Näin muutama päivä sitten erään tutun miehen ilman paitaa. Yläkroppa oli hoikka ja sopivasti lihasta ja rusketusta, aika herkun näköinen. Miehellä oli myös tosi kiihottavan näköiset nännit. En ole ennen niihin kiinnittänyt huomiota, enkä ollut kiinnostunut, mutta jotenkin nämä jäivät mieleeni, ja nyt joka kerta kun muista sen tapauksen niin mietin miltä tuntuisi imeä ja nuolla niitä. Ajatus on jotenkin kiihottava. En tiedä miltä se miehistä tuntuu tai onko sellaista edes tapana tehdä?
Miesten nännien nuoleminen?
5
2071
Vastaukset
- tapana
meillä tehdä
- miehen nännit
Käsittääkseni miehestäkin nännien hyväileminen/imeminen tuntuu ihan hyvältä. Olen ainakin itse tätä partnereiden kanssa harrastanut ja tällainen käsitys on tullut. En ole koskaan suoraan kysynyt! Olen vain hyökännyt nännien kimppuun. Se on tosi kiihottavaa minusta.
Ehkä joku mies ystävällisesti korjaa, mikäli olen väärässä ja se tuntuu miehistä kiusalliselta ja ikävältä.- Kosketusherkkä
Minulle se että vaimo nuolee ja hellästi näykkii nännejä on tosi tärkeä osa rakastelua. Usein hän tekee sen niin ihanasti, että vääntelehdin puolelta toiselle ja minun on aivan pakko kiihkoissani ulvoa ääneen. Nännini myös jäykistyvät tuossa tilanteessa koviksi. Joskus ajattelen että tuntuukohan naisista puoliksikaan yhtä hyvälle kun heille tehdään samaa...
Kyllä se musta tuntuu oikein hyvältä
- suuhun-pantavaa
Kun nainen hyväilee käsin nännejäni tai nuolee niitä, se kiihottaa erittäin paljon. Kalu kovenee heti. Ja kun orgasmi on tulossa, nännien käsittely jouduttaa sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893308
- 623067
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802343
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j401996- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311519