Olen vasta rekisteröinyt nimimerkin, nikiksikin olen huomannut tätä sanottavan. Aikomukseni ei suinkaan ollut rekisteröidä Kurjenkelloa vaan Kissankello joka oli kuitenkin jo varattu. Kissankello on vaatimaton, sievä ja sitkeä luonnonkukka joka antaa iloa silmälle pelloilla ja pientareilla. Kissankello on ruohokasvi.
Koska tuo kissankello oli varattu, niin päädyin ottamaan nikikseni vähän kookkaamman sukulaisensa Kurjenkellon :)
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kurjenkello
Mikä sinun nikkisi tarina on, miksi päädyit juuri tuohon käyttöösi ottamaasi nikkiin? Kertooko nikkisi sinusta jotain :)
Tutustellen
25
2641
Vastaukset
- viiletyinen
Nimimerkki kertoo,aivan pikkasen tai hyvin vähän jos ollenkaan:)
- kurjenkello
sanaa.....löysin sille kaksi merkitystä,
Viilentävä tai viilettävä? :)
Sinäkin näytät olevan ihan vastakuoriutunut nikki :)
se.Siinä ei ole teetä.Kerran tai kaksi on pitänyt kirjain kirjaimelta se kertoa.
Tosin Thymallys thymallus on aika liki sama asia.- kurjenkello
kerro vielä mikä on Thymallus thymallus :)
Ensimmäinen mielikuvani nikistäsi näyttää motskarilta, taitaa mennä ihan metsään? Miehiä tämä h-a-r-z-a, vai miten tuon sanois Thymallus thymallus. Komean selkäevän omaava laji.
- kurjenkello
kerbiili62 kirjoitti:
Miehiä tämä h-a-r-z-a, vai miten tuon sanois Thymallus thymallus. Komean selkäevän omaava laji.
käydä jo googlea tutkimassa :) Varsin maukasta tämä Thymallus thymallus, varsinkin suolattuna. Meillä miesväki käy hakemassa harreja pohjoisen joista, toisinaan ahti on avokätinen mutta kyllä joskus tulevat takaisin reppu lähes tyhjänä, eivät sentään osta kotimatkalla kalapuodista tuliaisia. :)
- zaza
Kaunis kukka tämä kurjenkello. =) Itse otin tämän nimimerkin...kerran tunsin sen nimisen arabihevosen kuin zaza.Se oli kaunis hevonen. =)
- kurjenkello
Oletko katsonut Tuhkimotarinaa ? Siinä eräällä näyttelijällä on nimenään ZaZa.(jollen kovin paljon väärin muista) Jotenkin yhdistin nikkisi siihen, näin niitä mielikuvia tulee tehtyä...ihan pieleenkin :)
- zaza
kurjenkello kirjoitti:
Oletko katsonut Tuhkimotarinaa ? Siinä eräällä näyttelijällä on nimenään ZaZa.(jollen kovin paljon väärin muista) Jotenkin yhdistin nikkisi siihen, näin niitä mielikuvia tulee tehtyä...ihan pieleenkin :)
En ole katsonut tuhkimotarinaa , en ole kuullutkaan,milloin tämä on näkynyt??
- kurjenkello
zaza kirjoitti:
En ole katsonut tuhkimotarinaa , en ole kuullutkaan,milloin tämä on näkynyt??
jatkosarja, tulee klo 18.00, tosin on nyt kesätauolla. Venetsuelalainen saippuasarja. Tässäpä näyte, kuuluu sallittuihin ilmaisjakeluihin.. Se mainitsemani roolinimi olikin TzaTza :)
http://nettitv.mtv3.fi/maksuttomat/index.shtml/maksuttomat/subtv/tuhkimotarina/?101324#101324 kurjenkello kirjoitti:
on paljon työtä. Yritin rekisteröityä, monella erilaisella ehdotuksella ja aina ne olivat varattuja. Nyt olen onnellinen siitä vaikka silloin oli tuskanen olo...;D
Sitten otin asiaan toisenlaisen näkökannan ja ajattelin Häntä, joka minut houkutteli kirjoittamaan ja tein hänelle ajatelman, josta poimin etukirjaimet sitten nikiksi. Ei mitenkään helppoa ja tuurilla tuli oikeaa nimeä muistuttava ja viellä naisellinen :D
Ajatelma löytyy galleria sivultani, jos jotain kiinnostaa.
Ps Kurjenkello, Hänkin on vaaka ja kulkenut vierelläni tosi kauan...- kurjenkello
meyri kirjoitti:
on paljon työtä. Yritin rekisteröityä, monella erilaisella ehdotuksella ja aina ne olivat varattuja. Nyt olen onnellinen siitä vaikka silloin oli tuskanen olo...;D
Sitten otin asiaan toisenlaisen näkökannan ja ajattelin Häntä, joka minut houkutteli kirjoittamaan ja tein hänelle ajatelman, josta poimin etukirjaimet sitten nikiksi. Ei mitenkään helppoa ja tuurilla tuli oikeaa nimeä muistuttava ja viellä naisellinen :D
Ajatelma löytyy galleria sivultani, jos jotain kiinnostaa.
