Naiset sekstailevat unissaan.

muijakin hihittelee

unissaan ! Kenenköhän kanssa sillä on hauskaa ?
"Naiset uneksivat seksistä filmitähtien, poliitikkojen, rocktähtien sekä entisten ja nykyisten kumppaniensa kanssa. Naisten unipartnerilistan kärjessä komeilivat näyttelijät Brad Pitt ja George Clooney sekä U2-bändin laulaja Bono".

http://www.kaleva.fi/plus/juttu664078_page0.htm

90

18284

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uumenista.

Eläinlajihan ihminenkin on. Siis miehet luonnollisesti haaveilevat pääsevänsä astumaan kokonaista laumaa, kun taas naiset uneksivat mahtiuroksesta.

• olet idiootti!

Ihminen ei ole eläin. Jumala ei luonut ihmistä eläimeksi vaan ihmiseksi, joten älä puhu paskaa.

• hehhehee......

Vai eläinlaji? Hahahahahahahahhahahaaaaaa!!!!! Tiesitkö, että naisetkin haaveilevat monesta yhtäaikaa!?! :D

• No siis
        hehhehee...... kirjoitti:

Vai eläinlaji? Hahahahahahahahhahahaaaaaa!!!!! Tiesitkö, että naisetkin haaveilevat monesta yhtäaikaa!?! :D

kyllähän se ihminen eläinlaji on.. nisäkäs...

• Ilta

Jep! Miehet ovat lapsia koko elämänsä ja haaveilevat sellaisesta mihin eivät pysty. Myönnän että olen herännyt joskus uneen jossa on just päässyt siihen vaiheeseen että olisi alkanut tapahtua - oman miesystävän kanssa - niin herää! Fantasioita on, koska muuten hommasta ei tule mitään oli siinä sitten Brad Pitt tai James Bond (YÄK). Ei löydy sellaista miestä!!!!

• toinen keskustelija
        olet idiootti! kirjoitti:

Ihminen ei ole eläin. Jumala ei luonut ihmistä eläimeksi vaan ihmiseksi, joten älä puhu paskaa.

nisäkäs niin kuin monet muutkin nisäkkäät maapallolla. Minusta eläimet ovat arvostettavampia olentoja kuin ihminen. Arvostan ainakin koiraani paljon enemmän kuin momia ihmisiä

• näin on
        No siis kirjoitti:

kyllähän se ihminen eläinlaji on.. nisäkäs...

Puhut vähän mutta asiaa.

• :DD
        olet idiootti! kirjoitti:

Väität jonkin satuolennon luoneen ihmisen ja sanot muita idiooteiksi?? =D Vähän sama kun paska sanoisi puhtaalle lakanalle että "sä haiset" :DD

• Meidä muija
        näin on kirjoitti:

Puhut vähän mutta asiaa.

Varmaan näkee meidänkin äitee joka yö seksiunia, kun aamulla vähänkin koettaa sormella, niin saatanasti vielä tuntuu väsyttävän. Ja illalla on kova kiire saada unenpäästä kiinni.

Ja pula-ajan Elwis jää ilman...

• 45v nainen

Olen aina ihmetellyt mikä siinä brad pittissä on niin ihanaa ja komeaa. Itse en ole koskaan pitänyt häntä mitenkään ihmeellisen näköisenä. Tavallinen nykerönenä, samanlaisia tulee vastaan kadulla joka päivä. Kroppa on komea, mutta niin on monella muullakin. Jos unia pitäis nähdä miehestä niin silloin mieluummin russel crowe gladiaattorin hahmossa.

• kiinnostaa.

buah

• inessa1

Brad Pittissä ja George Clooneyssa on jotakin samanlaista säteilyä. Se on jotakin vastustamattoman poikamaisen veijarimaista, älyä ja iloa joka säteilee silmistä...

