Tietääkö joku mite sais vaalennettua hiuksia ilman värjäystä?:) joskus kuullu jotain, et jos sitruuna levittää ja menee aurinkoo nii vaalenee.. Onkoha toimiva? tiedättekö muita niksejä?:)
Miten vaalentaa hiukset?
6
962
Vastaukset
- asdsadasadss
sitruunan laitosta en tiedä mutta olen kuullut että aurinko vaalentaa jo itsessään
auringosta ainaki mulle tulee vaaleita raitoja, jotka näyttää ihan värjätyiltä. eri ihmisillä aurinko vaalentaa eritavalla, mutta vaalentaa kuitenki useimmilla ainaki jossainmäärin... :)
- mutmut
aurinko vaurioittaa hiuksia. käyttäkää auringolta suojaavia shampoita ja hoitoaineita ettei hiukset kuivu
- :)
mutmut kirjoitti:
aurinko vaurioittaa hiuksia. käyttäkää auringolta suojaavia shampoita ja hoitoaineita ettei hiukset kuivu
aurinko kyllä vaalentaa hiuksia oon huomannu, mut vahingoittaako se samalla niitä? mulla on ruskeet hiukset mut vaalee niihi sopis varmaa hyvi, mut en haluu mitää harmaita hiuksia!!! mistä tiiän tuleeko hiuksiin vähä kui raitoja vai tuleeko niistä vaa harmaat???? kiitos jo ennalta:) ois kiva kuulla jos jollai ois kokemusta :)
- mayura
:) kirjoitti:
aurinko kyllä vaalentaa hiuksia oon huomannu, mut vahingoittaako se samalla niitä? mulla on ruskeet hiukset mut vaalee niihi sopis varmaa hyvi, mut en haluu mitää harmaita hiuksia!!! mistä tiiän tuleeko hiuksiin vähä kui raitoja vai tuleeko niistä vaa harmaat???? kiitos jo ennalta:) ois kiva kuulla jos jollai ois kokemusta :)
http://www.mtv3.fi/helmi/hyvinvointi/luksusta/luksusta.shtml?535080
Itselläni on hoitovoidetta, jota laitetaan ennen aurinkoon menoa. - tietoa....
mayura kirjoitti:
http://www.mtv3.fi/helmi/hyvinvointi/luksusta/luksusta.shtml?535080
Itselläni on hoitovoidetta, jota laitetaan ennen aurinkoon menoa.Aurinki vahingoittaa hiuksia samanlailla kuin vaalennusaine. Tietenkin vähemmän, mutta jos hiuksissa näkee vaalentumista niin vauriot ovat samanlaiset kuin vaalennusaineella tehdyt. Pahiten ja nopeiten hiuksia vaalentaa märät suolaiset hiukset (merivesi) aurinko. Hiuksissa tapahtuu tuon vaikutuksesta täysin sama reaktio kuin vaalennusaineella.
Eli jos haluat nopeasti vaaleammat hiukset niin ei muuta kuin värinpoistoa päähän. Kyllähän se hiuksia rasittaa, mutta jos nyt ihan ok kuntoiset niin kyllä niiden sen jälkeen päässä vielä pitäisi pysyä;)
Hiuksia kannattaa suojata auringolta ihan tuotteilla joissa on paljon silikonia. Ne muodostavat hiuksen pintaan kerroksen, joka estää hiuksia pahimmilta vaurioilta:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496635Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6682842Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931220- 841215
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 232893