Bongaa julkkis!

,,,

Oletko törmännyt julkkikseen? Keneen? Missä? Kävelikö idolisi kenties vastaan ruokakaupassa?

50

14310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moi.

olin hesassa ja näin ehkä salkkareiden chigin en oo varma oliko se se mutta samannäköseltä se näytti.

• sitte

vaikka näkeeki julkkiksia... voi vittu mitä typeriä keskusteluja taas! hankkikaa elämä nörtit!

• Jyysteri

Fredrik Norrenaan satuin kerran törmäämään täällä Pietarsaaressa eräässä yökerhossa ja kerran näin Mika Häkkisen ja Mika Salon Alahärmässä ja kaikilta heiltä sain nimmarit. Muusikkoja olen kyllä päässyt myös paljon jututtamaan näin kun olen ollut keikkoja katsomassa.

• Täti vaan täältä

Vesan kyläkaupassa.

• joku...

eilen käveli kaupungilla vastaa simo frangen vaimonsa ja lapsensa kanssa.

• minä itte

joka aamu ku peiliin katson

• Mää vaan

"Heguli"! Oli nääs Haagassa ja tosi pirteä!

• Luudia93

Mm. Marik Fingeroos, Oskari Katajisto, Sanna Hirvaskari ja Marko Keränen, Venla Saartamo yms..

• stadilainen friidu

Juuri tulin kaupasta ja mm. Hector oli siellä yhtäaikaa - on muuten usein. Siellä kaupassa käy paljon taiteilijoita ja televisioporukkaa. Olen monasti naureskellutkin, että pitääkö ottaa kamerakänny käyttöön ja julkistaa julkkisten ruokaostokset :)

• tällane vaan...

Smakin poikiin viime kesänä Euromarketissa. Olivat ostamassa jäätelöä, käyttäytyivät kuin kuka tahansa kaupassakävijä, olivat ystävällisiä kassatädille. :)

• Näin Chätin julkkiksen Lay Sutturan! oltiin samoissa partyissä,oli se vähän olevinaa,en kehannu nimpparia pyytää!

• Rasta-87

BB-Olli, kauppakeskus Sello, Espoo. 7.6.2007

• Ne kesät.....

Kyllä vaan olen yhden julkkiksen kanssa vietänyt ihanan ja ikimuistoisen kesäyön.....toisen julkiksen tapasin paikallisessa ravintolassa juttelin hänen kanssaan....oisin päässyt hänen housuihinsakkin jos olisin halunnut, hyvinkin tunnettu mies on tätä nykyään, en viitsi nimeä tässä mainita.

• Julkkikset säälittää

mutta huomasin, että lööpit valehtee aika tavalla. Annetaan julkkiksille oma yksityisyys ja elämä. Oon aivan samaa mieltä kuin joku tuossa aiemmin.

• misähä

ne käy ruokaostoksilla
      tai ulkona syömäsä
      tai ostaa kukia kaverille
      tai matkustaa lomamatkalle
      tai ostaa lahjoja (postimyynnistä huomaamattomasti, sillai postiennakolla!)

joo, mutta kun en halua mainostaa ellei hinnasta sovita

• Amppari

Olin vuosia töissä ruokakaupassa eräässä kauniissa maalaiskirkonkylässä. Siellä asioi joka kesä useita julkkiksia, muun muassa Salattujen elämien näyttelijöitä ja eturivin viihdeartisteja. Kaikki näkemäni/tapaamani henkilöt ovat aina käyttäytyneet kuin ketkä tahansa asiakkaat.

• äksdee

juu... huomasin ton Duudsonien Jarpin täs linnanmäellä 2 viikkoo sitte... harmittaa ku ei ollu kynää ja paperii et ois voinu pyytää nimmarin:P

• ...kerrankin...

Ranskalainen näyttelijä Jean Reno lentokoneessa matkalla Pariisista Nizzaan toukokuun 23. päivänä noin klo 17.00 paikallista aikaa.

