palvelu on erittäin kätevä, toimii nopeasti ja kätevästi. Ei kylläkään kaatanu mun konetta :D
http://koti.mbnet.fi/cmazy/crash.html
Kaada koneesi helposti ja vaivattomasti
8
428
Vastaukset
- Höpö.
..kun selain yrittää avata tuota sivua, tosin eri selaimella.
Tuo näyttää vetävän prossutehon täysille, mutta vain toisen prosessorin. Toinen toimii aivan kuin ei mitään kummallista olisi tekeillä.
Epäilen siis että tuplaprosessorikone (tai tuplaydinprosessorilla varustettu kone) selviytyvät tuosta hyvin.
Noh, varma ei näytä olevan aina varmaa (Crash your computer Certainly ja samalla kirjoittelen tänne :) - tyhmä ja mahdoton
Firefox jumiutui ja prossuteho 100%? Tämäkö on koneen kaataminen? Se "mahdollisesti" vaihtoehto latasi aika montaa tosi isoa kuvaa jossa luki "tämä on erikoista" Firefoxia en jaksanut venata "varmasti" vaihtoehdossa, joten painoin sulje.
AMD Sempron 3000 , 1.5 gb ram ja Ubuntu Feisty.- ja mun speksit
Ooppera ja amd 1.8 500mb kai muistii.. windows ja ohjelmii muitakin auki.
- suffaaja
Tällaiset viestit ovat aina kehittäjille tervetulleita! Mun selain kaatui, mutta lähetin kehittäjille sivun lähdekoodin, joten toivottavasti he keksivät selaimen seuraavaan versioon toimivan korjauksen. Itse en osaa tutkia ja muokata selaimeni lähdekoodia niin hyvin.
- pitää kaataa
minä otin koneen nurkasta kiinni ja tönäsin ja hups,kone kaatu iha ilman mitää ohjelmia.nostin pystyyn ja tässä nyt kirjoittelen,että semmosta meillä.
En päässyt nuuskimaan koodia kunnolla mutta se perustuu JavaScriptiin ainakin osittain. Tuo riippuu varmaan netin nopeudestakin kuvan koosta päätellen.
Koneeni:
Intel Core 2 Duo E6400 @ 2,5 GHz
ASUS P5LD2-SE
2 Gt DDR2 677 MHz
Microsoft Windows Vista Ultimate (32bit)
Sapphire ATi Radeon X1950 Pro (512 Mt)
SATA -levyjä kaksi: 160 Gt jaettu käyttikselle ja oma osio asennetuille ohjelmille, 250 Gt "varasto"tilaa (fyysisesti oma levy).Yhteen aikaan koulussa kaadoin koneen .bat -tiedostojen avulla jotka itse tein. Oli erittäin helppoa, sai muutamalla rivillä koneen nurin (WinXP). Tuo on aika vaivalloinen tapa eikä kaada kuin nettiselaimen jos sitäkään (jos koko käyttis menee mukana niin saa olla joko huono kone tai joku Win98).
- jokuasdasd
sivu näköjään lataa 9999 tai 9999999999 kuvaa valinnasta riippuen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564740Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221314- 861289
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261084Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671026Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906