrin kuvassa oli omasta mielestäni yksi ja sama henkilö.
- hei haloo!
Karppa_ kirjoitti:
Onko se fakta että Dream ja Skem kehittelivät Nygårdin? Tuntuu niin pirun uskomattomalta. Toisaalta mitä sitä enään jauhaa. Eihän kuitenkaan äänen perusteella voi päätellä et on kyseessä Dream tai Skem. Kuitenkin melkeen jokasessa Petrin kuvassa oli omasta mielestäni yksi ja sama henkilö.
http://www.youtube.com/watch?v=IrCu23wBp3I
Näkyy kuka on Petri Nygård. Kun se heiluu siä lavalla niin yhessä kohtaa valo valasee suoraan naamaan nii siin näkyy silmät. Kummallisen näköinen kaveri sanon minä. - luutu
Karppa_ kirjoitti:
et niit ois useampia, Petrejä siis.
mut vähän epäselväks on jääny sit - Jurtsi
luutu kirjoitti:
et niit ois useampia, Petrejä siis.
mut vähän epäselväks on jääny sitOli Travis Bicle ja Skem.
- luutu
Jurtsi kirjoitti:
Oli Travis Bicle ja Skem.
niin no selevä homma :D
- Jurtsi
luutu kirjoitti:
niin no selevä homma :D
Travis Biclellä ja Skemillä ei ollut yhtään rahaa niin ne keksi tälläisen kaupallisen juonen. Tosin tästä asiasta on kyllä pirun monta versiota. Petri Nygårdin oikea henkilöllisyys saattaa jäädä ikuiseksi arvoitukseksi.
- luutu
Jurtsi kirjoitti:
Travis Biclellä ja Skemillä ei ollut yhtään rahaa niin ne keksi tälläisen kaupallisen juonen. Tosin tästä asiasta on kyllä pirun monta versiota. Petri Nygårdin oikea henkilöllisyys saattaa jäädä ikuiseksi arvoitukseksi.
ihan hauska juttuhan siitä sit tuli loppujen lopuks, mitä nyt vähän hävytöntä ;P
- Jurtsi
luutu kirjoitti:
ihan hauska juttuhan siitä sit tuli loppujen lopuks, mitä nyt vähän hävytöntä ;P
Jaa että vähän :D on sitä vielä hauska kuunnella. Ei oo raskinu antaa levyjä pois... Kun on kaikki tullu kerättyä...
- luutu
Jurtsi kirjoitti:
Jaa että vähän :D on sitä vielä hauska kuunnella. Ei oo raskinu antaa levyjä pois... Kun on kaikki tullu kerättyä...
monta sulla sit on niitä?
mulla on muutama ja haluttas lisää ;P - Jurtsi
luutu kirjoitti:
monta sulla sit on niitä?
mulla on muutama ja haluttas lisää ;PTaitaa kaikki olla. Paitsi hulluna tisseihin.
Pillumagneetti EP
Mun Levy!
Petri Presidentixi
Hovinarrin Paluu!
Kaikki sinkut
Mutta en mää taida niitä myydä :D - luutu
Jurtsi kirjoitti:
Taitaa kaikki olla. Paitsi hulluna tisseihin.
Pillumagneetti EP
Mun Levy!
Petri Presidentixi
Hovinarrin Paluu!
Kaikki sinkut
Mutta en mää taida niitä myydä :Draski ;P
en minäkään raski ainakaan vielä noita levyjä hävittää vaikka netistä nykyään saaki kaikkea mahdollista musaa.
sillon niistä on saanu maksaa ittensä kipeäksi mut nyt ku myis vaikka divariin niin sais vaan murto-osan mitä on ite pulittanu ;P - Jurtsi
luutu kirjoitti:
raski ;P
en minäkään raski ainakaan vielä noita levyjä hävittää vaikka netistä nykyään saaki kaikkea mahdollista musaa.
sillon niistä on saanu maksaa ittensä kipeäksi mut nyt ku myis vaikka divariin niin sais vaan murto-osan mitä on ite pulittanu ;PNäinhän se on :D. Tekis nyt vaan se "Petri" sitä uutta musaa. Ohan tässä joutunut jo venaan monta vuotta.. heh.. Saa nyt nähä ees et tekeeks se mitää. Mitäs Petrin levyi sulla on?
- luutu
Jurtsi kirjoitti:
Näinhän se on :D. Tekis nyt vaan se "Petri" sitä uutta musaa. Ohan tässä joutunut jo venaan monta vuotta.. heh.. Saa nyt nähä ees et tekeeks se mitää. Mitäs Petrin levyi sulla on?
