oletko....ja miten hyvä....Testaa tästä
http://www.testimaa.com/testi.php?t=ihminen
ps. tulokset sitten näkyviin :))
Hyvä ihminen...
82
7238
Vastaukset
- Figuuri
57 prosenttia. Osaatko päätellä tästä jotain?
- kurjenkello
alkaa päättelemään :) No, puoliksi leikillään sitten. Ensinnäkin, olet hyvää keskitasoa testin tehneitten kanssa. Et anna huijata itseäsi vaan silloin kun olet, niin olet aidosti empaattinen. Pidät läheistesi ja itsesi puolta ja olet luotettava.
- Figuuri
kurjenkello kirjoitti:
alkaa päättelemään :) No, puoliksi leikillään sitten. Ensinnäkin, olet hyvää keskitasoa testin tehneitten kanssa. Et anna huijata itseäsi vaan silloin kun olet, niin olet aidosti empaattinen. Pidät läheistesi ja itsesi puolta ja olet luotettava.
ei voi muuta kuin todeta, että tällainen luulen olevani. Hatustako vetäsit vai onko sulla jotain sisäpiiritietoa tällaisten testien tulkinnasta?
- kurjenkello
Figuuri kirjoitti:
ei voi muuta kuin todeta, että tällainen luulen olevani. Hatustako vetäsit vai onko sulla jotain sisäpiiritietoa tällaisten testien tulkinnasta?
leveälierisestä hellehatustani kaivelen analyysit :) Ei mitään virallista tai sisäpiiritietoa testien tulkinnasta.
- Figuuri
kurjenkello kirjoitti:
leveälierisestä hellehatustani kaivelen analyysit :) Ei mitään virallista tai sisäpiiritietoa testien tulkinnasta.
mitä tulikaan mainittua sykolokiasta?:)
- kurjenkello
Figuuri kirjoitti:
mitä tulikaan mainittua sykolokiasta?:)
tauti on herkästi tarttuvaa..;D
Ellei sitten...hattu on perinyt salaisia ennustajaeukon taitoja mummovainaaltani. - Figuuri
kurjenkello kirjoitti:
tauti on herkästi tarttuvaa..;D
Ellei sitten...hattu on perinyt salaisia ennustajaeukon taitoja mummovainaaltani.suuttumiskysymykseen ensimmäiseen kohtaan. Suutun harvoin, mutta kunnolla. Jos tunnen itseäni kohdellun kierosti tai muuten ketunhäntä kainalossa, niin silloin annan palaa. Olisiko parempi paeta paikalta ja niellä kiukkunsa?
- kurjenkello
Figuuri kirjoitti:
suuttumiskysymykseen ensimmäiseen kohtaan. Suutun harvoin, mutta kunnolla. Jos tunnen itseäni kohdellun kierosti tai muuten ketunhäntä kainalossa, niin silloin annan palaa. Olisiko parempi paeta paikalta ja niellä kiukkunsa?
siitä miltäpuolen asiaa katselee :) Toisaalta tietenkin olisi ympäristön kannalta hyvä jos osaisi hillitä itsensä kiukkuisenakin, mutta on se niinkin että jos aina vaan patoaa sisälleen kaiken niin sisukset täyttyvät aikaa myöten... joten.... huudetaan vaan silloin kun siltä tuntuu, pitäähän autoistakin joskus karstat polttaa...
pst.Vastasin samoin kuin sinä tuohon suuttumiskysymykseen :D - Figuuri
kurjenkello kirjoitti:
siitä miltäpuolen asiaa katselee :) Toisaalta tietenkin olisi ympäristön kannalta hyvä jos osaisi hillitä itsensä kiukkuisenakin, mutta on se niinkin että jos aina vaan patoaa sisälleen kaiken niin sisukset täyttyvät aikaa myöten... joten.... huudetaan vaan silloin kun siltä tuntuu, pitäähän autoistakin joskus karstat polttaa...
pst.Vastasin samoin kuin sinä tuohon suuttumiskysymykseen :Dpaljon tuo karstanpolttojuttu, että pitää ottaa esimerkki. Autoni ei mennyt läpi katsastuksesta läpi pakokaasutesteistä. Kun en muutakaan keksinyt, niin oli pakko viedä korjaamolle. Vaihtoivat uudet tulpat ja sanoivat, että kakkosella ajoa täydellä kaasulla kolmekymmentä kilometriä kiitos. Hiukan nolotti. Luulin rehvakkaasti, että osaan autoni viat itsekin paikallistaa. Oli pakko tunnustaa tyhmyyteni.
Voisiko tähänkin soveltaa: sade puhdistaa ilman, mutta tihkusade olisi suositeltavinta
- Willowisp
Teinpähän nyt ajan kuluksi. :) Tulos näytti 70%, enkä aivan varmasti valehdellut yhteenkään. ^^
- kurjenkello
kovin paljoa näyttäneet heiluvan :) Olet keskivertoihmistä "hyvempi", taidat toivoa kaverille arpajaisvoittoa vaikkei omalle kohdallesi olisi osunutkaan. Hieno tulos.
- Willowisp
kurjenkello kirjoitti:
kovin paljoa näyttäneet heiluvan :) Olet keskivertoihmistä "hyvempi", taidat toivoa kaverille arpajaisvoittoa vaikkei omalle kohdallesi olisi osunutkaan. Hieno tulos.
Mailma potkinut kaveria sen verran, että kyllä se sen ansaitsisikin. :) Kehtaanko kysyä sinun tulostasi, jos olet tehnyt sen?
