Täällä joskus aikaisemmin kerroin koirani pissassa olleesta verestä ja sittemmin virtsakitesitä joita löytyi. Nyt olemme syöttäneet muutaman kuukauden erikoismuonaa, joka sulattaaa ja ennaltaehkäisee näitä kiteitä. Pari edellistä kontrollipissaa ovat olleet puhtaita, ja ajattelinkin, että hyvinhän tästä selvittiin kun ei mitään vakavampaa ollut. Nyt kuitenkin uusimmassa pissassa oli ollut tulehdusarvot(oikea termi?) koholla, ja tarkoituksena olisi viedä koira ultraan ja ottaa ainakin pissasta viljely. Kovin olen nyt vain huolissani että kyse on munuaisista. Jo aiemmin puhuin muistaakseni ell tästä munuaisepäilystä, mutta verikokeita ei silloinkaan otettu, ja niistähän se ilmeisesti vain ilmenee? Ja vielä yksi asia, joka ei välttämättä liity näihin vaivoihin, mutta jos joku tietää paremmin niin kertokoon. Koiramme oli saanut n. kk sitten jonkinlaisen epilepsiakohtauksen, en ollut itse tuolloin paikalla. Oli tärissyt, pissannut alleen, kuolannut, juoksennellut päin seiniä....Saman pentueen velipoika on saanut näitä kohtauksia neljä, pystykorvien perinnöllisiä vaivoja vaiko sittenkin munuaisiin liittyviä oireita? Koirani on siis seropi, mutta puolet pystistä. Mutta siis jos jollakin tietoa/kokemuksia, kertokaa!!!! Huoli on taas kova =(
Kurjuuksien kurjuus....=(
6
384
Vastaukset
- juhka
Voi! harmi, että juuri teidän koiranne on saanut tuon saman "taudin" Entinen koiramme kuoli tuohon samaan vikaan. Mutta lääkäri sen kyllä lopetti, mutta en voi muistella sitä itkemättä kuinka koiramme kuono painautui käteeeni ja pian ei kuulunut enää hengitystä. Kuono oli vielä märkä ja sitten.... Ei voi enää muistella! Nytkin itken tätä kirjoittaessani. Mutta toivotaan parasta teille sinne!
....kiitos vain tiedosta, mutta ehkä en nyt välttämättä halua ensimmäisenä tuollaisia kuolemaviestejä lukea, etenkään kun et edes kerro tarkalleen mihin kuoli. Ja mikä "sama tauti"? Koirallamme on tähän mennessä diagnosoitu ainoastaan virtsakiteet, tuskin sinun koirasi niihin kuoli? Munuaisvaiva on tällä hetkellä vielä ainoastaan minun epäilykseni tasolla....Lähinnä infoa täältä sairauteen liittyen kaipailin, en "voi minun koirani kuoli, harmi jos pian sinunkin"- surkutteluja.
- juhka
MarzaH kirjoitti:
....kiitos vain tiedosta, mutta ehkä en nyt välttämättä halua ensimmäisenä tuollaisia kuolemaviestejä lukea, etenkään kun et edes kerro tarkalleen mihin kuoli. Ja mikä "sama tauti"? Koirallamme on tähän mennessä diagnosoitu ainoastaan virtsakiteet, tuskin sinun koirasi niihin kuoli? Munuaisvaiva on tällä hetkellä vielä ainoastaan minun epäilykseni tasolla....Lähinnä infoa täältä sairauteen liittyen kaipailin, en "voi minun koirani kuoli, harmi jos pian sinunkin"- surkutteluja.
Sori! Ja kai sillä meijänkin koiralla oli lonkissa vikaa... Ei pysytnyt enää kävelemään. :( Kaikkea hyvää teidän koiralle! :(
juhka kirjoitti:
Sori! Ja kai sillä meijänkin koiralla oli lonkissa vikaa... Ei pysytnyt enää kävelemään. :( Kaikkea hyvää teidän koiralle! :(
...tarkoitukseni sanoa pahasti, et varmasti pahaa viestilläsi tarkoittanut. Ei vaan vielä haluaisi piikkiä ajatella, vaikka kyllähän sekin pelottava ajatus jo mieleen hiipii. No mutta loppuviikosta toivottavasti selviää mistä on kysymys kun lääkäriin päästään. Kiitos tsempistäsi =)
- Mites tää on....
Tääl niin paljon sanotaan et seropit on niin terveitä mites tää nyt on mahdollista?? Eikö ne olekkaa!!!
...mutta mitenkäs tuo nyt tähän keskusteluun liittyi? Lienee totta on se ettei sekarotuiset yleisesti ottaen sairastu niin helposti perinnöllisiin sairauksiin kuin rotukoirat, näin olen kuullut, mutta kaikki koirathan ovat yksilöitä. Eihän sitä koskaan tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan kun pennun ottaa, oli koira sitten seropi tai puhdasrotuinen. Meillä näköjään on käynyt huono säkä kun nuorta koiraa on jo niin monesti jouduttu lääkärissä kuskaamaan. Mutta onneksi nyt ultrassa eilen näytti kaikki olevan kunnossa mm. munuaisten kohdalla, vielä odotellaan verikokeiden tulokset....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164