Ps Kurjenkello, Hänkin on vaaka ja kulkenut vierelläni tosi kauan...Sinun nikkisi on kaunis, näyttää naiselliselta nikiltä ja siinä on niinkuin hienoinen säväys eksotiikkaa mukana :)
Olisipa mielenkiintoista tietää kuinka monta rekisteröityä nimimerkkiä suomi24:ssä on kaikkiaan, veikkaan että kymmeniä tuhansia. Ei siis mikään ihme jos niin moni nimimerkki on varattu. kurjenkello kirjoitti:
Sinun nikkisi on kaunis, näyttää naiselliselta nikiltä ja siinä on niinkuin hienoinen säväys eksotiikkaa mukana :)
Olisipa mielenkiintoista tietää kuinka monta rekisteröityä nimimerkkiä suomi24:ssä on kaikkiaan, veikkaan että kymmeniä tuhansia. Ei siis mikään ihme jos niin moni nimimerkki on varattu.Voidaanko joskus palata siihen horoskooppi aiheeseen? Jäi "vähän" kesken ja ketju meni liian pitkäksi. Haluasin olla silloin samaan aikaan koneella :D En viellä ole käynyt niillä sivuilla ja luulen, että sinulta saan vastaukset kysymyksiini ;D
- kurjenkello
meyri kirjoitti:
Voidaanko joskus palata siihen horoskooppi aiheeseen? Jäi "vähän" kesken ja ketju meni liian pitkäksi. Haluasin olla silloin samaan aikaan koneella :D En viellä ole käynyt niillä sivuilla ja luulen, että sinulta saan vastaukset kysymyksiini ;D
ja jos vain osaan, niin tottakai vastailen kysymyksiisi :)
Voidaanahn me tehdä treffit tänne joskus niin ollaan sit samaan aikaan koneella. Tuletko vielä tänään "tänne"? Jos niin mihin aikaan? kurjenkello kirjoitti:
ja jos vain osaan, niin tottakai vastailen kysymyksiisi :)
Voidaanahn me tehdä treffit tänne joskus niin ollaan sit samaan aikaan koneella. Tuletko vielä tänään "tänne"? Jos niin mihin aikaan?vähän paha sanoa, milloin tulen. Eiköhän joskus olla samoihin aikoihin, niin voidaan pohdiskella elämää horoskooppisesta näkökulmasta ;D Siis ei ryppyotsaista tietämystä, joten varmaan osaat vasta tai ainakin sanoa oman näkemyksen:)
- kurjenkello
meyri kirjoitti:
vähän paha sanoa, milloin tulen. Eiköhän joskus olla samoihin aikoihin, niin voidaan pohdiskella elämää horoskooppisesta näkökulmasta ;D Siis ei ryppyotsaista tietämystä, joten varmaan osaat vasta tai ainakin sanoa oman näkemyksen:)
katsellaan. Elämän pohtiminen astrologisesta näkökulmasta onkin mielenkiintoista.. ;D
kurjenkello kirjoitti:
katsellaan. Elämän pohtiminen astrologisesta näkökulmasta onkin mielenkiintoista.. ;D
tehtäisiinkö sitten, kun satumme koneelle yhtä aikaan, niin ihan oma aloitus aiheesta? Tuntuu jotenkin, että on paljon pohdittavaa noussut pintaan ja niitä olisi "tutun" kanssa kiva miettiä. Uskon viellä, että löytyy niitä muitakin, jotka voisivat osallistua keskusteluun.
- kurjenkello
meyri kirjoitti:
tehtäisiinkö sitten, kun satumme koneelle yhtä aikaan, niin ihan oma aloitus aiheesta? Tuntuu jotenkin, että on paljon pohdittavaa noussut pintaan ja niitä olisi "tutun" kanssa kiva miettiä. Uskon viellä, että löytyy niitä muitakin, jotka voisivat osallistua keskusteluun.
ja voithan tietenkin tehdä avauksen valmiiksi vaikkei yhtaikaa satuttaisikaan koneelle. Palsta tarvitsee "elääkseen" avauksia ja niihin keskusteljoita.:) Teitä on jo hyvä porukka tullut tänne kahvilaan ja olisi sääli jollei hyvin alkanut rupattelu jatkuisi täällä. Uskon että aikaa myöten tänne tulisi lisääkin väkeä.
- ennen...
nimimerkkiä TaikisN?
- kurjenkello
aiemmin ennen tätä nimimerkkiä kirjottanut millään vakituisella nimimerkillä. Missä tämä TaikisN kirjoittelee tai on kirjoittanut?
- juu...
kurjenkello kirjoitti:
aiemmin ennen tätä nimimerkkiä kirjottanut millään vakituisella nimimerkillä. Missä tämä TaikisN kirjoittelee tai on kirjoittanut?
anteeksi erehdys.
hän kirjoitteli aikaisemmin tällä palstalla.
mutta ei se mitään, en häiritse enempää,poistun. - kurjenkello
juu... kirjoitti:
anteeksi erehdys.
hän kirjoitteli aikaisemmin tällä palstalla.
mutta ei se mitään, en häiritse enempää,poistun.vaan tule tuonne alempaan avaukseen kahville. :) Et ole lainkaan häiriöksi.
- Tulikellukka
vaikken ruusu olekaan :)
Nikkivalinta siitä syystä, että kukka löytyy pihaltani ja edustaa lempiväriäni, ja kun vielä olen horoskoopissa tulen merkki niin valinta oli helppo :)- kurjenkello
meni, mutta kannatti :) Kaunista.
http://www.sarkanperennataimisto.fi/kuvat/p328.jpg
Vai sinä tulen merkki, innostuva ja räiskyvä. oletko oinas, leijona vai jousimies? kurjenkello kirjoitti:
meni, mutta kannatti :) Kaunista.
http://www.sarkanperennataimisto.fi/kuvat/p328.jpg
Vai sinä tulen merkki, innostuva ja räiskyvä. oletko oinas, leijona vai jousimies?luntista. Ei tarvinnut itse alkaa etsimään.
Tuossakin näyttää olevan tuttuja merkkejä. Nyt, kun sanoit, niin onhan ne tosiaan räiskyviä persoonia, tuntemani tuli merkin edustajat ;D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565660Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691822- 1141717
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos251484Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121301Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3361270Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3441261Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa371255