Hei, onko kellään vinkkiä autopurkaamosta tms., josta löytyisi sisälämmittimen puhallin vm. 90-94 Poloon. Puhaltimen moottori on kivasti prässätty muovin sisään ja pitäisi ostaa koko mötikkä. Motonet huutaa osasta yli 150€, joka on lähes koko auton hinta. Jos jostain löytyisi pieni purkaamo, nyrkkipaja tai varaosa-auto? En viitsisi hylätä muuten varmaa ja luotettavaa menopeliä noin "pienen" vian takia, mutta nyt on vähän kuuma ajella ilman puhallusilmaa ja talvella ei varmaan tule ikkunat pysymään "auki"...
P.S. Olen jo hakenut netin kaikki purkaamot/varaosahaut.
Sisälämmittimen puhallin
3
470
Vastaukset
- kfjfghh
ensinnäki ota koko mötti pois on aika ahdas tuleen pois mutta mahtuu tuleen sitten vaan kampeat kotelon väkisin kahtia ja vaihdat moottorin niitä saa erikseen taikka voit koittaa pelkästään hiilien vaihtoa moottoriin auttaa muuten aika usein
- Polo -92
Pitänee kokeilla, kun ei korkealta kuitenkaan putoa. Luulin, että koteloa ei saa auki... tai siis avaamisen jälkeen enää kasaan.
Kiitti vinkistä! - 15 eur
Polo -92 kirjoitti:
Pitänee kokeilla, kun ei korkealta kuitenkaan putoa. Luulin, että koteloa ei saa auki... tai siis avaamisen jälkeen enää kasaan.
Kiitti vinkistä!yks vaihtoehto Motonet "lisäpuhallin" kylmä/kuuma, 15 eur, melko litteä, "asennetaan" tupakansytytyttimeen,
itsellä sama vika ja täytyy talveks miettii tota aparaattia. Jos ei niitten hiilien vaihto auta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657