• fmluder135

...tulee vastaan, sekä ihan kaupungilla ja asiakaspalvelutöissä aina välillä. Niin, ja kaverit tunnisti mun entisen yläkerran naapurin joksku julkkikseks nimeltä Oskari Katajisto. Ja Sami Hyypiä ja Jaana Pelkonen ilmeisesti asuivat melkeen naapuritalossa. En mä kyllä tiedä mitä ihmeellistä on julkkiksen bongaamisessa, samanlaisia ihmisiä ovat kuin muutkin.

• harjulla

maanantai iltana Kuri Mekka ja Vatti Manhanen istuivat romanttisesti ja katselivat harjulta järvelle avautuvaa maisemaa.En kehdannut katsoa oliko käsi "siellä".

• -porukka Lostarissa

Siellä ne rellesti tanssilattialla joka ilta aina lähetyksen jälkeen. Jani Sievisen Mari lähti aina ensimmäisenä kotiin, mutta Mariko ja Tidjian jaksoivat taivutella alakerrassa koko yön--

Jone Nikulaa näkee paljon myös Lost & Foundin lisäksi Loosessa, niinkuin kaikki kantakaupungin ihmiset hyvin tietävät. Ellen Jokikunnas menee aikaisin nukkumaan, mutta alkuillasta ne istuvat sylikkäin Lostarissa aika usein. Söpöä! Ellen hoitaa puhumisen ja supliikin kaikille tutuille, Jonelle taas riittää tuppisuuna istuminen ja keskittyminen Ellenin lämpimään ahteriin.

• kvartetista päivää

Tarjahan se siinä Kampin ostoskeskuksessa Marimekon liikkeen edessä, muutama päivä sitten, kävelin melkein päin. Siis törmäsin lähes. Tarja pysähtyi sillä tavalla äkisti, ja mulla oli kiire. Onneksi se kiinnostui juuri ennen törmäystä Jokamiespaidoista. Mairea hymy sillä kasvoilla. Oli todella valtanaisen olemus: Katsokaa, kävelen täällä muina naisina kauppakeskuksessa, nainen, ja vallan ytimessä! Vau.

• hevityttönen

Eli siis minä ja mallikoulun tämän vuoden voittaja Sanni oltiin samassa koulussa niin näin sitä joka päivä kun lukion siiven ohi kävelin :) Olin myös Sannin pikku siskon Suvin kanssa samalla liikunta tunnilla.ja sen Suonenjoen TV maajussi ajo pari kertaa meidän koulutaksia. Hirveän pihi ja töykee mies :S

• suomalaisia

..julkkiksia lentokentällä, mm. Jari Sillanpää, Tea Khalifa, Teuvo Loman JA ainakin muistan Janinan Frostellin ja kauken maailman eduskuntajuntteja xD

• Yks

perheenjäsen on ja sen työkaverit ja sukulaiset ja töissä olen nähnyt ja kapungilla oon nähny ja lomalla oon nähny ja tapahtumissa oon nähnyt ja kahviloissa oon nähnyt. Olen jutellut, halannut, ollut saunassa monenkin kanssa. Ottanut kuvia ja puuhaillut kaikenlaista mukavaa. olisin päässyt räsypokkaakin pelaamaan näyttelijöiden kanssa. Enpä kehtaa kertoa ketä ettei minua tunnistettais tästä. Yheltä sain penskana nimmarin. Keikoilla oon ollut. Kylässä oon käynyt. Kotonani on käyty. Samassa kyydissä on ollut. Kaupungilla yhdessä ostoksilla ja kahvilla on käyty. Aurikoa palvottu. Syöty ja juotu. Autettu ja toivotettu tervetulleiksi ja kaikkea muuta kivaa tunnettujen julkkisten kanssa. Joo oon tanssi tähtien kanssa tuttuja, näyttelijöitä, laulajia, suuria liikemiehiä tv:stä tuttuja, ystäviä, sukulaisia. Pienenä oli tarkotus mennä pelle hermannin luokse kylään, mut ku se oli kerenny kuolla:(. Ulkomaisia julkkuja en oo nähny.

