Ootteko vielä saaneet? Luulis että tänään olis tullut, kun koe on tasan viikonpäästä, mutta eipä tullut postin mukana. Alkaa pikkuhiljaa pelottaa.
Liiketalouden kutsut
17
2245
Vastaukset
- roosa
MIE SAIN MIE SAIN MIE SAIN! tosin niin sain viime vuonnakin... että eipä tässä nyt kannata paljon riemuita. vielä pitäis lukea :S
- mailyn____
ole mullekaan vielä tullut
- nnn87
Mihin kouluihin haitte? Mä hain Laureaan. Ja ihmettelen, jos en saa kutsua, ainakin viime vuoden pisteitä kun kattelin niiden sivuilta, niin kyllä pitäs edes kokeeseen päästä.
- mailyn____
nnn87 kirjoitti:
Mihin kouluihin haitte? Mä hain Laureaan. Ja ihmettelen, jos en saa kutsua, ainakin viime vuoden pisteitä kun kattelin niiden sivuilta, niin kyllä pitäs edes kokeeseen päästä.
HAMKiin
- Susanna1702
tänään... mut kyl niitä viä tällä viikolla tulee muille nii ei kannata murehtia=)
- tännekin..
Tänään tuli kutsu, hain Savonian amk:hon Kuopioon.
- diipada
Tänään tuli!
- neliia
mullekin tuli tänään evtekistä pääsykoekutsu, jee. tosin yliopisto on mulle kyllä ensisijainen, amk varavaihtoehto. ennakkomateriaalien lukeminen vähä heikoilla kantimilla, kun noita yliopistonkin pääsykoekirjoja on 5 kpl...
- ....vaikka pelkäsin...
Juu tännekin tuli tänään kutsu valintakokeisiin Kuopioon savonia-amk:n!
- Myös!
EKAMKiin hain.
- kylläkyllä
Myös! kirjoitti:
EKAMKiin hain.
tuli jo eilen.
- kutsua odottava
kylläkyllä kirjoitti:
tuli jo eilen.
mullekaan vielä... onko kenellekään tullut lahdesta?
- kutsua odotteleva
mullekaan, ainakaan vielä... onko kenellekään tullut lahdesta?
- faafafa
Miulle tuli tänään kutsu Kouvolan ammattikorkeakoulun liiketalous puolelle ; d
Sain tänään Haaga-Heliaan kutsun.
- ..........
sain eilen kutsun Haaga-Heliaan :).
- RekkuPeppu
Niin että millaisilla pisteillä noita kutsuja pääsykokeisiin
on tullut? Itse en ole saanut liiketalouden kutsua vielä
ja pinnoja oli 53 ennen pääsykoetta. Tuliskohan se
sieltä vielä......
Rekku Terve
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358