- kurjenkello
Willowisp kirjoitti:
Mailma potkinut kaveria sen verran, että kyllä se sen ansaitsisikin. :) Kehtaanko kysyä sinun tulostasi, jos olet tehnyt sen?
sain saman tulkosen kuin sinä, 70%.
Yksi kysymys oli kyllä sellainen johon jouduin vähän arpomaan mitä vastaan. Tuo: "Pidätkö lupaukset joita olet itsellesi antanut" Vastasin kyllä, mutta en kuitenkaan taida aina pitää lupauksia itselleni, mutta eikö sitä voi sanoa vaikka mielensä muuttamiseksi? :)) - Willowisp
kurjenkello kirjoitti:
sain saman tulkosen kuin sinä, 70%.
Yksi kysymys oli kyllä sellainen johon jouduin vähän arpomaan mitä vastaan. Tuo: "Pidätkö lupaukset joita olet itsellesi antanut" Vastasin kyllä, mutta en kuitenkaan taida aina pitää lupauksia itselleni, mutta eikö sitä voi sanoa vaikka mielensä muuttamiseksi? :))Sitten taidat olla myös keskitasoa "hyvempi" ihminen. Hyvä juttu.
Minua vähän mietitytti se pyörätuolissa oleva vanhus kysymys. Ei ole kyllä vielä vastaavaa tullut eteen, mutta uskon, että ohittamisesta tulisi liian suuret omatunnontuskat. :) - kurjenkello
Willowisp kirjoitti:
Sitten taidat olla myös keskitasoa "hyvempi" ihminen. Hyvä juttu.
Minua vähän mietitytti se pyörätuolissa oleva vanhus kysymys. Ei ole kyllä vielä vastaavaa tullut eteen, mutta uskon, että ohittamisesta tulisi liian suuret omatunnontuskat. :)kurkistelemassa galleriasivullesi, huomasin sinut nuoreksi ihmiseksi joten nyt täytyy oikein nostaa hattua tuloksestasi. Maailma on muuttunut kovin itsekkääksi joten hyvä huomata että nuorissakin on empaattisesti ajattelevia.:)
Harvemminhan yksinliikkuvia pyörätuolivanhuksia tuollaisessa tilanteessa kohtaa, mutta jos sellainen kohdalle osuisi niin kylläkait sitä ihan automattisesti apuaan tajoaisi. - Willowisp
kurjenkello kirjoitti:
kurkistelemassa galleriasivullesi, huomasin sinut nuoreksi ihmiseksi joten nyt täytyy oikein nostaa hattua tuloksestasi. Maailma on muuttunut kovin itsekkääksi joten hyvä huomata että nuorissakin on empaattisesti ajattelevia.:)
Harvemminhan yksinliikkuvia pyörätuolivanhuksia tuollaisessa tilanteessa kohtaa, mutta jos sellainen kohdalle osuisi niin kylläkait sitä ihan automattisesti apuaan tajoaisi.Onhan noita epäitsekkäitä tyyppejä nuorissakin, vaikka ei se ihan ajan "trendi" kuitenkaan ole. :/ Mistä lienen periaatteeni hankkinut, vaikken olekkaan martyyri paladin.
- Lonely_Wolf
65 prossaa. Olishan se voinut paremminkin mennä (valehtelua olisi vaatinut parissa kohtaa).
- kurjenkello
sinulla oli, ja jopa tuon tuloksen perusteella voi päätellä ettet kuitenkaan sortunut valehtelemaan :) olet ihminen johon ystävät voivat luottaa. Jos sinulle kerrotaan salaisuus, se pysyy sisälläsi. *ilmainen pika-analyysi*
Oli 70%, vastasin ihan rehellisesti kaikkiin kysymyksiin, taitaa vaan olla, ettei kukaan usko minun testitulostani. Tosiaankin yllätyin itsekkin tuloksesta, mutta eikait se mun syy ole.
- kurjenkello
yhdeksään prosenttiin testin tehneistä, jotka ovat yhtä "hyviä", kyllä tuon voi uskoa :) Vaikutat oikein hyväntahtoiselta ihmiseltä.
Olisi muuten mielenkiintoista tietää miten vastasit tähän kohtaan :
Suuttuessani...
...pidän valtavaa meteliä ja sanon asioita, joita kadun myöhemmin
...sanon asioita, joita kadun myöhemmin
...pystyn hillitsemään itseni ja äänenpainoni. Kaikki saavat kuitenkin kuulla kunniansa.
...kätken suuttumukseni kurjenkello kirjoitti:
yhdeksään prosenttiin testin tehneistä, jotka ovat yhtä "hyviä", kyllä tuon voi uskoa :) Vaikutat oikein hyväntahtoiselta ihmiseltä.
Olisi muuten mielenkiintoista tietää miten vastasit tähän kohtaan :
Suuttuessani...
...pidän valtavaa meteliä ja sanon asioita, joita kadun myöhemmin
...sanon asioita, joita kadun myöhemmin
...pystyn hillitsemään itseni ja äänenpainoni. Kaikki saavat kuitenkin kuulla kunniansa.
...kätken suuttumukseniTuli vastattua kohtaa "sanon asioita, joita kadun myöhemmin". Pari ehkä oli semmoista tulkinnan varaista kysymystä, vastasin lähinnä itseäni olevaa vaihtoehtoa.
