Merkkipäivän Johdosta!
Voi Kiitos-Kiitos.
Samalla käytänkin tilaisuutta hyväkseni toivottaa myös kaikille Kaimoille Oikein Hauskaa Nimipäivää, Oivallisesta nimivalinnasta johtuen: K.O.H.N !
Eli nyt siis, kaikki matkailevat, ja muutkin Oivat, Tänään on meidän Oma Päivä, ja pidetäänkin sen vuoksi Lippu Korkealla!
Seuraavan kerran merkillisemppiä nimipäiviä vietetäänkin sitten vasta elokuun kolmastoista, joka ei aina kuitenkaan osu perjantaille. Silloin viimeistään taas nähdään onko tarina pelkkää hepreaa, vai Onko Jumala Olemassa?
Pieni Varoituksen Sana on kuitenkin aina paikallaan:
Kesäkuun 1. lähestyy kovaa vauhtia!
Entäpäs mutta, onko Patjat siis jo Pölistelty kesälähtöä varten?
Paljon Onnea Oiva !
4
1071
Vastaukset
Hauskaa onnee Oivalle !
- Alfred-Brandy
Nyt on siis todella Oivallinen hetki onnitella Oivaa hienosta Oivalluksesta. Hyvä, että edes Oiva itse Oivalsi asian. Toivottavasti myös Oiva Nalli lukee tämän viestin...
- Jesse.Jeesiö
Kelpotarina saa todellisuudentajun oivallisen hämäävästi sopivassa suhteessa hämmennettyä, Mitä hepreaa se muka olisi? Onhan se Jumalallinen voima olemassa, kun luonnonvoimat niin tiheästi meitä varoittaa. Saattaapa se loppu tulla itse kullekin aiemmin kuin arvaakaan. Parempi elää merkityksellisen valoisasti jo tänään, elokuun 13. kun antaa pirullisen aavistuksen jo tulevasta kaamoksesta.
- aikaa
...pölistellä patjat sun muut sillä se on kesäkuun vika päivä kun startataan taas maailmalle.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774854- 133463
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262014Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471956Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6821921- 1181855
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101441