• koko suku
        Yks kirjoitti:

perheenjäsen on ja sen työkaverit ja sukulaiset ja töissä olen nähnyt ja kapungilla oon nähny ja lomalla oon nähny ja tapahtumissa oon nähnyt ja kahviloissa oon nähnyt. Olen jutellut, halannut, ollut saunassa monenkin kanssa. Ottanut kuvia ja puuhaillut kaikenlaista mukavaa. olisin päässyt räsypokkaakin pelaamaan näyttelijöiden kanssa. Enpä kehtaa kertoa ketä ettei minua tunnistettais tästä. Yheltä sain penskana nimmarin. Keikoilla oon ollut. Kylässä oon käynyt. Kotonani on käyty. Samassa kyydissä on ollut. Kaupungilla yhdessä ostoksilla ja kahvilla on käyty. Aurikoa palvottu. Syöty ja juotu. Autettu ja toivotettu tervetulleiksi ja kaikkea muuta kivaa tunnettujen julkkisten kanssa. Joo oon tanssi tähtien kanssa tuttuja, näyttelijöitä, laulajia, suuria liikemiehiä tv:stä tuttuja, ystäviä, sukulaisia. Pienenä oli tarkotus mennä pelle hermannin luokse kylään, mut ku se oli kerenny kuolla:(. Ulkomaisia julkkuja en oo nähny.

on täynnä julkkiksia. Niitä on tullut ja mennyt. En nää niissä mitään ihmeellistä. Miks niitä pitäs bongailla. Asukaa ikänne niiden kanssa, niin huomaatte, ettei ne oo ihmistä kummempia.Itse oon onnessa säästynyt median riepotuksilta.

• kjt

-Aake Kalliala Mikkelin Siwassa muutama vuosi sitten

-Rasmus (se oli silloin siis pelkkä Rasmus) jossain Tampereen lähellä huoltoasemalla viereisessä pöydässä kahvilla (v.97?)

-Jimi Pääkallo Mikkelin Citymarket muutama vuosi sitten

-Veronica jossain helsingin kenkäkaupassa muutama vuosi sitten

-Samalla reissulla Andy McCoy jossain terassilla hesassa

tässä muutama joita tulee mieleen..

• Bongasin ari koivusen mötley crüe keikan jälkeen jäähallilla. Manageria ja muuta siinä oli mukana, varmaa vieny arin oppimaa oikeeta lavaesiintymistä :)

Samalla keikalla andy McCoy ilmestyi katsomoon.

• qasx

... hän käy meillä hakemassa lastaan kotiinsa leikkimästä. Bongattu on siis meidän talosta ;D

• Bestis ja toinen

Eräs julkkis tuli tuli aikoinaan tutuksi töiden kautta. Hän soittelee minulle harva se päivä, käy meillä lomalla, saunassa, jopa vessassa !!!!!!!!!! Minä olen käynyt hänen mökillään monena kesänä ja syönyt hänen jääkaapistaan, istuttu samalla lauteella jutellen syviä aatoksia.
      On ihan kiva joskus ajatella omassa päässään olevansa joku ihmeen "julkkiksen bestis ja luottoystävä", mutta sitäpä en koskaan tule kellekään kertomaan kuka hän on, minun bestikseni.

• samassa paikassa

Eli näin Andy McCoyn, Agnes Pihlavan, Ari Koivusen, Heikki Paasosen ja Jasper Pääkkösen Mötley Crüen konsertissa. tietenkin Vince Neilin, Nikki Sixxin, Mick Marsin ja Tommy Leen myös, siinä pienenpiä ja isompia julkkiksia yhdelle illalle kivasti. ;)

• jooooo o

kalle palander torniossa umpparissa :) toppaliivi päällä kanto tarjottimia pöytään.