- kurjenkello
kerbiili62 kirjoitti:
Tuli vastattua kohtaa "sanon asioita, joita kadun myöhemmin". Pari ehkä oli semmoista tulkinnan varaista kysymystä, vastasin lähinnä itseäni olevaa vaihtoehtoa.
tuon kysymyksen vastausta ensimmäisen ja toisen vaihtoehdon väliltä, mutta sitten muistin että tulee joskus huudettua pää punaisena kun oikein kimpaantuu... Onneksi ei asuta kerrostalossa :))
Oli pakko ruksata ykköskohta.*tunnustaa nolona*
Miten vointisi tänään? kurjenkello kirjoitti:
tuon kysymyksen vastausta ensimmäisen ja toisen vaihtoehdon väliltä, mutta sitten muistin että tulee joskus huudettua pää punaisena kun oikein kimpaantuu... Onneksi ei asuta kerrostalossa :))
Oli pakko ruksata ykköskohta.*tunnustaa nolona*
Miten vointisi tänään?Sadekausi ohi niin huomattavasti paremmin. Myös "Personal Trainerin" antamat jumppa ohjeet alkavat vaikuttamaan, kestää jopa kevyttä lenkkeilyä. Jottei itseltä totuus unehtuisi, taas Oulun reissu Torstaina ja ne ovat mulle täyttä myrkkyä, siis autolla ajo. Lääkkeitä ei tohdi juurikaan ottaa, kun ovat kaikki kolmio sellaisia. 800:nen burana ei tahdo vaikuttaa mitään enää.
- kurjenkello
kerbiili62 kirjoitti:
Sadekausi ohi niin huomattavasti paremmin. Myös "Personal Trainerin" antamat jumppa ohjeet alkavat vaikuttamaan, kestää jopa kevyttä lenkkeilyä. Jottei itseltä totuus unehtuisi, taas Oulun reissu Torstaina ja ne ovat mulle täyttä myrkkyä, siis autolla ajo. Lääkkeitä ei tohdi juurikaan ottaa, kun ovat kaikki kolmio sellaisia. 800:nen burana ei tahdo vaikuttaa mitään enää.
*virtuaalihalaus* jaksamista toivottelen. Tarkalleen en tiedä mikä sinulla on, eikä sitä varmaan kannata näillä julkisilla sivuilla edes kertoa, mutta toivotaan lämmintä kesää jos se helpottaisi oloasi.:)
- kurjenkello
tässä. Vaikka en enää fyysisesti ole ihan tyttönen niin näköjään ainakin henkisesti :)
Oma tulokseni 27v.
http://www.testimaa.com/testi.php?t=ageTuntee itsensä ihan poikaseksi 26 vuotta tuli tulokseksi. Tuokin testi varmaankin pitää paikkansa, muutenvaan tuo jäljellä oleva hiuspehko harmaantuu. Poikasten kujeethan mulla kyllä on.
- Figuuri
kerbiili62 kirjoitti:
Tuntee itsensä ihan poikaseksi 26 vuotta tuli tulokseksi. Tuokin testi varmaankin pitää paikkansa, muutenvaan tuo jäljellä oleva hiuspehko harmaantuu. Poikasten kujeethan mulla kyllä on.
Vois verrata Vaahteramäen Eemeliin:) Oletko huomannut, että mulla taitaa olla vähän samaa vikaa?
Figuuri kirjoitti:
Vois verrata Vaahteramäen Eemeliin:) Oletko huomannut, että mulla taitaa olla vähän samaa vikaa?
Siltä vaikuttaa, vieläkö vulesket Puu-ukkoja vai joko oot raskinut luopua harrastuksesta. Minä oon siirtynyt nuihin Pajupilleihin, mutta joskus tulee haikailtua entisiä harrastuksia. Hyvä vertaus muuten.
- Figuuri
kerbiili62 kirjoitti:
Siltä vaikuttaa, vieläkö vulesket Puu-ukkoja vai joko oot raskinut luopua harrastuksesta. Minä oon siirtynyt nuihin Pajupilleihin, mutta joskus tulee haikailtua entisiä harrastuksia. Hyvä vertaus muuten.
sitä pajupillitkin on veistelty. Vaan se on häpeällistä tunnustaa, että tuli poikasena viriteltyä kalaverkko kanalan lasittomaan ikkuna-aukkkoon. Pääskysiä sillä pyytelin. Uteliaisuusko tällaista teetti. Oli tarve tutustua lintuihin lähietäisyydeltä. Melko törkeä juttu, vai mitä sanot?
Figuuri kirjoitti:
sitä pajupillitkin on veistelty. Vaan se on häpeällistä tunnustaa, että tuli poikasena viriteltyä kalaverkko kanalan lasittomaan ikkuna-aukkkoon. Pääskysiä sillä pyytelin. Uteliaisuusko tällaista teetti. Oli tarve tutustua lintuihin lähietäisyydeltä. Melko törkeä juttu, vai mitä sanot?
Törkeyksiä saattais pari kirjallista löytyä, poijankossit kokeilevat kaikenlaista, aika kekseliäs olet ollut jo silloin. Mitäs siihen sanot, me poikien kans vaihdettiin Variksenpesän munat Naurulokin muniin. Kumpikin haudonta onnistui, pitivät muutamat aktivistit luonnonvastaisena, kun Varis ruokki Lokinpoikia ja Lokki Variksenpoikia. Me katsottiin paremmaksi pitää suut supussa, jälkeenpäin naurettu niin perusteellisesti, tosi törkeetä.
