En löydä mistää ilmaista aasialaista deittipalvelua.
Yksi on Suomessakin toimiva,mutta ei ole visa-korttia ja 60 euroa sijoittaa siihen,että saa 3 kuukautta lukea ilmoituksia ja vastaanottaa niitä.
Kertokaa kaikki deitti saitit mitä tiedätte. Eräs seksisaitti on olemassa,jonka sivun unohdin.Siellä oli asiallisia ilmoituksia.En vain löydä sitä mistään.
teen nyt ilmoitusta wild matchissä kun löysin sieltä yhden ihmisen,joka ei ole törkeä. Ja ilmoituksiahan ei ole paljon.
wildmatch on ilmainen muuten. mutta siellä on noin 12:toista ilmoitusta vain.
pistäkää ihmeessä niitä saitteja,jotka ei maksa. Ei miul oo varaa maksaa. Vasta meni lääkäriin 140 egee. Yksityisellä ku piti käyä,ku tavan lääkärit ei osaa, ne ei oo erikoistunut kaikkeen.
Aasialaisten deitti
7
3502
Vastaukset
- hokiu
Menepä Thaiklupin sivuille ja etsi sieltä. Kyllä niitäkin löytyy, mutta jos sinulla ei ole laittaa rahaa deittipalveluun, ei sinun tn kannata yrittää hankkia neitiä kaukomailtakaan...
Vakavasti puhuen, maksuttomia saa vähän haeskella. En ole itse vähän aikaan etsinyt, aikanaan löysin parikin. Sinänsä lienee kyllä parempi matkustaa paikan päälle riittävän pitkäksi aikaa, voi valita monesta suloisesta omansa. Kirje ei kerro kemiasta.- ilkka76
Okey. i see.
yritetään pärjätä.
- Aukipers
Persaukisen ei kannata
- Jooooo
Asiallista seksiä.
- birgita68nimerkkväliliha
juu jos ei oo 60 e panna sivustoon ei kannata aasialaisista edes haaveilla...
- Anonyymi
älkää ny hemmetti mihkä deitti sivuille menkö thaimaaseen kaikki halpaa ja walkin streethyvä paikka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635