• kesän tyttönen

Antti Autin bongasin Kalajoen Hiekkasärkillä ja samantien olin myyty. Antti Autti on niin syötävän suloinen!

• B-My-Man

mun rakkaan ystäväni veli ja isä on julkkiksia :)

• todella

Näin muutama vuosi sitten Teemu Selänteen ja Kimi Räikkösen, omilla veneillään vierekkäin viettämässä juhannusta Hangossa. Sain Kimiltä luvan ottaa valokuva muistoksi. Lähistöllä pörräsi myös Him:in Ville Valo, tosi kännissä.

• _ville_valo_

moi tiedätkö ville valon (him) osoitetta ? siis hangossa näit ville valon kännissä ?? upeeta mäkin haluun nähä sen joku kerta vaik tääl poris kuljeskelees xD mut ei se koskaan toteudu ..

• white_hunter

tänään timo tolkki, eilen aleksi sariola, viimeviikolla tarja turunen, melkein joka päivä jonkun näkee

• jknjljl

Jere lehtisen näin Kuopiossa eilen.. kännissä oli

• Nähty...

Salkkareiden Ami kavereidensa kanssa Prismassa savossa.

• näin toissapäivänä

Jyväskylän Kharmassa... Rauhassa siellä jutteli naikkosten kansa :)

• hanna

sami rakas lähetä minulle sähköpostiin viestiä haluan sun kännykkänumeron ja sun hartioille pliis

• ihan_kuka_vaan

Perskele naapurin Veijo oli nappaamassa samaa banaania ruokakaupassa! Katsottiin hetken toisiamme ja sanoin. "Ota se vaan, mää otan ton isomman tuosta
      vierestä" Hetki hiljaisuutta ja käännähdin kassalle.

• ja voi mooses

siinä nyt ei ollut oikeen mitään näkemistä - kirjaimellisesti. Poika oli pieni ja lyhyt kuin kärpäsenpaska ja valitettavasti siltä myös näytti. Ei se näköjään kauheasti omasta ulkonäöstään huolehdi.. "kateellisten panettelua" voisi sanoa kyllä, mutta kun tyttöystävä katsoi silmät kiiluen ja oli aika sekaisin (melkein pyörtyi kun näki "julkkiksen").. olin että hyvänen aika.

• OKlainen

Näen julkkiksia joka työni puolesta, mutta en koskaan kerro heistä kenellekään. Ei kuulu hyviin tapoihin. En myöskään kuvaa heitä.

• pa joo

Näin kakin kerran baarissa turussa jee jee eiku virpomaan.

• tipitiiiiiiiii

Elikkäs Jarkko Ruutuun tuli törmättyä pari päivää sitten Pasilan tienoilla.

• olin salossa ravintola paradais gardenissa ja esiintyjänä oli lauantaina 9.6 ressu redford ennen ja jälkeen esityksen juttelimme ja esityksen aikana otti kolme kertaan kädestäni kiinni ja sain eniten huomiota koko esityksen aikana muutenkin. =)

• onko se Robert Redfordin ressu hauva, antoi tassuakin ja sanoi woof woof? ja nuoli vielä naamankin. Lucky You! Heh

• ElsaMaria

Joskus niitä julkkiksia näkee. Itse olen kyllä onnellinen siitä, että mua ei bongaile kukaan, sillä olisi kauheaa olla nykypäivänä julkkis - etenkin 5 miljoonaisen kansan keskellä Suomessa ja maailmanlaajuisesti yhtälailla. Yhden julkun eräs päivä näin ja täytyy sanoa, että oli laiha kuin leppäkeihäs ja naama täyteen pilattu pakkelilla. Kai niiden pitää yrittää olla timmejä eikä ulos kehtaa lähteä ilman paksua pakkelikerrosta. Ei käy yhtään kateeksi.

• voiveljetsentään

Porkan olen nähnyt!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5680
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2477
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      269
      1832
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1727
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      26
      1502
    7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1311
    8. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      38
      1286
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1281
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      347
      1271
    Aihe