Kuka sellaista voisi vastustaa? =)

• inessa1 kirjoitti:

Brad Pittissä ja George Clooneyssa on jotakin samanlaista säteilyä. Se on jotakin vastustamattoman poikamaisen veijarimaista, älyä ja iloa joka säteilee silmistä...

Kuka sellaista voisi vastustaa? =)

kyllä vastustamattoman miehekäs. Ihanat silmät ja niin mies.. oikea namupala.

• nainen 20v

Olen kanssa aina ihmetellyt, että mikä siinä Pittissä muka on niin ihanaa.. Ei sytytä lainkaan. Sama pätee Beckhamiin ym.
        Itse pidän enemmän tummista komistuksista esim Antonio Banderas, Sean "P.Diddy" Combs, Gael García Bernal ym.

• uneksija..

Haa, täytyy päästä kertomaan kenestä julkkiksesta itse olen nähnyt seksiunta ja oli kyllä hyvä uni;) Ikinä en olisi kuitenkaan kuvitellut "uneksivani" tästä henkilöstä, eli Conan O´Brian!

• Moona

Yksikään noista herroista EI OLE MINUN makuuni!
        Todella ällöttäviä hemmoja. Minun makuuni on enemmän karhean ja särmikkään oloiset MIEHEKKÄÄT kaverit eivätkä tuollaiset pullamössöt ;0)

• unia ?
        Moona kirjoitti:

Yksikään noista herroista EI OLE MINUN makuuni!
        Todella ällöttäviä hemmoja. Minun makuuni on enemmän karhean ja särmikkään oloiset MIEHEKKÄÄT kaverit eivätkä tuollaiset pullamössöt ;0)

Herätä minut kun alkaa tapahtumaan, jotta pääsen mukaan nauttimaan siitä.

• Matti S.
        nainen 20v kirjoitti:

Olen kanssa aina ihmetellyt, että mikä siinä Pittissä muka on niin ihanaa.. Ei sytytä lainkaan. Sama pätee Beckhamiin ym.
        Itse pidän enemmän tummista komistuksista esim Antonio Banderas, Sean "P.Diddy" Combs, Gael García Bernal ym.

Vastakohdat viehättää, sehän on tutkittu monta kertaa. Itsekin (mies) olen huomannut vanhemmiten, että brunetet kiinnostaa enemmän kuin vaaleat (nuorempana ei ollut niin väliä).

Mutta noin yleistietona kannattaa muistaa sekin, että Suomi on maailman blondein maa, joten tummat varmaan viehättää monia (ei kaikkia). Varmaan 99 % maailman ihmisistä on tummia jossain määrin. Eli monissa maissa ei edes ole vaaleita komistuksia/kaunistuksia, joten siinä mielessä Suomi on rikas maa. Jossainhan olikin tässä taannoin, että blondit häviävät maailmasta tulevaisuudessa (viimeisenä Suomesta)…

• Lostista se
        nainen 20v kirjoitti:

Sawyer on TOSI sexy! Wau! Sen kanssa autiolle saarelle ja niin poispäin...

• Saitzu

Kun kerran unissaan saa valita , kenen kanssa peuhaa, nii ihmettelen että joku viitsiikin valita jonkun Pittin siihen hommaan.

En ikinä ole ymmärtäny mikä siinä miehessä on muka niin seksikästä, kun se ei ole edes yhtään komea. Ei tosiaan ole.
      bono ja clooney menettelee kyllä, mutta ei nekään ihmeemmin säväytä.

• HÄN OMPI........

Brat Pitt.
      Aivan uskomattoman symppiksen oloinen ja näköinen, seksikäs mies.
      Ottaisin, jos saisin mutta onneksi aina saa ja voi haaveilla.
      Suomalaista miestä ei silti voita ei amerikkalainen, eikä muunkaan maalainen.
      Arvostan suomalaista miestä.
      Hän on paras!

• no jaa

usein juntti.Haavelen Patrick Swayze`stä.

• naimisissa
        no jaa kirjoitti:

usein juntti.Haavelen Patrick Swayze`stä.

jo suomalaisen naisen kanssa?

