Mikä kiväärimalli on nopeasti ladattavissa ja voimakastehoinen?
"Olen valmis toimimaan"
MarttyyMallari-TTt
Nopeasti ladattava kivääri
10
1085
Vastaukset
- Vihavaene
tua Marttyyr polone oekee uteloo. Ee varmaa mittää käsitykse poekastakkaa aseesta. Jatkakoo vua imukallaa imuttamista.
- oli siinä
kahdenkymmenen ikävuoden paikkeilla. Siispä mallia 20.
- tuollae pojalla
pesäpaineettii aeka korkeella.
Vae noppeesti latattava....
- Condor 99
14 kpl 9 mm patruunan pumppukivääri. Hankin itse samanlaisia rantsille. Patruunat ovat edullisia varsinkin itse ladattuna. Iskuenergia max. tosin vain 800 - 1000J. Sopii parhaiten sadan metrin etäisyyteen asti.
http://www.taurususa.com/products/product-details.cfm?id=403&category=Rifle- pika-ampuja Savosta
Tarkotatko jotta taarus ja 1000 joulee. Uotko ihan järissäs. Nyt puhutaannii noppeesta ja tehokkaasta aseesta.
- Vihavaene
pika-ampuja Savosta kirjoitti:
Tarkotatko jotta taarus ja 1000 joulee. Uotko ihan järissäs. Nyt puhutaannii noppeesta ja tehokkaasta aseesta.
pikkuse valehtel. Ee kannata uskoo ensinkää.
- ihan
Vihavaene kirjoitti:
pikkuse valehtel. Ee kannata uskoo ensinkää.
löperö koko poeka. Hoetoon.
- Viänäse Tumi
ihan kirjoitti:
löperö koko poeka. Hoetoon.
Pitäs nulukki laettoo turkihihhaa ja nylykyttöö uuvestaa
- oekeessa
Viänäse Tumi kirjoitti:
Pitäs nulukki laettoo turkihihhaa ja nylykyttöö uuvestaa
tässäe tappaaksessa.
- rabitille...
.50 cal barretti. tai sitte lahti-pst-kivääri.
niillä kelpaa räiskiä tuluta munille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564810Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301131Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 72947