viimeinen pisara

kleopatra84

Olin eilen käymässä naapurikaupungissa ystävättäreni kanssa, meillä oli oikein hauska ilta, vaikka mieheni kielsi minua lähtemästä, pitäisi kaikki kuulemma tehdä kahdestaan..

Lähdin vastusteluista huolimatta..

Yllättäen mieheni tulikin samaan baariin, minun pöytääni istumaan omistavasti pitäen kiinni, ei se mitään, hän vain on mustasukkainen, ajattelin..

Join liikaa ja jäin kaverini luo yöksi.. Palatessani kotiin poikani kanssa, huomasin että ovet kotonani on kappaleina, videot viety, pojan televisio viety, roskapussit levitelty pitkin lattiaa, korkokenkäni ovessa pystyssä kiinni, yksi ovi revitty saranoiltaan.. hmm

Mieheni oli jättänyt avaimen asuntooni pöydälleni käydessään illalla.. hmm.. Joo nyt tuli lähtöpassit tälle pakkomielteiselle hullulle, joka käy asunnollani vain nukkumassa..

Tulee yhdeksän maissa illalla, lähtee aamulla duuniin.. syö, nukkuu ja vonkaa seksiä.. Vastenmielistä.. Miksi minä tarvitsisin häntä? Ainiin siksi koska en ole asunut itsekseni kuuteen vuoteen.. aina hypännyt suhteesta toiseeen...

Mutta nyt koitan selvitä yksinäni.. Olen kyllä vieläkin rakastunut entiseen mieheeni, joka on oikeasti huolissaan minusta ja voinnistani.. erosimme tosin siksi koska hän petti minua humalapäissään..

Teenkö oikein jättäessäni tämän nykyisen hullun mieheni..??

Aiemmin kuukausia sitten jäin baariin pitemmäksi aikaan kuin hän, niin hän oli yöllä suutuksissaan potkinut autoni lommoille ja takavalot kappaleiksi..

20

1378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • missekisu

mun mielestä sun kannattas vielä miettiä. Jos sä rakastat sitä niin se rakkaus kyllä kestää tollaset pienet raivon puuskat. Ja vaikket rakastaskaan, niin musta olis tosi kohtuutonta jos sä jättäsit sen. Aattele nyt vähän lastaskin. Sillä tulee olemaan aika ikävä lapsuus ilman kunnon mies mallia.

• Ihmettelen hieman

Et kai ole tosissasi? Jos olet, niin kehotan kyllä sinua tarkistamaan elämänarvojasi pohjia myöten.

Olen kyllä alkuperäisen kirjoittajan kannalla. Jos puoliso on hullu tai mitä nimitystä nyt haluaakaan käyttää, niin ei kyllä kannata elää semmoisen kanssa.

Yksinolo on vaikeata, mutta parempi yksin kuin hullun kanssa joka rikkoo ja tuhoaa kaiken kotona. Jos itsellään on mielenterveysongelmia niin silloin ei kannata ottaa lisää riesaa muiden ongelmista. Kerran sitä vain eletään ja en itse ainakaan haluaisi elää niin että tuntuisi että elämä on pilalla.

Rankoistakin mieleterveysongelmista ja muista siihen liittyvistä asioista voi toipua. Mutta se vaatii:

-päihteistä luopumista (ei tupakalle ja alkoholille)

-keskustelua asioista (esim. psykiatrin tai ystävien kanssa)

-vanhoista ajatusmalleista luopumista (ehkä kaikkein vaikeinta koko prosessissa)

-huonoista ihmissuhteista luopumista (esim. kusipäitä kavereita ei tarvitse olla, turha kuunnella loukkauksia kenenkään suunnalta)

-uhrimentaliteetista luopumista (monet ovat kokeneet vääryyttä, mutta jos ajattelee jatkuvasti olevansa uhri ei masennus parane)

-pitää tehdä asioista joista pitää (tai miettiä asioita jotka voisivat parantaa elämänlaatua, esim. liikuntaharrastus)

• Nemoni

että lapsi jää kaipaamaan kunnon mies mallia? kai pitäs ensin miettiä et millanen se kunnon mies on ja jatkaa parisuhdetta jos mies täyttää ne kriteerit..

suhteeseen ei ikään kannata jäädä lapsen takia! lapsi kärsii siitä eniten kun suhdetta pidetään yllä 'lapsen takia'.. kyllä lapsi sellasen huomaa!

mies joka särkee tavaroita yms ei näytä ainakaan mun mielestä hirveän tasapainoiselta ihmiseltä.. ei sellanen oo mikään kunnon mies ja muutenki agressiviset ihmiset on lapselle aika vaarallista seuraa!

