noni, Jack Bauer on matkalla Kiinaan, mitenköhän ne sen tosta pulasta kirjoittaa, kun pitäisi päästä vielä takaisin L.A:han kuudennelle kaudelle...
24 viides / kuudes kausi
3
868
Vastaukset
- kaorjsma
En viitti sen enmpää paljastaa ensi kaudesta, mut heti ekassa jaksossa selviää, et pressa tarvii Baueria ja neuvottelee Bauerin vapaaksi Kiinasta.
- Jackb6
että 6. kausi tulee esitettäväks maikkarille? Täällä kyllä sitä jo kovasti kaivattais. :)
- Scifisti77
Jackb6 kirjoitti:
että 6. kausi tulee esitettäväks maikkarille? Täällä kyllä sitä jo kovasti kaivattais. :)
Jos englanninkieli sujuu, niin 6.kauden dvd-boksi ilmestyisi 1.10.2007. Siinä ei ole siis suomi tekstejä, mutta englanti jne löytyy kyllä. Hinta olisi 50 euroa ja sitä myydään yleisimmissä nettikaupoissa. Esim www.discshop.fi:ssä.
Ajattelin ehkä itse hommata sen sieltä.
Kaveri osti Pako -sarjan 2.kauden ja siinä sattui olemaan 24 6.kauden eka jakso bonusmateriaaleissa ja sen katsoin eilen. Oli hyvä.
SPOILER!
Siihen Bauerin vapauttamiseen ei oltu nähty mitään vaivaa. Yksinkertaisesti pressa oli sopinut sen Kiinan hallituksen kanssa ja sit näytettiin vaan kun Bauer tuli laivasta ja mainittiin että se oli ollut siellä 2 vuotta. Oli aika huonossa kunnossa.
Eli mitään kidutus/vapautus toimintakohtauksia ei oltu tehty. Ja sit Bauer joutui heti tositoimiin ollessaan vielä huonossa kunnossa...Mutta ei siitä sen enempää.
SPOILER loppuu!
Sellaista!
Scifisti77
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707