- Figuuri
kerbiili62 kirjoitti:
Törkeyksiä saattais pari kirjallista löytyä, poijankossit kokeilevat kaikenlaista, aika kekseliäs olet ollut jo silloin. Mitäs siihen sanot, me poikien kans vaihdettiin Variksenpesän munat Naurulokin muniin. Kumpikin haudonta onnistui, pitivät muutamat aktivistit luonnonvastaisena, kun Varis ruokki Lokinpoikia ja Lokki Variksenpoikia. Me katsottiin paremmaksi pitää suut supussa, jälkeenpäin naurettu niin perusteellisesti, tosi törkeetä.
on isät aatellu? Mietiskelleet, että äitee on vieraissa käynyt. Vai onkohan peräti ero tullut:)
Figuuri kirjoitti:
on isät aatellu? Mietiskelleet, että äitee on vieraissa käynyt. Vai onkohan peräti ero tullut:)
Siinä saattanut jonkinmoinen perheriita syntyä. Toivottavasti suojelijat eivät tätä lueskele, sillä lisää seuraa. Aikaa on kulunut kuitenkin jo yli 30 vuotta, että eiköhän se ole jo lusittu. Nimittäin löysimme Variksenpesän, joka sijaitsi pellonlaita Männyssä, vieressä oli heinälato. Siihenaikaan oli noita Dynamiitin nalleja vähän joka talossa, me kekseliäät koltiaiset "lainasimme" nallia ja kiikutimme sinne pesään. Sähkönalli siitä piuhat latoon, paimenpojan patteri mukana odottelimme Variksen saapumista hautomaan. Tulihan se ja lähti samantein, voi sitä sulkasatoa mikä taivaalla leijaili. Eemelin vikaapa pahastikkin, leikit ehkä vieläkin rajunpia.
- Figuuri
kerbiili62 kirjoitti:
Siinä saattanut jonkinmoinen perheriita syntyä. Toivottavasti suojelijat eivät tätä lueskele, sillä lisää seuraa. Aikaa on kulunut kuitenkin jo yli 30 vuotta, että eiköhän se ole jo lusittu. Nimittäin löysimme Variksenpesän, joka sijaitsi pellonlaita Männyssä, vieressä oli heinälato. Siihenaikaan oli noita Dynamiitin nalleja vähän joka talossa, me kekseliäät koltiaiset "lainasimme" nallia ja kiikutimme sinne pesään. Sähkönalli siitä piuhat latoon, paimenpojan patteri mukana odottelimme Variksen saapumista hautomaan. Tulihan se ja lähti samantein, voi sitä sulkasatoa mikä taivaalla leijaili. Eemelin vikaapa pahastikkin, leikit ehkä vieläkin rajunpia.
tosiaan perusteellisuudella lähtenyt luontoasioihin tutustumaan. Mietistelitkö samoin, kuin lapsenlapseni kysyttäessä, mikä hänestä isona tulee. Vastaus: eläinten kuningas. Oli aivan hurjan kiinnostunut eläimistä. Kertoi koulussakin, että hänellä on kameleontti kotona. Täydestä meni, vaikkei kameleonttia ollutkaan.
Figuuri kirjoitti:
tosiaan perusteellisuudella lähtenyt luontoasioihin tutustumaan. Mietistelitkö samoin, kuin lapsenlapseni kysyttäessä, mikä hänestä isona tulee. Vastaus: eläinten kuningas. Oli aivan hurjan kiinnostunut eläimistä. Kertoi koulussakin, että hänellä on kameleontti kotona. Täydestä meni, vaikkei kameleonttia ollutkaan.
Samantyyppisesti, mitä kerroit pääskyspyydyksestä, elikkä kädestä pitäin se ponkaus alkoi. Pidin jo 9-vuotiaana muuttolintu kirjaa saapuvista linnuista, taitavat vieläkin löytyä lappuset jostain. Keskikouluun mennessäni oli mieliaine Luonnontieto, nykyinen Biologia. Koepaperi meinasi monesti loppua kesken, kun oikein innostuin selittämään joitain kysymystä. Tietysti Tarzanin ammatti oli päällinmäisenä minullakin, johonkin aikaan.
ikäkin selvisi 24 v. Jes, tästä minä tykkään. Pitääkin joka vuosi tehdä uudestaan ja jos alkaa kovin ikä nousemaan, niin katsoa itseä peiliin ja miettiä mikä meni vikaan.
- Figuuri
olipa huima tulos, 26 vuotta! Luulin olevani huomattavasti vanhempi. Ja aivan rehellisellä pelillä tällainen. Hei, kuka vei mun palloni..
Figuuri kirjoitti:
olipa huima tulos, 26 vuotta! Luulin olevani huomattavasti vanhempi. Ja aivan rehellisellä pelillä tällainen. Hei, kuka vei mun palloni..
pallo joutui hukkaan ja tämä oli minun. En anna tätä sinulle takaisin.
Hups unohtui tuo edellinen testi. Tässä ole hyvä. Minä vaan lainasin sitä. Anna anteeksi.- kurjenkello
meyri kirjoitti:
ikäkin selvisi 24 v. Jes, tästä minä tykkään. Pitääkin joka vuosi tehdä uudestaan ja jos alkaa kovin ikä nousemaan, niin katsoa itseä peiliin ja miettiä mikä meni vikaan.
nyt sitten olen porukan vanhin henkisesti, nyt tuli paineita.. :) *yrittää näyttää arvokkaalta huonolla menestyksellä*
- Figuuri
meyri kirjoitti:
pallo joutui hukkaan ja tämä oli minun. En anna tätä sinulle takaisin.
