Lamictal aiheuttaa minulle unettomuutta. Aikaisemmin jouduin jopa käyttämään unilääkkeitä. Ny oon jonkin ajan syönyt Klotryptila 1-1 1/2 tablettia. Se on onneksi auttanut melko hyvin.
Onko muut huomannu samaa?
Toivottavasti ku lami-annosta nostetaan tule unettomia öitä.
Onko täällä ketään,joka syö pelkästään Lamictalia?
lami ja unottemuus
6
739
Vastaukset
- kxtaawi
ku lami annosta nostetaan nostetaan tulee unettomia öitä?
eikö ne ole haitaksi sinulle?
----------------
Olen huomannut lamin aiheuttavan myöskin unettomat yöt, ei haittaa, pidän lyhyistä unista,
tuntuu kuin olisi elämää enemmän :))) - tyttö -85
Minä syön Lamictalia pelkästään... no, en mä kyllä oo huomannu, että tulis oikiasti unettomia öitä... Tai lasketaanko semmosta, että su-ma yö on aina "resunen", kun on viikonloppuna ollut vähän eri rytmi..
Mutta muutoksen huomasin, kun Trileptal vaihdettiin Lamictaliin... Kun se väsytti ja pani pään sekaisin..Nyt olen, kuin "uusi ihminen". Jaksan paremmin ja "aikaakin on enemmän" :) - ympäristö
Lapseni syö pelkästään Lamictalia. Huonot yöt on kausiluonteisia. Pimennetty huone näyttäisi olevan hyväksi yöunille. Nyt olemme kokeilleett ensimmäistä kesää kunnolla pimennyttyä huonetta ja yöt on olleet yhtenenäisempiä. Mainittakoon ettei epi ole hänen ainut sairaus.
200mg aamuin illoin. Joskus ei pysty nukkumaan mutta ei läheskään aina. Sanotaan että kerran viikossa tai pari kertaa kuukaudessa.
- syysprinsessa
minulla on näin ku klotryptil mite loppu - en myöskään nukkunut - aamuyöstä muutama tunti. Sanotaahan lääkeselostuksessa voi aiheuttaa unettomuutta. Ollaan taas yksilöitä.
Makoisia unia! (ku on nukkumaan meno aika).
- minimi79
mulla ei ole ongelmia nukkua! eli kaikilla on erilainen elimistö!
syön nyt 2x300mg päivässä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141737
- 941566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391369Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121325Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3521286