• -nasty-

Tuosa kuvasa kahella oikian puoleisella ukkelilla on ainaki semmoset terväväpiirteiset kasvot ja leuka myös samasa suhteesa. Eikö ne naeset tuommosista piirteistä ylleisesti pijäkki?

Mää muistan viimeajoista yhen vehtausunen ja siinä oli Koivuniemen Paula kuumana.. Ensin ajettiin polokupyörillä ja sitten pantiin pesä lotisemaan.

• Seksiunia :)!

Mikä ihmeen uutinen toi nyt oli? Miten olisi mahdollistakaan että ainoastaan miehet näkisivät seksiunia???

Minä näen joskus, ja se on kyllä mukavaa... mihin olisi mukavampaa herätä aikaisin kun täytyy nousta duuniin...

Harmillista vaan ettei itse määräillä mitä unia näkee, useamminkin voisi tapahtua. Tosin en kyllä muista kertaakaan nähneeni unta seksistä ko. julkkismiesten kanssa, ihan tervetullut voisi olla sekstausuni vaikkapa "G Clooney ja minä 15 tuntia peiton alla"...

Nimim. saan seksiä kyllä valveillakin:)

• ....

Itsellenikään ei ollut mikään yllätys tuo seksiunien yleisyys naisilla.
        Niin, ja ne ovat ihan kivoja. Esimerkiksi viime yönä näin unta(varmaan johtui viime iltaisesta elokuvasta), jossa olin kimpassa sinkkuelämässä näyttelevän Mr.Big:n ja tämän Kreikkalainen naimakauppa-komistus..mikä hänen nimensä nyt onkaan??, kanssa. Ihanhan kiva tuo uni oli, paitsi, että unen keskeytti se, että mr. Big muisti olevansa carrien kanssa, eikä hän voi pettää tätä. Olin hieman pettynyt..:/ :D

Mutta juu, olen puhunut.

• kiitos...

Jos noista pitäisi valita niin ehdottomasti Bono. En ole ikinä uneksinut näyttelijöistä ja noi 2 on liian imelän näköisiä. Tosin ne ajat on jo menneet että yleensä unelmoi jostain julkuista kuului tonne teini-ikään.

• Ei mun ainakkaan!

Siis minä voin sanoa että JOS minä näen "seksi unta" (EI koskaan itse akti unia)siinä on aina ollut minun oma rakkaani, ei koskaan kukaan julkkis tai tuntematonkaan. En kuitenkaan usko olevani mielikuvituksetonkaan, äin vain on kokemus 26v ajalta minulle näyttänyt.
      Kiitos-olen puhunut.

• roolia joskus

Minä näen kans vaan omasta miehestäni seksiunta. Olen mä kyllä rakastunut, ei sitä voi kieltää. JOSKUS unissa saattaa olla joku muu mies, mutta silloin itse uni on kammottava - ei miellyttävä.

Välillä tosin olen itse seksiunissa mies. On tullut sekin puoli koettua. Todella upeaa - itse asiassa mahtavampaa kuin naisena sekstaaminen.

• Max Bloonex

Tää on käsittämättömän tressaavaa, että akat jatkuvasti kattoo sillä silmällä ja sitten kun ei vastaa flirttiin, niin oletetaan toisen olevan ylpeä paska!
      Seuraavksi kun nähdään, niin annetaan ymmärtää, että toinen on kakkosluokan paskahousu!

En mä mitään ulkonäölleni voi... ja mä olen kahden lapsen isä, onnellisesti naimisissa.

Hommatkaa omat lelunne, lumput!!!

• Lola.

Minun mielestäni julkkikset voisivat nähdä unta toisistaan,minä en näe heistä unta, minä näen omasta rakkaastani unta ja minun puolestani muutkin ihmiset voisivat nähdä vaikka naapureistaan unta, jotkut nuoret tytötkin pyörtyvät festareilla sun muun konserteissa,ei todellakaan normaalia.. julkkiksesta voi pitää mutta ei hänelle tarvi omaisuuksiaan näyttää! te nuoret ajatelkaa mitä teistä ajatellaan.

