Yhden koliikkilapsen äitinä haluaisin tehdä uuden tulokkaan kohdalla kaikkeni, jotta koliikilta vältyttäisiin.
Olen muutaman päivän syönyt itse Rela-tippoja, olen nyt viimeisilläni raskaana.
Tarkoitus on antaa vaaville tippoja myös.
Esikoinen kärsi 2½ kk koliikista, sitten aloin antamaan Relaa ja itku loppui.
Kysymys kuuluukin, voiko vastasyntyneelle antaa tippoja, jos ei, niin mistä iästä lähtien?
Kovin kiitollinen olisin vastauksesta:)
Minkä ikäiselle Relaa
4
2129
Vastaukset
- omppu
toki saa maidostakin jos itse syöt niitä ja imetät!
- baby07
Minä annoin rela tippoja jo viikon vanhalle ilman mitään ongelmia.
- nimetön,,
katso myös, että nautit itse tarpeeksi magnesiumia. yhdessä koliikkia käsittelevässä opuksessa mainitaan, että äidin magnesiumin puutekin voi aiheuttaa vauvalle koliikin tyyppisiä oireita. Meillä oli myös ekalla koliikki, nyt tokan kanssa popsin maitohappobakteereja ja magnesiumia. vain pientä ilmavaivaa on ollut.
- kokemuksesta viisastunut
Rela-tippojen markkinoija mainostaa tippojansa koliikin hoitoon ilman, että valmistetta olisi Suomessa hyväksytty lääkkeeksi. Luin juuri vastikään Lääkelaitoksen julkaisusta TABU, että maitohappobakteerien myyjät eivät näin saisi tehdä. Minä en ainakaan ikinä antaisi tällaisia luontaistuotteita lapsilleni. Koliikin hoitoon on Suomessa kaupan myös ihan virallisesti hyväksyttyjä valmisteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670