• 2773

Viimeinen pisara ei tainnut riittää.. kyl se sut haluaa omistaa mut ei rakasta hellästi

• ennen kuin

tapahtuu jotain vielä vakavampaa.
        Jos miehen tarvitset, Et tarvitse ainakaan väkivaltaista miestä. eikä lapsesi tarvitse missään tapauksessa tuollaisen miehen mallia.
        Vaikken miestäsi tunnekaan, epäilen hänen olevan pois taspainosta.

• kleopatra84
        ennen kuin kirjoitti:

tapahtuu jotain vielä vakavampaa.
        Jos miehen tarvitset, Et tarvitse ainakaan väkivaltaista miestä. eikä lapsesi tarvitse missään tapauksessa tuollaisen miehen mallia.
        Vaikken miestäsi tunnekaan, epäilen hänen olevan pois taspainosta.

henkinen tasapaino ei miehelläni ole kohdallaan.. pakkomielteitä löytyy ja on varustanut asuntonsa useilla munalukoilla..

Imuroi päivittäin, etsii pölyä taskulamppujen kanssa..

Rutiineista on tullut pakkomielle, ei voi edes kerran muuttaa rutiineitaan..

On töninyt minua ja vaatii seksuaalista kanssakäymistä päivittäin

• Nemoni
        kleopatra84 kirjoitti:

henkinen tasapaino ei miehelläni ole kohdallaan.. pakkomielteitä löytyy ja on varustanut asuntonsa useilla munalukoilla..

Imuroi päivittäin, etsii pölyä taskulamppujen kanssa..

Rutiineista on tullut pakkomielle, ei voi edes kerran muuttaa rutiineitaan..

On töninyt minua ja vaatii seksuaalista kanssakäymistä päivittäin

mikä saa sut vielä miettimään et jäätkö sen kaa yhteen?

• kleopatra84
        Nemoni kirjoitti:

mikä saa sut vielä miettimään et jäätkö sen kaa yhteen?

pelkään yksinäisyyttä. En ole varma osaanko ja selviydynkö yksin esim. kaupassakäynnit jne.. pojan kyllä pystyn yksin hoitamaan.. mies ei ole biologinen isä

Olemme seurustelleen vasta 4kk ja olemme kihloissa

• Cassius-Marcellius
        kleopatra84 kirjoitti:

pelkään yksinäisyyttä. En ole varma osaanko ja selviydynkö yksin esim. kaupassakäynnit jne.. pojan kyllä pystyn yksin hoitamaan.. mies ei ole biologinen isä

Olemme seurustelleen vasta 4kk ja olemme kihloissa

pelkään yksinäisyyttä. En ole varma osaanko ja -selviydynkö yksin esim. kaupassakäynnit jne.. pojan kyllä pystyn yksin hoitamaan.. mies ei ole biologinen isä
        Olemme seurustelleen vasta 4kk ja olemme kihloissa-

Luulen, että olet kiertopalkinto? Halpa sellainen..

• sie kuule
        Cassius-Marcellius kirjoitti:

pelkään yksinäisyyttä. En ole varma osaanko ja -selviydynkö yksin esim. kaupassakäynnit jne.. pojan kyllä pystyn yksin hoitamaan.. mies ei ole biologinen isä
        Olemme seurustelleen vasta 4kk ja olemme kihloissa-

Luulen, että olet kiertopalkinto? Halpa sellainen..

paska

• niin tuttua

Lähde heti lapsesi kanssa kun vielä pystyt,miehesi on hullu.Muuta sanaa en hänestä voi käyttää.
      Minulla melkein sama tilanne,mies ei paikkoja hajota mutta kontrolloi elämääni.
      Sairastan vaikeaa masennusta,nyt menee vähän paremmin.
      Olen ollut sairaalassa ja voi hellan lettas miten äijä siellä osaa olla fiksu.
      Viimeksi palaverissa iskin tekstiviestit hoitajan ja sosiaalityöntekijän silmien eteen.
      Oli pitkä hiljaisuus ja äijä istui naama punaisena.
      Olen kaikessa hiljaisuudessa saanut asunnon hommattua, ja muutan pian pois.
      Läestymis kielto minun on saatava,mutta en pysty enää omaa terveyttäni uhraanaan.
      Rukoilen että pääset heti pois,ole yksin lapsesi kanssa.
      Ei kukaan voi tuollaisessa suhteessa elää.

• nainen........

siis tuo kaikki kertomasi ei ole enää rakkautta.
      Siis olet todella sairaan ihmisen kanssa tekemisissä, mustasukkaisuus.
      Hän repii riki sinutkin vielä, ellet ajoissa tee jotain.