• miehenalku123

Tuo pisti hieman silmään Kalevan uutisesta.

"Miehet taas haaveksivat seksistä tuntemattomien naisten kanssa tai useiden naisten kanssa tapahtuvista orgioista yleisillä paikoilla."

Taas mahtavasti käännetty. Tuosta saa aika pervon kuvan miesten seksiunista.

"Men's sex dreams were twice as likely to involve trysts with multiple partners, and were more likely to take place in public."

• ..........................

Taitaisi seksiunet jäädä jo muistaisitte/tietäisitte, että Bono on vain 169cm pitkä. Itse lyhyenä miehenä tiedän, ettei se ulkonäkökään auta jos pituutta ei ole. Raha tietysti auttaisi niin kuin joka asiassa.

• oikjeesti

Ihan oikeasti, karisma ja itsevarmuus on kaikista tärkeimmät asiat.

• Tipsu

Höpsistä, olet ihan miehen mittainen, mun ukko samankokoinen eikä ole koskaan haitannut.Tiedäthän, ettei nainen rakastu miehen kokoon vaan siihen MIEHEEN kokonaisuutena, ei sillä rahalla kuule ole tosiasiassa niin suurta merkitystä, jos olet muutoin kunnollinen.Pienet paheetkin sopivat...eihän me naisetkaan olla kaikki niin täydellisiä...

• Bono..
        Tipsu kirjoitti:

Höpsistä, olet ihan miehen mittainen, mun ukko samankokoinen eikä ole koskaan haitannut.Tiedäthän, ettei nainen rakastu miehen kokoon vaan siihen MIEHEEN kokonaisuutena, ei sillä rahalla kuule ole tosiasiassa niin suurta merkitystä, jos olet muutoin kunnollinen.Pienet paheetkin sopivat...eihän me naisetkaan olla kaikki niin täydellisiä...

ehdottomasti, jos noista pitäis valita. vetoaa minuun eniten, pituudesta huolimatta:)

Brad Pittistä tai George Clooneystä en ole koskaan uneksinut!

• Henniina

Bono on ihana, pituudesta viis! Hän on fantastinen mies, seksin lisäksi hänellä on ajatuksia. Ja mikä laulaja. Meitä oli Göteborgissa U2:n keikalla 85000 ihmistä ja hän piti meidät ekstaasissa koko konsertin ajan.

Henna

• shell
        Henniina kirjoitti:

Bono on ihana, pituudesta viis! Hän on fantastinen mies, seksin lisäksi hänellä on ajatuksia. Ja mikä laulaja. Meitä oli Göteborgissa U2:n keikalla 85000 ihmistä ja hän piti meidät ekstaasissa koko konsertin ajan.

Henna

"Meitä oli Göteborgissa U2:n keikalla 85000 ihmistä ja hän piti meidät ekstaasissa koko konsertin ajan."

Bonolla riittää näköjään nappeja...

• Henniina
        Henniina kirjoitti:

Henna

Hei!

Mielenkiintoinen näkökulma. Ehkä onkin niin, että ne yli puolet 85000 ihmisestä, jotka olivat miehiä, eivät ajattele Bonoa seksikkäänä vaan ihan muuten fiksuna.

Mutta näin naisen näkökulmasta Bonon näköinen ja ajatuksinen mies on syötävän ihana. Tai siitä uskonnollisuudesta en niin piittaa.

