Hei!
Tänään 8.6 päivällä, jäi naantalin tiellä mopopoika auton alle ylittäessään suojatietä. Olin paikalla kun tämä tapahtui ja juoksin auttamaan häntä, ajattelin että osaisin auttaa jotenkin kun olen lähihoitaja. Poika oli noi 15-16 ikäinen.Hänellä oli muistaakseni valkoinen crossi pyörä, vissiin yamaha, tummansiniset verska housut ja beige t-paita, lisäksi hän oli aika laiha poika. Yritin kysyä pojan nimeä mutta hän oli niin sokissa ja suurissa kivuissa etten saanut häneen mitään kontaktia. Hänellä oli avomurtuma vasemmassa reisessä ja suusta tuli verta. Onneksi paikalle tuli mies joka sanoi olevansa ammatiltaan ensihoitaja. Ambulanssi soitettii ja poliisi kutsuttiin ohjaamaan liikettä. Lähdin poikaystäväni kanssa pois ennen kun ambulanssi tuli, koska auttavia ihmisiä alkoi olemaan jo tarpeeksi. Nyt vain vaivaa että miten pojalle kävi ja miten hän toipuu. Haluaisin tavata sen pojan ja kertoa että olin auttamassa häntä, mutta en tiedä hänen nimeään tai missä sairaalassa hän olisi. Tiedätkö sitä jotain tästä pojasta? Jos tiedät jotain, ole hyvä ja laita viestiä tähän osoitteeseen : turpela@hotmail.com KIITOS:)
Mopopoika jäi auton alle
3
1717
Vastaukset
- jotenkuten
Vaikeuksia tulossa ehkä loppuelämäksi, tuskin kuoli. Vanhemmat, muistakaa mopoa ostaessanne riskeeratte nuoren elämän!
- infoloota
Olen itse saman ikäinen ja tuntomerkit vastasivat minuun vähän liiankin hyvin.. Ainoa vain, että onnettomuus tapahtui noin 2kuukautta myöhemmin..
Eli kävi niin, että menin suojatietä mopolla ja oli kaksi kaistaa. Toisella kaistalla oleva pysähtyi ja antoi tietä, mutta seuraavalta tultiinkin sitten kylkeen.. Vauhtia oli sillä aika paljon ja jalka poikki kahesta paikkaa nilkasta ja säärestä.. Painan vain reilut 100kiloa, niin lensin konepellille ja oikea jalka jäi puskurin ja pyörän väliin siinä sit konepellille ja siitä kierittiin maahan.. Pyörä tuhannen säpäleinä, mutta ei sitten muuta käynytkään.. itse nousin lähes heti ylös seisomaan ja ihmettelemään tilannetta.
Tämä tapahtui siis 23.8- naantali123
se poika jonka mä näin ei kyllä kävellyt ja oli tajuton. Hyvä ettei sulle käynyt sen pahemmin. Olisi kiva tietää että mitä sille pojalle kuuluu jota autoin. :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728