Mitä mieltä olette levystä? Minulla on nyt ensimmäinen kuuntelukerta takana ja täytyy sanoa , että oli kyllä aika tasavahva ja hyvä megadeth-albumi. Ainoa rimanalitus mielestäni oli A tout le monden uusi versio (nyt en voi kuunnella vanhaakaan versiota ilman , että kuulen päässäni Cristina Scabbian rääkyvän taustalla).
United abominations
4
991
Vastaukset
- on hyvä levy
Mun mielestä se on megadethin paras levy joka on ilmestynyt youthanasian jälkeen. Varsinkin washington is next joka on megadethin parhaita biisejä kautta aikojen ja 5 ekaa biisiä on kaikki tosi hyviä. Oisin lähteny kattomaan sauna open airiin megadethia, mutta edellisenä päivänä on ozzyn keikka jonne meen ja valitettavasti ei aikataulut anna myöten mennä molempiin.:(
- saas
Set Me Free kusee!!!!! Muuten hyvä levy. X)
- megadetheturivistä-96
saas kirjoitti:
Set Me Free kusee!!!!! Muuten hyvä levy. X)
iha ok levy.Kolme parasta kappaletta on:
1.Never walk alone...A call the arms
2.Play for Blood
3.Amerikhastan
Annan kasipuolen koko levylle. - megadetheturivistä-96
megadetheturivistä-96 kirjoitti:
iha ok levy.Kolme parasta kappaletta on:
1.Never walk alone...A call the arms
2.Play for Blood
3.Amerikhastan
Annan kasipuolen koko levylle.Mut on ehkä 2 paras levy megadethiltä!SFSGSW on paras!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850