Henniina

• Nainen -83 ♥&...

aika useinkin seksiunia, joskus aika pervojakin :)

Unissa miehet on harvoin julkkiksia, vaan joitain tuntemattomia esim. monen vuoden takaa koulusta, tai joku jonka oon nähnyt vaikka kaupassa ja on jäänyt mieleen.
      Joskus en edes tiedä missä oon nähnyt unikaverini, vai voikohan se olla oman mielikuvituksen unelmamies? :)
      Viimeisin uni oli pari yötä sitten jossa oli entinen opetteja. En kyllä koskaan olisi arvannut näkeväni opettajasta sellaista unta :D

• Pohjan-Akka

...ekalla on kamalat, epämiehekkäät aurinkolasit, eikä muutenkaan mikään erikoinen. kakkonen näyttää naapurin Syyneltä kapakkaillan jäljiltä. Tuo 3. on aika komea, George?

• Pohjan-Akka

• Pohjan-Akka kirjoitti:

..piti valita, että kenet ottais.

Minusta se ranskalainen isonenäinen (huom. ISONENÄINEN) näyttelijä, joka esittää Obelixia Asterix ja Obelix -elokuvassa, se ois mun juttu. En muista nimeä, enkä osais kirjoittaa vaikka muistasinkin.

Tuo:
        http://www.youtube.com/watch?v=-N7D0IM-d4U&mode=related&search=

Gerard DePardieu tai jotenki noin

• hoksannu
        semioni kirjoitti:

minä en ainakaan mitään, mutta ei kai kukaan nyt nykyaikana näe eksiunia, kun ne tarpeet on niin helppo muutenkin saada tyydytetyiksi jne.

• Pohjan-Akka
        semioni kirjoitti:

Monte Criston Kreivi! Sietä se tulee ehkä ihan oikeasti sellainen seksikkyys-mielikuva obelixista
        : )

Amerikkalaisista voisin ottaa Jack Nicholsonin, mutta se on liian perverssi ja vanha mulle. Muuten voisin ottaa. Pyllistelee julkisesti ja muutenkin liian hullu, mutta muten ihan seksy. Marlon Brando kyllä myös, mutta eipä ole enää elävien kirjoissa hän. Onkohan edes tuo ranskalainen.

• minä vaan taas juu aivan ky...

Johnny Depp on se josta saa kosteimmat unet.

• benjiero

oon kanssasi täysin samaa mieltä.

• Bonotus

Bonolla on poikaystävä.

• Wanna-be

Eipä taida olla Bonolla poikaystävää, vaan vaimo ja neljä lasta.

• Paul Ankkalinna
        Wanna-be kirjoitti:

Eipä taida olla Bonolla poikaystävää, vaan vaimo ja neljä lasta.

Bonolla on normiperhe, vakituinen homokumppani (onnea), sekä lisäksi roudari yms. poika panokumppaneita.

• tää on niin tätä - TAAS.

Helvetin lapsellista sanon minä, tää on ihan teinien juttu. en ite ainakaan ole haaveillut mistään saatanan julkkiksista - enkä VARSINKAAN nuista kolmesta. olkaamme nyt realistisia kuitenkin, vaikka tästä on tehty joku tutkimus ja NÄINKIN iso juttu, niin ei tarkoita että jokainen nainen menisi polvista löysäks kun mainitsee kyseisten julkkisten nimen.

• miehenalku123

Niin, tässä on nyt taasen mahtavasti käännetty alkuperäisestä uutisesta. Kaivoin tuon alkuperäisen uutisen esille ja siinä oli jotenkin niin, että useimmat julkisuuden henkilöt josta kanadalaiset? naiset haaveilevat ovat nuo kolme. Tässä taasen aika varmasti on tilastoharhaa, kun otokset olivat kohtuu pieniä. olikos siinä alle sata koehenkilöä.

• Bono olen varmaan

aika tyhmä, ainakin toisinaan, mutta sehän sopii monille, eikö vain, kutsutko jo kylään

te erehdytte, ei kukaan Clooneysta uneksi, vaikka se hyvän näköinen onkin. Bratt sen sijaan on kuiva kuin mikä nyt olisikaan. Kuka ihme voisi siitä uneksia.

