Heissan!Sain päähänpistoni lähteä Maroccoon.Tarkemmin Tangieriin.Ajankohta olisi 23.heinäkuuta jälkeen.Tarkoitus olisi siellä viipyä 1-2 viikkoa. Sielläpäin olisi kyllä paikka mua odottamassa. En kuitenkaan tunne sikäläistä perhettä kovinkaan hyvin. Niin varavaihtoehdot pitäisi huomioda.Matkustelukokemukseni on aika vähäistä.
Osaisiko joku neuvoa,mihin hotelliin esimerkiksi kannattaisi lähteä,jos yllättävä tarve tulisi?Tai lähtisikö joku peräti mukaan auringomatkalle? Mistä kannattaisi hankkia liput?
maroccoon heinäkuun lopussa
1
470
Vastaukset
- Maghribiya
Älä lähde Marokkoon jos matkustelukokemuksesi on noin vähäistä! Aloita helpommassa maassa. Päähänpisto on huono syy mennä Marokkoon, ja jos päähänpiston syy on joku mies, jota et tunne hyvin, you are asking for trouble.
Kunnon tyttö ei Marokossa mene asumaan miehen kotiin. Eikä lähde ulos kaljoitteleemaankaan, eikä tuo viinaa tuliaisiksi!
Haluatko olla huono tyttö?
Miksi haluat tietää hotellin varmuuden vuoksi? Koska et tiedä mihin olet menossa ja olet epävarma. Hyvä!
Ole fiksu myös. Älä lähde ollenkaan. Jos et osaa edes hotellia etsiä, etkä tiedä mistä hankkia liput, matkustuskokemuksesi on liian pieni tähän reissuun!
Maghribiya
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911224Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49667- 33662
- 60659
- 52627
- 50605