olkaa varovaisia

Klapikoneiden ja muiden kanssa. Mieheni makailee Tampereella sairaalassa odotellen leikkausta kun pisti raukka kätensä sirkkeliin. Tuskat on kovat ja huoli täällä kotona on iso.

7

631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Linnaea

Onpa sattunut ikävästi toivottavasti kaikki käy parhain päin.
      Olen joskus leikannut pensaita sähkökäyttöisellä leikkurilla.Siinä oli sellainen turvamekanismi,että se toimi vasta,kun kumpikin käsi oli siinä kiinni.

• hildurvonhopsis

Voimia kovasti sinulle ja miehellesi ja koko perhekunnalle. Tiedän, että huoli läheisen sairaudesta on raastavaa. Olipa ikävä onnettomuus ja kipu on varmaan voimakasta.

Onneksi nykyään on hyviä kipulääkkeitä ja erittäin hyviä leikkausmenetelmiä, joilla voidaan (mikrokirurgia) liittää irronneet raajat takaisin. Ole miehesi tukena ja rohkaise häntä pyytämään kunnon kipulääkitys. Ei niihin jää mitenkään koukkuun lyhytaikaisessa käytössä.

Edesmennyt enoni laittoi vahingossa kätensä johonkin koneeseen ja peukalo irtosi kokonaan. Peukalo löytyi paljon myöhemmin käsineen sisältä ja sitä ei ehkä oltaisi osattu siihen aikaan ommellakaan kiinni. Ihme oli, että käsine ei mennyt edes rikki, mutta peukalo irtosi ihan kokonaan. Olin niin pieni, etten muista mikä kone se oli - lieneekö ollut sirkkeli ?

• Pirre*

kävikö siinä pahemmin; menikö sormia poikki?

Ne on vaarallisia koneita, - liekö ollut miehesi nukuksissa, vai mikä se sokaisi?

• Toivottavasti käsi saadaan vielä toimivaksi!

Voimia miehellesi ja virtuaalihali Sinulle!

• sitroen.

lisää tuskaa.
        Toivottavasti nyt otti opikseen.

• tyhmyydella ei tarvitse
        sitroen. kirjoitti:

lisää tuskaa.

olla mitaan tekemista vahingon kanssa,olen koneita kayttanyt 35 vuotta ja kylla sen tiedan.
        viestisi on ilkea.. saisit haveta iso mies. lannenhunttari

• sitroen. kirjoitti:

lisää tuskaa.

osaaottavista viesteistä ja niin sinullekin joka olit ilkeä. Tyhmä oli mies kun itsensä loukkasi joo. Oli siinä klapihommissa porukkaa auttamassa ja mieheni varoi etteivät he itseään loukkaa ja oli siinä varomaton itse. Leikkaus on ohi ja kesti 8 tuntia. Verenkierto ei taida sormissa toimia ja lääkäri oli varoitellut että liikerataa ei saada toimivaksi ja tunto on kai pois, joten ei hyvältä näytä. Virtuaalihali oli ihanan ja kaikki vastaukset olivat ihania. Jopa se piikki siellä joukossa. Oli kuin paluu maanpinnalle. :) Varovaisuutta kaikille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7360
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3634
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      374
      2019
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1489
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1267
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe