Onko meidän frank unohdettu ?
Kunnon latausta , on muuten nähty stadissakin -80 luvulla .
Mun mielestä tosi upottavaa saundia .
http://www.myspace.com/frankmarinoandmahoganyrush
FRANK MARINO ?
4
515
Vastaukset
- dfgdfg
Hyvä kuva, oliko hyvää?
- nam nam
eikö täällä ole muuta ku jotain vittuilevia prassareita kehissä , ei mitään asiallista kommenttia saa nykynuorilta ku jotai yrittää kysyy ?
haistakaa p.....a !
- metalunion
Frankkia on ollut ikävä jo parikytä vuotta ja on näköjään tehny uudempia levyjäkin, jotka pannaan hankintaan. Oli ylläri jo vuodelta 74 Mahogany Rushin otteita ja, että Väinö kepittänyt selviltäpäin 35 vuotta, jos aivan oikke tavasin.
Aikanaan, kun Mooren Gary rupes saamaan mainetta, Frankki oli toinen "parasta ennen" kitaristi. Vain pikkasen puuttuu "outer Spacea", että Frank ois valkonen Jimi. - Hannu.
Frank Marinon peräkkäisellä keikalla 80 luvulla, se veti show joka kerta täysin samanlailla, jopa soolot oli täysin ulkoaopeteltu, silloin meni maku jäbään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113607
- 643232
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832533
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716