Kertokaa kaikki hänen menneisyydestään ja lapsuudestaan (sama asia, valotin vähän vaan ! )
mitä tiedätte !
AMY WINEHOUSE
13
575
Vastaukset
- mahtavaa musiikkia
- Anonyymi
Oliko muuta lahjakkuutta kuin ääni?
Elokuvan perusteella addikti ja sekö sitten kaatoi- Anonyymi
Ilman huumeita ei olisi kokenut asioita mistä lauloi, eikä oliis pystynyt tekemään yhtä vaikuttavia kappaleita tai esittämään. Todennäköisesti olisi hyvää musiikkia pystynyt tekemään ilman huumeitakin, mutta olisiko kyennyt esiintymään. Sama ongelma monillakin muusikoilla.
- Anonyymi
lahjakkuus oli että sen mitä kuullu hänen biisei niin lahjakas.
- Anonyymi
Hassisen Kone – Reippaat ja lahjakkaat laulajaveikot :
Lahjakkuus on sitä, että juo paljon viinaa. Reippaus on sitä, että sekoilee.- Anonyymi
ihmettelen kommenttias tosi paljon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihmettelen kommenttias tosi paljon
Sehän on Ismo Alangon sanoitus.
Mitä ihmettelemistä siinä on? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettelemistä siinä on?ai sori mä sotkin ajatukseni. Mut joo en itse oo samaa mieltä herra Alangon kanssa mitä on joskus sanonu tossa biisissä. Tietenki huippuyhtye en kiistä sitä ja onpa mulla hassisen koneen kaikki studiolevyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettelemistä siinä on?en toki tuomitse viinanjuojia en suinkaan .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ai sori mä sotkin ajatukseni. Mut joo en itse oo samaa mieltä herra Alangon kanssa mitä on joskus sanonu tossa biisissä. Tietenki huippuyhtye en kiistä sitä ja onpa mulla hassisen koneen kaikki studiolevyt.
Ehkä Alanko ei tarkoittanu sitä totuutena vaan että joissain piireissä viinan juontia arvostetaan ja pidetään "reippautena".
- Anonyymi
amy Viinitalo
=Amy winehouse - Anonyymi
TV-dokumenteista saanut parhaiten tietoa, liekö vielä areenalla, ruudussa tai jossain muualla, youtubessa ainakin jotain löytyy.
Ei tule mieleen parempaa naislaulajaa omaan makuun ja kappaleet hyviä, surullista miten kävi. - Anonyymi
Amy on todiste taas siitä, että juutalaiset ovat lahjakkaimpia kaikilla elämän aloilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253584- 2553532
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3881247Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007