Mitä mieltä olette Annasta?
Mun mielestä Suomen kaunein, vaikka vasta 17-vuotias onkin :) hurjan hyvä laulamaan myös tietenkin.
Anna Abreu
16
2768
Vastaukset
- dwarf.
Isopäinen kääpiö se on.
- se on
minun mielestäni ulkonäöltään.
- Isoääninen tyttö
se on kirjoitti:
En mä näe enkä halua väkisin etsiä mitään pahaa Anna Abreusta...pieni tyttö jolla on kokoaan suurempi ääni.
Tulevasta levystä ja sen menestyksestä en osaa sanoa yhtään mitään... - mun makuun
se on kirjoitti:
muuten hyvännäköinen ja laulaa kuin enkeli. Varmasti kuulemme tästä tytöstä vielä! Ei mikään yhden illan tähti.
- on suuri suu
mitä hittoa pieni koko vaikuttaa laulamiseen. olet kenties itse, iso ihminen isolla iillä.kannattaa ostaa peili ja katsoa omaa kuvaas....no mitä näet,kateellisen ison maaman.
- onnea uralleen
Anna on tosiaankin hurjan kaunis nainen ja mukavan oloinen. Ottaisin hänet heti tyttöystäväkseni jos vain saisin :) Toivotan paljon onnea hänen musiikkiuralleen!
- Blondi__
kertokoon kaiken ko. ladystä!
- kun kiinnostus
lopahti.
Suomessa pahinta on ihmisten kateus,kuulemma.
Miksi olisin kateellinen 7 vuotiaan näköiselle
ja kokoiselle teinitytölle,miksi?
En halua olla aikuinen lapsen vartalossa,
ostaa vaatteitani lastenosastolta,tyrkyttää itseäni joka paikkaan.
Joten mieti,mitä suustasi päästelet abreu.- mitä?
Ai mitä se on sanonu?
- oiva....
esimerkki kateellisesta ihmisestä. Mitä olet itse saavuttanut elämässäsi, muuta kuin isohkon koon ja tyhmyyden?
- enkä muutenkaan
oiva.... kirjoitti:
esimerkki kateellisesta ihmisestä. Mitä olet itse saavuttanut elämässäsi, muuta kuin isohkon koon ja tyhmyyden?
kääpiöksi.Lue teksti niin tiedät,etten millään voisi olla kateellinen!
Miten ylipäänsä voi noin tyhmää tekstiä kirjoittaa kuin sinä,ai niin,tyhmältä tulee tyhmää juttua!
- kauniiis
Söpö tyttö se Anna on..Kaunis on väärä sana.
Söpö ja hyvännäköinen niinkuin nuoret yleensä on.
Ja meikillä saa vaikka porsas urhean kärsänpään näyttämään ruusunnupulta.
Anna on söpö niinku sika pienenä!- Suunnistelija
Lamyxia kirjoitti:
soma, näyttäis kuin hänellä olis kipinöjä sisällä ne tulee silmistä ulos ja sädehtii:-)
nuoruudesta huolimatta lavakarismaa ja se on esiintyjälle tärkeä avu.
Edith Piaf oli pieni, mutta tuli karismallaan ja tietysti äänellään kuuluisaksi koko maailmassa.
- suuri tulevaisuus
Anna on suloinen pikkutyttönen jolla on vahva ääni ja suuri tulevaisuus.
- anna on
Tosi kaunis ja hyvä laulaa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361813- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450