Hups unohtui tuo edellinen testi. Tässä ole hyvä. Minä vaan lainasin sitä. Anna anteeksi.kun palautit.. Hei, kuka alkaa maalivahdiksi? Vetäsen tuosta tolppien väliin, voi saam.. osui ylärimaan..
Figuuri kirjoitti:
kun palautit.. Hei, kuka alkaa maalivahdiksi? Vetäsen tuosta tolppien väliin, voi saam.. osui ylärimaan..
maalivahdiksi, jos sovitaan, ettet täysillä vedä nilkkapotkuja. Minä en jaksa hakea hanskoja kotoa ja siinä kestäisikin liian kauan. Voisi olla viellä, että joutuisin jäämään iltapalalle.
Hei potkaise jo....kurjenkello kirjoitti:
nyt sitten olen porukan vanhin henkisesti, nyt tuli paineita.. :) *yrittää näyttää arvokkaalta huonolla menestyksellä*
täytyy miettiä, mikä juttu meni eritavalla ja sait "poukan vanhimman" tittelin, mutta onhan se hyvä, että joku on se vanhin ;D Valitettavasti se osui kohdallesi tällä kertaa.
- Figuuri
meyri kirjoitti:
maalivahdiksi, jos sovitaan, ettet täysillä vedä nilkkapotkuja. Minä en jaksa hakea hanskoja kotoa ja siinä kestäisikin liian kauan. Voisi olla viellä, että joutuisin jäämään iltapalalle.
Hei potkaise jo....oikeaan alakulmaan **hähää, hämäsin, vetäsen vasempaan ylänurkkaan** voi ..ttu, meni ohi maalin..
- kurjenkello
meyri kirjoitti:
täytyy miettiä, mikä juttu meni eritavalla ja sait "poukan vanhimman" tittelin, mutta onhan se hyvä, että joku on se vanhin ;D Valitettavasti se osui kohdallesi tällä kertaa.
mitään väliä, nuorruin kuitenkin tyttäreni ikäiseksi ;D
Mä kyllä vähän eppäilen tuota testiä, vastasin niin tiukasti että odotin olevani satavuotias.... :DD - kurjenkello
Figuuri kirjoitti:
oikeaan alakulmaan **hähää, hämäsin, vetäsen vasempaan ylänurkkaan** voi ..ttu, meni ohi maalin..
*puhaltaa pilliin* Paitsiooooo..... (mikä muuten on paitsio jalkkiksessa?)
Mä voin olla pelituomari koska nyt näköjään olen porukan nestori :)) kurjenkello kirjoitti:
mitään väliä, nuorruin kuitenkin tyttäreni ikäiseksi ;D
Mä kyllä vähän eppäilen tuota testiä, vastasin niin tiukasti että odotin olevani satavuotias.... :DDtästä päätellä, että testin tekijä ihanoi nuoruutta ja on tehnyt testistä sen mukaisen - kaikkien tulokset jää alle 30:nen :D
- kurjenkello
meyri kirjoitti:
tästä päätellä, että testin tekijä ihanoi nuoruutta ja on tehnyt testistä sen mukaisen - kaikkien tulokset jää alle 30:nen :D
vahvasti siltä vaikuttaa. Luulen että testin laatija on oikein ihmisystävällinen persoona :)) Varmaan tosi hyvä ihminen.....:DD
meyri kirjoitti:
Miten sinä nyt nuin nuoreksi itsesi sai vastailtua, taidat olla oikea biletys mestari. Mitä muuten, jos tulos osoittaa alle kymmenvuotiaan tasoa, onko syytä huoleen.
- Figuuri
kurjenkello kirjoitti:
*puhaltaa pilliin* Paitsiooooo..... (mikä muuten on paitsio jalkkiksessa?)
Mä voin olla pelituomari koska nyt näköjään olen porukan nestori :))nyt pelituomari olet, nuo säännöt meille pelaajille. Sinunhan se pitää tietää, mitä paitsio tarkoittaa. Jotenkin se kai niin meni, että pelaaja ei saa edetä vastustajan pelialueelle ennenkuin... äh, en minä tiedä, olkoon. Häpeällistä tällainen. No, olen sen joskus tiennyt, mutta kun tuo muisti..
kerbiili62 kirjoitti:
Miten sinä nyt nuin nuoreksi itsesi sai vastailtua, taidat olla oikea biletys mestari. Mitä muuten, jos tulos osoittaa alle kymmenvuotiaan tasoa, onko syytä huoleen.
alkaa testaamaan testiä, että saako siitä millään alle kymmenen tulosta. Taidanpa tehdä sen jossain vaiheessa, kun keskustelut käyvät hiljasiksi ;D
Figuuri kirjoitti:
nyt pelituomari olet, nuo säännöt meille pelaajille. Sinunhan se pitää tietää, mitä paitsio tarkoittaa. Jotenkin se kai niin meni, että pelaaja ei saa edetä vastustajan pelialueelle ennenkuin... äh, en minä tiedä, olkoon. Häpeällistä tällainen. No, olen sen joskus tiennyt, mutta kun tuo muisti..
