Kertokaapa ikänne ja sukupuolenne...
T: Nainen 27v
Palstalaisten iät
22
1316
Vastaukset
Nainen 20v.
Profiilissahan noi mutta niille, jotka eivät jaksa lukea, tiedän niitä olevan, olen 22 (ja risat) vuotias mies
- Karjalan heili
niitä tietoja tarvihet?
- 44 vuotta, nainen
....
- kysellä
koska vastausten todenperäisyys on täysin epäluotettava. terv. alien 139 v
- Esko46v
ja mies
- nainen...
21v.
- Depiskus
Että jos jonku nuoremman mielestä oon "kamalan vanha", niin voin sanoa: ei tän ikänen ole vielä ollenkaan vanha; vasta sen alussa ja kuitenkin on sen verran jo dallattu, että on jotain aika- ym. perspektiä asioihin...
- Depiskus
Ja jos ei toi nm.(?) kerro, ni mie oon mies.
- olen
Tyttö, vasta 15 vuotta ja ihan lopussa
- punajuuri
17v poika
- 62 vuotta.
Eka masennus 47 vuotiaana. Kesti 3,5 vuotta. Toka masennus 55 vuotiaana. Kolmatta ei onneksi enää tule. Nimittäin tämä "kakkonen" kestää varmaan loppuiän.
"Patu" = siis mies. - täällä...aika harvoin
Olen 42v mies
- penni89
17 ja puol on aika tarkalleen ikää lasissa. Ja tyttö olen.
- kleopatra84
kuten profiilistani voi lukea
- oolen
25 M. Silloin tällöin käyn.
- 31 v
.......
- sinisiili
46v ja nainen
- mamy blue
sinisiili kirjoitti:
46v ja nainen
Lueskelen silloin tällöin, mutta mua ahdistaa ja satuttaa täällä se, että niin nuoret ovat jo sairastuneet... Kun itselläkin on aikuinen lapsi.
Toki mullakin oli nuorena jo oireita, mutta niitä ei oikein sillon noteerattu, murrosikää kuulema. Mutta siitä asti olen oikeastaan oireillut, enemmän tai vähemmän.
- turhatyttö
Nimimerkistäni käynee ilmi sukupuoleni, ikää on 12 tavallista vuotta 4 vuotta kamaluutta
- Kallupin keksit !
Mää oon vanha parkkiintunut konkari - siis monissa asioissa. Näitä vuoristoratavuosia on mittarissa lähempänä 60 kuin 50 vuotta ! t. Äitee
- insinööri_m
vs. mies vai nainen....?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499