Jippiin entisille johtajille on tulossa kovat syytteet. Toimitusjohtajalle Harri Johannesdahlille ja johtaja Jukka Peltolalle on syyttäjä vaatinut kolmen vuoden vankeustuomiota ehdottomana.
Rahalliset korvausvaatimukset on yli 2 miljoonaa euroa.
Syytettyjä on yhteensä 19 joista seitsemälle esitetään ehdotonta vankeustuomiota.
Iltalehden juttu
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200705306174256_uu.shtml
Digitodayn juttu
http://www.digitoday.fi/page.php?page_id=11&rss=16&news_id=200713361
Jippii johdon syytteet
11
5372
Vastaukset
- asiassa on
vinha perä. Eihän syytteitä nosteta, mikäli ei olisi selvää näyttöä.
- sympatiani puolelleen.
Ilman Jippiitä olisi sananvapaus suomessa lapsenkengissä. Ilman Jippiitä, Netti ja Kännylaskut olisivat suomessa huimasti korkeampia. Onko tämä valtion kosto Jippiille ?
- jippiiläisiä
Suomi on paavillisempi kuin Paavi itse. Rangaistaan yritteliäisyydestä ja kun ei menesty, tikulla etsitään virheitä.
Olen nähnyt useasti, että tutkijat ja virkamiehet ovat omista turhautumisistaan katkeria kostajia kenelle hyvänsä. - älykäsaina
jippiiläisiä kirjoitti:
Suomi on paavillisempi kuin Paavi itse. Rangaistaan yritteliäisyydestä ja kun ei menesty, tikulla etsitään virheitä.
Olen nähnyt useasti, että tutkijat ja virkamiehet ovat omista turhautumisistaan katkeria kostajia kenelle hyvänsä.Samaa mieltä olen.
- ei kiinnosta
jippiiläisiä kirjoitti:
Olen nähnyt useasti, että tutkijat ja virkamiehet ovat omista turhautumisistaan katkeria kostajia kenelle hyvänsä.ei vois vähempää kiinnostaa
- Rikotaan
Lakia pitää kohdata seuraamukset aivan oikein heille jos saavat ehdottomat rangaistukset!
- ei poista
kunnioitusta Jippiitä kohtaan. Tuskin Päivä Tissikään todella vihasi Jippiitä.
- Porrvari,kahdella ärrällä
Maailma on epäoikeudenmukainen.
Meidän Sefumme työnantaja Eniro on palkannut täysin ammattitaidottoman demarikansanedustaja raakin korkeapalkkaiseen johtajan virkaan.
Kannattaako Sefun tehdä ilmaista talkootyötä firmalle, joka on demarien kaatopaikka.
- jeeeeesus
Oiskohan tässä taas kyseessä tuo ikivanha temppu: fixataan hiukkasen kirjanpitoa, että firma näyttää paremmalta kun on. Listataan pörssiin, ja hölmöt ostavat roskaosakkeita sikahintaan. Ja pomoille kunnon optiot.
JIPPII :)
toiset rikastuu taidoillaan, jotkut tuurilla, ja kolmannet kusettamalla. Ai niikös ? No johan kestikin ! Tämän palvelun asiakas kun olen ollut jo aika kauan ja sit kun se muuttui osoitekin ja nyt se on taas se sama ja
kun en päässytkään sitten pelaamaan niitä pelejä,
joissa on jotakin 6 eri peliä eli se on joku Vih-
reä pelihuone........ja piti asentaa joku ihmeen Error Safe tai joku muu vastaava ITSE että se pe-
laaminen onnistuisi........ja katit ! mä oon yrit
tänyt sitä monta kertaa eikä se oo KOSKAAN onnis-
tunut, ja se kesti ikuisuuden tuloksetta ! Eikä e
des juuri koskaan tiennyt että missä vaiheessa se
lataus on menossa............... Toi on juuri oi-
kein heille kun tolleen tekevät !- jonotettiin
satamassa Umts-kauppojen viimevaiheessa, ennen romahdusta. Soneran hinta ei sentään mennyt nollille, vaikka 200 mrd mk katosi Saksan Umts- eli 3-G oikeuksien huutokaupassa. Eikä Soneran johtoa syytetty siintä, vaan salakuuntelusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465837Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6082296Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821181Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771023
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61946- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778