Haluaako kansa tosiaan tietää, keitä voisi ajatella unissaan, vaikka en tajua miksi kukaan unissaan ajattelesi, paljon järkevämpää ajatella silloin, kun tekee ns. ihan ite tai siaiskärsijänä. Ei camoon, ette te noin pöhkäjö voi olla. Että yöuniin ketään tarvitaan. Mitä ihmeen korviketta ne sellaiset olisivat, pelkät yöunet.

• PippeliKallenSuussa

no hitto ei ainakaan toi vasemman puolimmainen hintti!

• Voi sinnuu raasua

HoH Hoi SUOMIPOIKA! Naiselle et riitä, EDES! :)

• lauuuura

Hohho. No oompas tyyylsiä. hohhoh.
      eikö parempaa keskineet?
      heii, naiset! kamoon mielikuvitusta vähä ;P!

ens kerralla sitte jooko jooko??
      niis unis. he...

• ikinä

nähnyt tuollaisia unosia ikinä:).Erikoista...

• Valikoiva.

Eikös olisikin ihanaa päästä seksiunien kautta tähän mainostelevision ponihäntäisen sääennustajan mukaan,
      Hän on herkkupala........

• noista julkkiskomistuksista

on kyllä ihan kiiltokuvapoikii ei mitään oikeita miehen oloisia köriläitä. Kyllä seksiuniin pitäisi löytyä joku muu kuin nössö amerikkalainen ukkeli joka ajaa seksikkäät karvatkin poies? Jonkun muun maalainen sen on oltava... saksalaisista poliisileffoista vois löytyä miehen näköisiä... nämä ottaisin molemmat samaanaikaan ;D
      http://www.zdf.de/ZDFmediathek/img/21/0,4145,2255413,00.jpg

ranskalaiset ovat maailman parhaita rakastajia...

Toisaalta onneksi unissa ei muista ihmisten kasvoja vaan tunnelatauksen, mutta minä valitsisin jonkun metsien miehen mörököllin vähäpuheisen, ei seksiunissa tarvita turhia puheita vaan elämellistä menoa...

Ei ainakaan tää: http://bb06.bigbrother.se/publish_data/images/extra/extra_image/11457_extra_image_IMG_4811.JPG

Joku näistäkö ehkä? http://www.harraste.net/jouni/images/miehet saunassa.JPG

Kotimaalaisista nuoria, mutta niin seksyjä: kristo salminen, niko saarela niih ja tommy taberman
      Julian McMahon as Dr Christian Troy

• arkeen takaisin.

Huomenna on tavallinen päivä, jolloin uurastetaan elannon eteen ja fantasiat unholaan.

• ryppyjä

Rät Bit ei oo nykyään kovin vetävän näköinen kun miehelle ilmaantunut uraa uurta.. eikun siis särkevät rypyt.. Hattua tosin täytyy nostaa ettei ole käynyt leikeuttamassa itseään.
      Muutenkaan ei ole yhtään julkkista mun unissa näkynyt..

• ooh-la-laa

jumalaisen kaunis Johnny Depp ... Vincent Donofrio, kukas se nyt näytteleekään Pahuuden jäljillä sitä polliisia? Muusikoista Ville Valo, Michale Graves, Doyle ... siinä vasta seksikkäitä miehiä =)

• Unelias

Onneksi noista ei kukaan tuu mun uniini.

• öisin ?

Järkyttävä uutinen. Tästä täytyy kyllä keskustella vaimon kanssa vakavasti.

• Kitaramies_

Parhaat valitaan päältä ja rumat jätetään muille.

• nii'i

Ei edes vilkaise teihin muusikon rumiluksiin =)=)

• painajaisia

ole. Mitäs jos herää kesken unen ja huomaa naisten kadonneen ?

• unelmieni mies

ei kyllä brat, bono tai clooney ole mitään säväreitä antamassa tänne. Kyllä täällä niissä päiväunissa on mm. prison breakissakin näytellyt ihana höpömusseli Went - Stinky - miller!!! HOT!!!!

vaikkakin olen naimisissa ja onnellisesti, ja rakastan miestäni...niin saa sitä fantasioidakin...

