Poden jatkuvaa hiivatulehdus kierrettä ja olen jättänyt ruokavaliosta pois hiivan, sokerin ja vehnän. Nyt sitten onkin tunkenut ongelmaa sen suhteen, että mitäs alkoholipitosta sitä voi kurkustaan alas kaataa. Tuntuu siltä, että kaikessa muussa, paitsi raa'assa viinassa on ainakin yhtä edellä mainituista. Onko siis jotain sellaista olemassa, mitä tällaista ruokavaliota ylläpitävä voi juoda? Neuvoa kaivataan..
Hiivaton/sokeriton/vehnätön alkoholi juoma. Onko mahdollinen?
Laura19
4
5793
Vastaukset
- nesteetöntä
juomaa! SE taitaisi sopia sinulle juuri nappiin.
- ongelma...
Minun käsittääkseni alkoholi tarvitsee käymisprosessiinsa sekä sokeria että hiivaa. Lisäksi yleisimmät etanolit (Suomessa) ovat viljapohjaisia.
Sinun täytyy kokeilla kirkkaalla viinalla, mikä on lopputulos. Ehkä tislaus on poistanut suurimman osan sokerista ja hiivasta...
- Anonyymi
Tisle on 94% alkoholia, ei pitäs olla jäämänä hiivaa tai sokeria. Sit lantrataan vedellä.
- Anonyymi
Tisle on 96%:sta alkoholia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667