Ku en heti otsikosta huomannutkaan, että täällä pelataan jalkapalloa. Rankkareita potkitaan täyttä päätä, ohi tuntuu menevän. Minäkin tiedän, mitä paitsio tarkoittaa ja milloin on paitsiossa, mutten osaa sitä selittää.
kurjenkello kirjoitti:
vahvasti siltä vaikuttaa. Luulen että testin laatija on oikein ihmisystävällinen persoona :)) Varmaan tosi hyvä ihminen.....:DD
sanoit. Harmitonta testailua, jonka laatija on positiivinen ja toisilla hyvää tarkoittava ihminen. Minkähän horoskoopin edustaja? Voisiko olla neitsyt?
meyri kirjoitti:
alkaa testaamaan testiä, että saako siitä millään alle kymmenen tulosta. Taidanpa tehdä sen jossain vaiheessa, kun keskustelut käyvät hiljasiksi ;D
Se kehuskelun arvoista sanoa olevansa kymmenvuotiaan tasolla, älä mee enää kokeileen uudestaan. Toisaalta siinä iässä oli tosi hauskaa, muistaakseni, ainakin kuljettiin linnupesillä päivät pitkät.
kerbiili62 kirjoitti:
Ku en heti otsikosta huomannutkaan, että täällä pelataan jalkapalloa. Rankkareita potkitaan täyttä päätä, ohi tuntuu menevän. Minäkin tiedän, mitä paitsio tarkoittaa ja milloin on paitsiossa, mutten osaa sitä selittää.
katsoko, en minäkään tiedä. Minä katson vain poikien peliä. Jotenkin siihen liityy joku alue hyökkäys päässä, hyökkääjä ja pallo....
kerbiili62 kirjoitti:
Se kehuskelun arvoista sanoa olevansa kymmenvuotiaan tasolla, älä mee enää kokeileen uudestaan. Toisaalta siinä iässä oli tosi hauskaa, muistaakseni, ainakin kuljettiin linnupesillä päivät pitkät.
sen huolettomana aikana. Pystyi menemään minne halusi, jos vain tuli kotiin syömään ajallaan ja tietenkin illalla.
meyri kirjoitti:
sen huolettomana aikana. Pystyi menemään minne halusi, jos vain tuli kotiin syömään ajallaan ja tietenkin illalla.
Syömään menemisellä ollut niin väliä, meillä niitä syöjiä riitti muutenkin. Yöksi oli jotakuinkin vielä tuossa iässä kotiin tultava, jos ei ollyt ilmoittanut kalalla yötä oloa. Tytöt taisivat vielä tuolloin olla vain haavetta, kummaa kun se aika palaa näin vanhemmuuten takaisin, elikkä tyttöset ovat vain haavetta.
- kurjenkello
Figuuri kirjoitti:
nyt pelituomari olet, nuo säännöt meille pelaajille. Sinunhan se pitää tietää, mitä paitsio tarkoittaa. Jotenkin se kai niin meni, että pelaaja ei saa edetä vastustajan pelialueelle ennenkuin... äh, en minä tiedä, olkoon. Häpeällistä tällainen. No, olen sen joskus tiennyt, mutta kun tuo muisti..
kysytään mikä on paitsio, niin sehän on sama kuin ilmiö. Ai että mitenkö niin..... no, naisen logiikalla tietenkin. Otetaanpa sana paitsi, sehän tarkoittaa että on ilman...siis paitsi on ilman. Kun paitsin loppuun lisätään oo tulee paitsio. Ilman loppuun ei voi lisätä oota koska ilmano ei ole mitään järkevää (onko paitsio muuten järkevää...) Siispä otamme lähimmän järkevän sanan joka on lähellä ilman sanaa ja saamme tulokseksi ilmiö. M.O.T. *katselee nuorempiaan mukaviisaan näköisenä*
- Figuuri
kerbiili62 kirjoitti:
mahduin läheisen tanssiladon lippuluukusta sisään tanssien jälkeisenä aamuna. Oli muuten jännää, paljonko löytyisi tanssilattialta yleisöltä tipahtaneita kolikoita. Jos tarpeeksi rahaa löytyi, niin sitten voi mennä kauppaan ostamaan limupullon, sellaisen patenttikorkkisen. Muistatko?
kerbiili62 kirjoitti:
Syömään menemisellä ollut niin väliä, meillä niitä syöjiä riitti muutenkin. Yöksi oli jotakuinkin vielä tuossa iässä kotiin tultava, jos ei ollyt ilmoittanut kalalla yötä oloa. Tytöt taisivat vielä tuolloin olla vain haavetta, kummaa kun se aika palaa näin vanhemmuuten takaisin, elikkä tyttöset ovat vain haavetta.
tytöillä oli omat jutut, eikä me kaivattu poikia niitä sekoittamaan. Kuljettiin porukassa ja harrastettiin kaikenlaista esim. partio, ratsastus yms. välillä vaan jutteltiin.
Figuuri kirjoitti:
mahduin läheisen tanssiladon lippuluukusta sisään tanssien jälkeisenä aamuna. Oli muuten jännää, paljonko löytyisi tanssilattialta yleisöltä tipahtaneita kolikoita. Jos tarpeeksi rahaa löytyi, niin sitten voi mennä kauppaan ostamaan limupullon, sellaisen patenttikorkkisen. Muistatko?
korkki semmoinen, joka piti repiä sivuttain ja siitä sai helposti haavoja?
Figuuri kirjoitti:
Korkki, jos oli semmoinen jonka voi avata ja sulkea, vaikka sata kertaa, sitten tiedän sen. Ois vieläkin oikein hyvä kapistus, voi olla tallessakin niitä korkkeja.