• WildRose79

Miehesi ei voi olla se oikea sinulle eikä loppu elämä hänen kanssaan voi olla mitenkää mahdollista. Ajattele nyt; 4 kuukautta takana ja teillä pitäisi olla kaikki olla alussa ja ihanaa ja olisitte niin rakastuneita. Suosittelisin että opettelisit elämään nyt yksin. Pitkään olet tukeutunut miehiin, mutta yksinoloa ei pidä pelätä vaan se on rikkaus ajatellen koko loppu elämääsi, seuraavia suhteita jne. Et ole ehkä koskaan opetellut sitä yksinelämistä tai ainakaan nyt pitkään aikaan, joten nyt on korkea aika siihen. Ensin on opittava elämään yksinään, tuntemaan itsensä, jotta voi elää onnistuneessa parisuhteessa. Ero on aina vaikea, tiedän kyllä, mutta tätä suhdetta on mahdotonta jatkaa. Ota tukea ystäviltäsi, vanhemmiltasi tms ja pystyt kyllä oikeaan ratkaisuun. Kaikkea hyvää sinulle ja voimia!

• Depiskus

Vaikuttaa vahvasti siltä, että miehesi elämäntyyli, joka on varmasti ollut sinua kovasti stressaava, on saattanutkin olla yksi suuri syy sinun masennukseesi. Ne syyt kun ovat usein sellaisia, ettei niitä tajuakaan, ennen kuin ehkä paljon myöhemmin, koska ne ovat tavallaan "liian lähellä"...

Todellakaan ei kannata tuollaisessa hullussa roikkua kiinni. Kuitenkin on syytä varautua hankaliin tempauksiin, koska hän vaikuttaa kuvailemasi perusteella sairaalloisen mustasukkaiselta tyypiltä, joka varmaankin taas vakuuttelee sinulle "rakkauttaan"...
      Tarttis poika oikeen kunnolla "isän kärestä"... Tollasia sitten ovat; -kuritta kasvaneet kakarat.

• kohtalotoveri

Jos et saa ukkoa ulos, mene itse vaikka pojan kanssa turvakotiin. Älä välitä tavaroista, mieti lastasi vain!
        Minä olen sua paljon vanhempi mutta olen kokenut nuorena samanlaisia raivonpuuskia exmiehen taholta. Ja noi ei ole mitään "pieniä". On pelottavaa kokea tuollasta, ja mulle ainakin on jäänyt paha trauma sisimpään, en luota varsinkaan miehiin. Mutta sun pitää pelastaa poikasi nyt.
        Muutaman vuoden päästä erosta tämä mun exmies hakkasi ja potki naisystävänsä hengiltä.
        Hullua kyllä, tunsin syyllisyyttä...ja koin, että sen olisi pitänyt olla minä.

• mieti
        kohtalotoveri kirjoitti:

Jos et saa ukkoa ulos, mene itse vaikka pojan kanssa turvakotiin. Älä välitä tavaroista, mieti lastasi vain!
        Minä olen sua paljon vanhempi mutta olen kokenut nuorena samanlaisia raivonpuuskia exmiehen taholta. Ja noi ei ole mitään "pieniä". On pelottavaa kokea tuollasta, ja mulle ainakin on jäänyt paha trauma sisimpään, en luota varsinkaan miehiin. Mutta sun pitää pelastaa poikasi nyt.
        Muutaman vuoden päästä erosta tämä mun exmies hakkasi ja potki naisystävänsä hengiltä.
        Hullua kyllä, tunsin syyllisyyttä...ja koin, että sen olisi pitänyt olla minä.

Joku tuossa alussa kirjoitti et "ajattele" lastasi jos kasvaa isättömänä!!!huh huh SE on lapsesi parhaaksi kun lähdet ja äkkiä,mitä se joutuu vielä näkemään ja kokemaan jos elämä on tuollaista.Mun mielestäni sinun kannattaisi myös miettiä muutenkin "elämääsi" ja rauhoittaa se nyt lapsesi kans kahdestaa!!!Ihan ilman miehiä...ainakin jonkun aikaa.

• Kundi09

Teet ihan oikein, ei noin käyttäytyvä mies ansaitsisi yhtäkään naista. Mielummin sitä kannattaa totutella olemaan yksin, kuin huonossa suhteessa. Alussa saattaa olla vaikeaa, mutta huomaat sen olevan parempi näin.

• Parempi sun on olla poikasi kanssa kaksin. Jos noin käyttäytyy tällä hetkellä, et voi ikinä tietää, koska käy käsiksi joko suhun tai lapseen.

Ystäviä sulla ainakin on, jos ei muuten niin mulle saa puhua.

• kleopatra84

ensimmäinen yö yksin onnistui valtavan hyvin.. sairastuin tosin tänään oksennustautiin.. hmm.. saikkua tiedossa..

• luutu

tietty mitä teet,
      mut ei tuo kyllä hyvältä kuulosta.
      enpä usko et katusit jos jättäsit,
      pikemminki voisit ainakin viestisi perusteella katua jos et jättäisi.. mut paha mennä sanomaan mikä vois olla oikeen ja mikä väärin.
      mut mieti nyt tarkkaan ;P

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3227
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2937
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2455
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2283
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2189
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1626
    8. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      34
      1618
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1613
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1450
    Aihe