Olemme remontoimassa talomme (-68) kylpyhuonetta, joka on huikeat 3m2.. Ongelmia on tuhansia, mutta suurin on lämminvesivaraajan paikka! Kylppäriin saadaan mahtumaan pönttö, lavuaari, suihku ja pesukone.
Meillä on eteisessä lattialuukku, jonka alta löytyy vesipumppu (luukun sisään ei varaaja mahdu).. tästä mieleeni juolahti, että voisi lämminvesivaraajan laittaa eteiseen (verhoilla kaapiksi). Tällöin varaaja tulisi pumpun ja kylppärin väliin. Onko muita ideoita? Miten itse olette ratkaisseet lämminvesivaraajan paikan? Mietimme myös varaajan upottamista osittain kattoon, mutta siinä on mielestäni liian suuri kosteusvaurion vaara.. suihkusta tuleva höyry kun nousee juuri ylöspäin? olenko väärässä? Kaikki vinkit ja niksi yms. otetaan vastaan..
Kylppäriremppa vanhassa talossa?!
6
946
Vastaukset
- mukaan
lämminvesivaraajan saa laittaa vain tilaan, jossa on lattiakaivo. Taitavat vakuutusyhtiötkin sitä edellyttää.
- santtu
jos siirrät varaajan "ei kosteaan" tilaan, ja sattuu vuoto, niin senttiäkään et vakuutusyhtiöstä tule saamaan. Eli vesieristetty, lattiokaivollinen tila, mihin sen sijoitat.
- mostarinneitsyt
Mahtuisiko pesukoneenne jonnekin muualle, keittiöön vaikka?
- Puuhis
.. meillä on juuri tehty keittiöremppa ja olisi vain yksi kohta johon pesukoneen saisi ja se olisi astianpesukoneen paikalle.. heh! ei taida toimia.
Puuhis kirjoitti:
.. meillä on juuri tehty keittiöremppa ja olisi vain yksi kohta johon pesukoneen saisi ja se olisi astianpesukoneen paikalle.. heh! ei taida toimia.
onko saunaa?lauteiden alle sopivia varaajiakin on..
- Puuhis
puuhapena kirjoitti:
onko saunaa?lauteiden alle sopivia varaajiakin on..
ulkosauna.. joten ei apua siitäkään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496605Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6642815Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931210- 841205
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891110
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 228875