Tähän voitaisiin kerätä Lo/Lto koulutusten pisterajoja, niin voi sitten katsella mihin olisi päässyt ja mihin ei.
Helsinki siis reilu 119
Pisterajat
6
1516
Vastaukset
Hyvä idea :).
Itse olisin kiinnostunut Tampereen LTO-koulutuksen VAKAVA-kokeen pisterajoista eli mitkä ovat olleet jatkoon päässeiden korkeimmat ja matalimmat pisteet? Itse en huomannut kysyä soitellessani omista pisteistäni. - Jyppilä
Jyväskylään OKL pisteraja 105,83
LTO pisteraja 87,50- Sociel
pisteraja 103,58
- #####
Tampereen lto:n pisteraja oli 100.16 ja maksimipisteet oli n. 160. Keskiarvo oli ollut n. 85 pistettä.
- LTO:ksi haluava
Tampereen LTO oli kyllä ~114 pistettä (itselläni jäi noin neljän pisteen päähän... :/ onneksi kutsu tuli edes Helsinkiin, jossa LTO-raja siis 103,17).
- LTO:ksi haluava
LTO:ksi haluava kirjoitti:
Tampereen LTO oli kyllä ~114 pistettä (itselläni jäi noin neljän pisteen päähän... :/ onneksi kutsu tuli edes Helsinkiin, jossa LTO-raja siis 103,17).
Keskustelu olikin viimevuotinen, oma moka. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670