- kurjenkello
meyri kirjoitti:
minäkin muistan, aika pelottava noita korkkeja oli auki repiä, välillä paukahtelivat hirveästi.
kurjenkello kirjoitti:
kysytään mikä on paitsio, niin sehän on sama kuin ilmiö. Ai että mitenkö niin..... no, naisen logiikalla tietenkin. Otetaanpa sana paitsi, sehän tarkoittaa että on ilman...siis paitsi on ilman. Kun paitsin loppuun lisätään oo tulee paitsio. Ilman loppuun ei voi lisätä oota koska ilmano ei ole mitään järkevää (onko paitsio muuten järkevää...) Siispä otamme lähimmän järkevän sanan joka on lähellä ilman sanaa ja saamme tulokseksi ilmiö. M.O.T. *katselee nuorempiaan mukaviisaan näköisenä*
ettei tästä pelistä tullut mitään. Nyt täytyy lähteä kotiin jo ...saunailta ja kaikkee. Keljua. Minä tulen joku päivä kahtomaan, onko täällä pelaajia.
Yrittäkää sitä ennen selvittää ne säännöt ja laittakaa ylös paperille, niin minäkin tiedän.
Heippa kaikille!!!- "pelkkää hyvää"
kerbiili62 kirjoitti:
Korkki, jos oli semmoinen jonka voi avata ja sulkea, vaikka sata kertaa, sitten tiedän sen. Ois vieläkin oikein hyvä kapistus, voi olla tallessakin niitä korkkeja.
myydään muuten vaan, tyhjinä. Ovat ehkä vähän muotoillumpia nyt.
- kurjenkello
meyri kirjoitti:
ettei tästä pelistä tullut mitään. Nyt täytyy lähteä kotiin jo ...saunailta ja kaikkee. Keljua. Minä tulen joku päivä kahtomaan, onko täällä pelaajia.
Yrittäkää sitä ennen selvittää ne säännöt ja laittakaa ylös paperille, niin minäkin tiedän.
Heippa kaikille!!!löylyt sinulle :))
- Figuuri
meyri kirjoitti:
repäisykorkki tuli patenttikorkin jälkeen. Patenttikorkki oli valkoisesta posliinista tehty, kantillinen "kalikka", jonka alareunassa olevaan nystyrään kiinnittyi punaista kumia oleva rengasmainen tiiviste. Tiiviste pysyi reikänsä avulla kiinni posliinissa olevassa nystyrässä. Posliinikalikan pitkän sivun toiseen päähän oli tehty rautalangasta sarana, joka kiinnittyi pullon kaulan ympärille. Toiselle puolelle kaulaa oli tehty samaisesta rautalangasta linkku, jolla posliinikalikka vedettiin tiukasti kiinni pullon suuta vasten ja kumitiiviste esti hiilihapon ulospääsyn. Oli kätevä keksintö. Helppo avata ja sulkea. Ei tarvinnut kerralla juoda koko limupulloa tyhjäksi. Kyllä maistui limsa hyvälle siihen aikaan. Olisiko ollut parempaa, kuin nykyiset vai johtuiko siitä, kun harvoin sitä herkkua oli tarjolla.
- kurjenkello
meyri kirjoitti:
lämpimät mutta ei kuumat. Nyt täytyy lähteä. Hei hei.
nyt mentävä, iloista illanjatkoa kaikille.
- kurjenkello
Figuuri kirjoitti:
ollaan jokainen vähän jo muisteluiässä, niin muistuuko mieleen mikä oli se nuoruuden ajan herkullisin karkki. Mä muistan nallerakeet ja toffeepastillit. Niitä myytiin rasioissa ja ne maksoivat 18 penniä rasia. Sit oli lollopop-tikkareita kymmenenllä pennillä...pienempiä suklaatoffeetikkareita, tummia ja vaaleita, niissä oli läpinäkyvä muovipäällyste...sai viidellä pennillä. Purkka oli vaaleanpunaista levypurukumia ja purkkapaketissa oli keräilykortteja :)
- Figuuri
kurjenkello kirjoitti:
ollaan jokainen vähän jo muisteluiässä, niin muistuuko mieleen mikä oli se nuoruuden ajan herkullisin karkki. Mä muistan nallerakeet ja toffeepastillit. Niitä myytiin rasioissa ja ne maksoivat 18 penniä rasia. Sit oli lollopop-tikkareita kymmenenllä pennillä...pienempiä suklaatoffeetikkareita, tummia ja vaaleita, niissä oli läpinäkyvä muovipäällyste...sai viidellä pennillä. Purkka oli vaaleanpunaista levypurukumia ja purkkapaketissa oli keräilykortteja :)
ovat hieman heikosti jääneet mieleen. Äkkiseltään muistuu mieleen Fazerin lakupötköt ja piiput ja sitten oli sellaiset soikion muotoiset piparminttupastillit. Oltiin kouluretkellä Fazerilla ja näimme, miten niitä valmistetaan. Makea keikka. Hinnat taisivat olla siihen aikaan vielä markoissa, oliskohan ollut vuonna -63, kun pennit otettiin kuvioihin mukaan?