Mulla ei oo ku mun levy ja hovinarrin paluu mut on ainaki ollu poltettuna jotain sen muita biisejä ;P oishan tuo kiva kuulla pitkästä aikaa lisää materiaalia :D
- Jurtsi
luutu kirjoitti:
Mulla ei oo ku mun levy ja hovinarrin paluu mut on ainaki ollu poltettuna jotain sen muita biisejä ;P oishan tuo kiva kuulla pitkästä aikaa lisää materiaalia :D
Todellakin. Nykyään esim. Mun Levyn biisejä ei kauheesti enään tee mieli kuunnella kun se on jo tavallaan vanhaa matskua. Aina kun tulee jotain uutta niin se muu vanha jää taakse. Kuunteletkos sä muuta kun Petriä? Ite en paljoo kyllä ainakaan mitään räppii. Mitä nyt toi herra P. kyllä menee :)
- luutu
Jurtsi kirjoitti:
Todellakin. Nykyään esim. Mun Levyn biisejä ei kauheesti enään tee mieli kuunnella kun se on jo tavallaan vanhaa matskua. Aina kun tulee jotain uutta niin se muu vanha jää taakse. Kuunteletkos sä muuta kun Petriä? Ite en paljoo kyllä ainakaan mitään räppii. Mitä nyt toi herra P. kyllä menee :)
räppiä tulee kuunneltua, sitäki sais olla enemmän kuunneltavaa, kun suurin osa on aika surkeaa. mutta miksei ole jotain muutaki musiikkia mitä kuuntelee ihan mielellään, mutta se on kokonaan vähä ku eri asia :)
mitä itse kuuntelet lisäks? - Jurtsi
luutu kirjoitti:
räppiä tulee kuunneltua, sitäki sais olla enemmän kuunneltavaa, kun suurin osa on aika surkeaa. mutta miksei ole jotain muutaki musiikkia mitä kuuntelee ihan mielellään, mutta se on kokonaan vähä ku eri asia :)
mitä itse kuuntelet lisäks?Jotain rokkia tulee kanssa kuunneltua. Vähän niinkuin sekalaista :D
- luutu
Jurtsi kirjoitti:
Jotain rokkia tulee kanssa kuunneltua. Vähän niinkuin sekalaista :D
hyvä et kaikki kelpaa niin voi ottaa ilon irti kaikenlaisen musiikin kirjosta ;P
- Jurtsi
luutu kirjoitti:
hyvä et kaikki kelpaa niin voi ottaa ilon irti kaikenlaisen musiikin kirjosta ;P
Kyllä se näin on. Tää palstahan on jo venähtänyt aika pitkäks :D
- luutu
Jurtsi kirjoitti:
ettei enää voinu vastata tohon sun viimeiseen viestiin :)
- Jurtsi
luutu kirjoitti:
ettei enää voinu vastata tohon sun viimeiseen viestiin :)
Nää tavallaan oo sitä varten et saa kirjotella.
Toisaalta suurin osa kaikkien palstojen kirjoituksista on aika turhia. :) - luutu
Jurtsi kirjoitti:
ei paljo tuu itellä kyl luettua muiden tekstejä..
jotku varmaan lukee näitäki ;P
mahtaa olla jännää :D - Jurtsi
luutu kirjoitti:
ei paljo tuu itellä kyl luettua muiden tekstejä..
jotku varmaan lukee näitäki ;P
mahtaa olla jännää :DKyllä jännää juu. :)
- luutu
Jurtsi kirjoitti:
Näinhän se on :D. Tekis nyt vaan se "Petri" sitä uutta musaa. Ohan tässä joutunut jo venaan monta vuotta.. heh.. Saa nyt nähä ees et tekeeks se mitää. Mitäs Petrin levyi sulla on?
mut sitä suuremmalla syyllä vois ehkäpä vaihtaa puheenaihetta ;P tai sit ei
- Jurtsi
luutu kirjoitti:
mut sitä suuremmalla syyllä vois ehkäpä vaihtaa puheenaihetta ;P tai sit ei
Toki pitää välillä vaihtaa.
- Jurtsi
Jurtsi kirjoitti:
Toki pitää välillä vaihtaa.
On kyllä ihan kivaa hommaa. Tavallaan voi keskustella monen tai jonkun kanssa :).
- Jurtsi
Jurtsi kirjoitti:
On kyllä ihan kivaa hommaa. Tavallaan voi keskustella monen tai jonkun kanssa :).
On näköjään täälläkin. :)
- Repe_
Jurtsi kirjoitti:
On näköjään täälläkin. :)
Oikeasti Petri Nygård?
- vbn65
Jännä aihe...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667