Moi!Myiskkö joku mulle 2 ranneketta hintaan:40€?Ku Tarviisin niin pirusti ja heei muute voin ostaa sit 1 rannekkeen hintaan 20€ tai 22€ ja 2 ranneketta vaik 44€?ja pääseekö Hesarintilaajat lintsille Hintaan:12,50€?S-POSTI OSOITE ON:mariia_kaveri@netti.fi pikaisia vastauksia vaan tulemaan ja Kiitokset annan tässä jo etukäteen!terv:Mariia jos Joku asus helsingissä ja nouto kävis ni sit saisit rahat suoraan käteen ja mä rannekkeet tai rannekkeen käteen!........
Myiskö joku Rannekkeet?
2
1073
Vastaukset
- Jiii
Linnanmäen rannekkeitahan voi ostaa S-ryhmän kaupoista etukäteen, ja siinä säästää vieläpä 3€... Katso lisätietoja seuraavan linkin kautta:
http://www.linnanmaki.fi/fi/linnanmaki/hinnasto/ennakkomyynti
Haetko nyt varmasti juuri Linnanmäen perusranneketta, eli tätä Isohupiranneketta, vai jotain tiettyä "alennus ranneketta"? Normaalin isohuvin hinta kun on vähän vajaat 30€ ennakkoon ostettaessa, joten epäilen että kukaan myisi kahta isohupia reilulla 44€:lla, kun normaalisti 2 isohupia maksais vajaat 60€
Kannattaa myös vilkaista Huutonettiä, jos siellä joku myisi rannekkeita... Tuosta Hesarijutusta en osaa sanoa mitään, koska en tilaa Hesaria/asu Helsingissä. Kannattaa siis harkita tuota ennakkoon S-ryhmän kaupasta ostamista, jos rannekeet pitäisi pikaisesti saada... Säästää siinä ainakin sen 3€, ja turhan lippuluukku jonottamisen. =) - janey.
joku oli huutanut 2 isohupi-ranneketta itselleen 46 euron hinnalla.
Joten kantsii pitää huutonettiä silmällä.
Sitten yksi vaihtoehto on ostaa iltahupi-rannekkeet jotka maksavat 23 euroa.
Niitä myydään kello 19 lähtien ja siinä on kyllä se ongelma että huvitteluaika jää lyhyeksi.
Isohupi-rannekkeet on kyllä sikakalliita :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131722Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 721238
- 541173
- 741065
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6921Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82850