Purkkapaketeissa taisi olla jotain keräilykortteja jossain vaiheessa, samoin kahvipaketeissa autonkuvia. Sellaisia neliönmuotoisia pahvilappuja pyöristetyillä kulmilla. Paras limsa mielestani oli nimeltään Metsäviini. Isälle piti janoon kaupasta hakea Presidentti pilsneriä, puolen litran leveäharteinen pullo. Äidille pieni pala hiivaa leivontaa varten. Kauppias leikkasi sen kilon hiivapaketista karhunlangalla. Ovat ajat siitä "pikkuisen" muuttuneet:)
- seurailija-ex
74%...miksi vielä 20% on parempia kuin minä ;) ja 7% yhtä hyviä. Täsmääkö nuo edes??no meitä on kaikkiaan vissiin sitten 101%
Hupiahan nuo, mutta joissain kysymyksien asettelussa olisin ollut mielellään kriittinen. Ei voi noin yksioikoisesti kysyä. Tai kysyä voi mutta vastaus ei todista ihmisen hyvyydestä mitään, niitä voi tajuta niin monella tapaa.- kurjenkello
jokainenhan voi tietenkin itsetykönään päättää millaisen painoarvon asettaa tällaisille testeille :))
Mikä kysymys erityisesti ansaitsi kritiikkiä mielestäsi? - vastasit tähän?
kurjenkello kirjoitti:
jokainenhan voi tietenkin itsetykönään päättää millaisen painoarvon asettaa tällaisille testeille :))
Mikä kysymys erityisesti ansaitsi kritiikkiä mielestäsi?Miten ympärilläsi olevat masentuneet ihmiset vaikuttavat sinuun?
Piristävät, sillä huomaan silloin, kuinka hyvin itselläni menee.
Masentavat
En vuorovaikuta ympäristöni kanssa. - kurjenkello
vastasit tähän? kirjoitti:
Miten ympärilläsi olevat masentuneet ihmiset vaikuttavat sinuun?
Piristävät, sillä huomaan silloin, kuinka hyvin itselläni menee.
Masentavat
En vuorovaikuta ympäristöni kanssa.vastasit?
Ihan oikeasti, ei tämä testi tainnut olla ihan ryppyotsaisesti otettava, jos noitten kysymysten prusteella ihan vakavissaan alettaisiin mittaamaan ihmisten "hyvyyttä" niin aika hukassa oltaisiin. Siellä on sivun alakulmassa nimi "mediakum Oy", sitä klikkaamalla pääset sivuston omistajan tietoihin jonne voi laittaa halutassasi palautetta. :)
oli 75%. Lupaankin yrittää parantaa tapojani, jotta loppukesästä tulisi täydet. Muistiin jäi ne kohdat, joissa menetin pisteitä :D
- kurjenkello
se vasta hyvä ihminen oletkin, ei tuosta enää tarvii parantaa :))
Vähän jo ehdin ihmetellä mihin hävisit kun ei moneen päivään näkynyt? kurjenkello kirjoitti:
se vasta hyvä ihminen oletkin, ei tuosta enää tarvii parantaa :))
Vähän jo ehdin ihmetellä mihin hävisit kun ei moneen päivään näkynyt?vain testi. Kyllä minä olen ihan tavallinen ihminen jolla vikoja enempi kuin haluaisi.
Vienyt se projekti aluksi voimia ja en ole jaksanut kuin käydä lukemassa keskusteluja, mutta nyt näyttää valoisamalta ja riittää energiaa kirjoitteluunkin. Tahtoo vain olla, että ajatukset eivät kulje, kun vähäiset solut liian kovalla käytöllä olleet ;D- "pelkkää hyvää"
miksikään?
Jos, niin olet prosentilla parempi ihminen! Paremmalleen on aina hyvä hävitä! =D
Kuolinaikatestissä näyttää pitävän samaa vuodenaikaa, vaikka vuosia lupasivat lisää liikunnan lisäämisen vuoksi. Onneksi vain leikkiä. - kurjenkello
"pelkkää hyvää" kirjoitti:
miksikään?
Jos, niin olet prosentilla parempi ihminen! Paremmalleen on aina hyvä hävitä! =D
Kuolinaikatestissä näyttää pitävän samaa vuodenaikaa, vaikka vuosia lupasivat lisää liikunnan lisäämisen vuoksi. Onneksi vain leikkiä.tehneet jo nämä testit aiemmin sillä toisella palstalla? Sorry en tiennyt, jos näin on tapahtunut.
- "pelkkää hyvää"
kurjenkello kirjoitti:
tehneet jo nämä testit aiemmin sillä toisella palstalla? Sorry en tiennyt, jos näin on tapahtunut.
olen vain poikani yllyttämänä tehnyt ja piti katsoa lähetetyistä, paljonko olin saanut prosentteja.
miksikään?
Kuolinaikatestissä näyttää pitävän samaa vuodenaikaa, vaikka vuosia lupasivat lisää liikunnan lisäämisen vuoksi. Onneksi vain leikkiä.näin sinut ennen poistumista. Harmittaa, kun ei ollaan kuljettu eri aikaan, mutta koitetaan joskus osua samaan aikaan.
Kaikkea hyvää sinulle "pelkkää hyvää". Näkyillään.- kurjenkello
olen vain poikani yllyttämänä tehnyt ja piti katsoa lähetetyistä, paljonko olin saanut prosentteja.
no hyvä... Poikani minullekin näytti tuon sivuston aikoinaan, sitä kuolinaikatestiä en uskaltanut tehdä.... senverran taikauskoinen taidan ola :)
- "pelkkää hyvää"
meyri kirjoitti:
näin sinut ennen poistumista. Harmittaa, kun ei ollaan kuljettu eri aikaan, mutta koitetaan joskus osua samaan aikaan.
Kaikkea hyvää sinulle "pelkkää hyvää". Näkyillään.minua näkyy sisällä ja koneen ääressä. Puutarhuri saisi minusta hyvän kumppanin, en vain ole löytänyt vielä. Toivon, toivon vain...
Pitäisikö ne lammasvuorot jakaa joskus??
Sinulle ja kaikille muillekin halaukset ja pusu molemmille poskiseutuville, minä osaan jo *muiskis*!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565660Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691822- 1141717
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos251484Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121301Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3361270Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3441261Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa371255