Miten vaalentaa hiukset?

mimi_

Tietääkö joku mite sais vaalennettua hiuksia ilman värjäystä?:) joskus kuullu jotain, et jos sitruuna levittää ja menee aurinkoo nii vaalenee.. Onkoha toimiva? tiedättekö muita niksejä?:)

6

962

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdsadasadss

sitruunan laitosta en tiedä mutta olen kuullut että aurinko vaalentaa jo itsessään

• auringosta ainaki mulle tulee vaaleita raitoja, jotka näyttää ihan värjätyiltä. eri ihmisillä aurinko vaalentaa eritavalla, mutta vaalentaa kuitenki useimmilla ainaki jossainmäärin... :)

• mutmut

aurinko vaurioittaa hiuksia. käyttäkää auringolta suojaavia shampoita ja hoitoaineita ettei hiukset kuivu

• :)
        mutmut kirjoitti:

aurinko vaurioittaa hiuksia. käyttäkää auringolta suojaavia shampoita ja hoitoaineita ettei hiukset kuivu

aurinko kyllä vaalentaa hiuksia oon huomannu, mut vahingoittaako se samalla niitä? mulla on ruskeet hiukset mut vaalee niihi sopis varmaa hyvi, mut en haluu mitää harmaita hiuksia!!! mistä tiiän tuleeko hiuksiin vähä kui raitoja vai tuleeko niistä vaa harmaat???? kiitos jo ennalta:) ois kiva kuulla jos jollai ois kokemusta :)

• mayura
        :) kirjoitti:

aurinko kyllä vaalentaa hiuksia oon huomannu, mut vahingoittaako se samalla niitä? mulla on ruskeet hiukset mut vaalee niihi sopis varmaa hyvi, mut en haluu mitää harmaita hiuksia!!! mistä tiiän tuleeko hiuksiin vähä kui raitoja vai tuleeko niistä vaa harmaat???? kiitos jo ennalta:) ois kiva kuulla jos jollai ois kokemusta :)

http://www.mtv3.fi/helmi/hyvinvointi/luksusta/luksusta.shtml?535080

Itselläni on hoitovoidetta, jota laitetaan ennen aurinkoon menoa.

• tietoa....
        mayura kirjoitti:

http://www.mtv3.fi/helmi/hyvinvointi/luksusta/luksusta.shtml?535080

Itselläni on hoitovoidetta, jota laitetaan ennen aurinkoon menoa.

Aurinki vahingoittaa hiuksia samanlailla kuin vaalennusaine. Tietenkin vähemmän, mutta jos hiuksissa näkee vaalentumista niin vauriot ovat samanlaiset kuin vaalennusaineella tehdyt. Pahiten ja nopeiten hiuksia vaalentaa märät suolaiset hiukset (merivesi) aurinko. Hiuksissa tapahtuu tuon vaikutuksesta täysin sama reaktio kuin vaalennusaineella.
        Eli jos haluat nopeasti vaaleammat hiukset niin ei muuta kuin värinpoistoa päähän. Kyllähän se hiuksia rasittaa, mutta jos nyt ihan ok kuntoiset niin kyllä niiden sen jälkeen päässä vielä pitäisi pysyä;)

Hiuksia kannattaa suojata auringolta ihan tuotteilla joissa on paljon silikonia. Ne muodostavat hiuksen pintaan kerroksen, joka estää hiuksia pahimmilta vaurioilta:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      7016
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      703
      3101
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1310
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1291
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1285
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1187
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1170
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      236
      1136
    9. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      218
      1086
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    Aihe