Olen alkanut antaa periksi masennukselle.. en jaksa töissä enää edes seisoa kuin pari sekuntia kerrallaaan...
kotona vain makaan kun jalat ei kanna.. uni maistuu lääkkeiden avulla, muuten makaan silmät kattoon naulittuna ja ajattelen sekavia..
masennus ei ole minulla vain psyykkinen sairaus vaan se on vienyt minulta fyysisen toimintakyvyn..
en jaksa kommunikoida kenenkään kanssa.. soitin psykologille tänään et käskee lääkärin kirjoittaa kaks viikkoa saikkua.. en ole koskaan ennen masennuksen vuoksi saikkua tarvinnut...
mutta kun ei edes pysy seisaallaan.. ja kyllä on tutkittu kilpirauhasarvot ja hemoglobiinit, verensokerit, verenpaineet.. fyysistä syytä ei löydy...
nyt kun olisi vuorostaan mielen aika herätä kuukausien kaamoksesta, keho ei jaksa... miksi?
masennus nujertaa minut
3
721
Vastaukset
- entinen ilopilleri
Hei vaan niin masentaa masennus minutkin,tehnyt sitä hiiren työtä jo pari vuotta.
Mullakin on lääkkeet ja saikkua tämä kuu ja voin todella huonosti.
Olen oksentanut melkein päivittäin ja joka paikkaan koskee,sitä tämä pahimillaan on.
Tästä on leikki kaukana ja yksin tämän asian kanssa olen.
Nyt on kesä ja kaikki on kesä fiiliksessä ei viitti kavereita vaivata. Itse aloitin salillakäymisen. Tosin kyllä se vaatii jo ylimääräistä työtä, että sinne edes lähtee. Mutta kun sieltä tulee pois niin olo on ihan hyvä, rentoutunut. Eipä tällä hetkellä tosiaan muuta oikein tule tehtyä, sängyssähän se aika kuluu edelleen. Eipä mulla kyllä ole rahaa, että voisi jotakin edes tehdä.
- luutu
Nujerra se
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440