Moi! Voisko joku neuvoa että mikä on pielessä kun kuuloke-mikrofoni headset yhdistelmässä on sellainen ongelma että oma ääni kuuluu kuulokkeista kun puhun esim. skypessä. Mitä voisin tehdä mitä asetuksia pitää säätää? Ärsyttävästi ääni kiertää silleen..
Kuuloke-mikrofoni ongelma
Jensku-
2
490
Vastaukset
Mene äänen säätöihin, siis mikseriin ja siellä PLAY-puolelle. Mykistä mikrofoni. Näin se "äänittää", mutta monitorointi omaan koneeseen katkeaa. Oletan, että käyttiksesi on XP...tämä ohje kyllä taitaa toimia Linuxia myöten.
Tulipa vielä mieleeni, että jos omassa äänessäsi on viivettä, niin se saattaa johtua siitä, että keskustelukaverilla on joko kaiuttimet päällä tai sitten äänityslähteeksi valittu vaikkapa "WhatUHear". Siinä tapauksessa hänen pitää äänitysmikserissä valita lähteeksi mikrofoni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706