• siinä vasta

miesten mies, ei säväytä mikään noista kolmesta mutta tämä Wentworth saa polvet veteläksi jo pelkällä äänellään...

• on aivan....
        siinä vasta kirjoitti:

miesten mies, ei säväytä mikään noista kolmesta mutta tämä Wentworth saa polvet veteläksi jo pelkällä äänellään...

kuolettavan seksy!!!! Aivan ihana mies! Siitä näkee päivälläki unia... ;)

• fantasioistasi?

Miten hän suhtautuu öisiin fantasioihisi ?

• vaan
        fantasioistasi? kirjoitti:

Miten hän suhtautuu öisiin fantasioihisi ?

mutta miksi pitäis? mitä väliä mitä ajattelee..? en ole se jolle tuon kysymyksen heitit mutta kun oli niin typerä kysymys niin oli pakko vastata.

• kiinnostunut´

teidän unista. Unenne loukkaa Setalaisia koska syrjitte seksuaalivähemmistöjä. Tasapuolisuutta yö uniinne.

• äimäkäki

Millaisia unia setalaiset sitten näkevät?

• henkilöistä
        äimäkäki kirjoitti:

Millaisia unia setalaiset sitten näkevät?

kuin naiset. Siis mies setalaiset.

• ayaka

En minäkään tajua mikä siinä Brad Pittissä on niin komeaa. Tavallisen näköinen tyyppi. :)
      Mut jos pitäisi sanoa joku komea näyttelijä, se olisi Thomas Ian Nicholas, mutta kaikkein komein minkä voisi sanoa on kylläkin Dima Bilan

• Made in

Missä on meidän MATTI???? Jokaisella pirtin mummelilla on pöksyt aamulla kuin maderepun pohja. Kun on katseltu seksiunia ujon oloisen änkyttävän pääministerin kanssa peuhaamisesta.

• dfghdfhdfhfs

Ei ole kuulunut aikoihin mitään. Mitäs hänelle kuuluu, tietääkö joku, ei kai vain ole lopettanut örveltämistä. Se olisi sääli. Eiks naisten pitäis unelmoida Ricky Martinista, ei kai sen ihanempaa ukkoa olekaan.

• Jester31

että rakastelen, rehevien pulleiden naisten kanssa. Ne ovat ihania ja parhaita sängyssä. Rehevät ryhdikkäät naiset kunniaan. Olette päiväunelmiani ;);)

• Kaarina

Hyvin nukutti Idi Aminin kanssa peuhatessa.

• ...

ei oo ku päälle kolmenkympin ja käyttää botoxia eikä ole edes komea!! musta se on tosi ällö jätkä.

• okej

no ei brad pitt kyl mikää maailman komein oo mut jos noist miehistä pitäisi valita nii mä kyl ottaisin brad pitin mut ei se kumminkaa oo mikää ällö mutta ei mikää paraskaan!!!!

• Pikkulettipää84

Noista kestään en ole nähnyt unia. Mutta sitäkin enempi eksistä, julkkiksista mm. Sipe Santapukista, Nuuskamuikkunen(jolta sain ensisuudelman ja menetin neitsyyteni)Tommosia unia kun näkee ei välttämättä miestä tarvitsekaan. Oli niin paljon parempaa kuin myöhemmin oikeassa elämässä.
      Ainakin kerran olen nähnyt ryhmäseksi-uniakin joissa olin kahden luokkakaverini kanssa. Poikia totta kai molemmat. Lähtisin siitä painajaisesta heti pois jos joku tuttu tyttö tulisi uniini. Julkisissakin paikoissa sitä on tullut tehtyä.

• ja vielä neitsyt

Näin kerran seksiunta Tuomas Holopaisesta, en kumminkaan muuten ole häneen ihastunut.

• että naisetkin

ovat pohjimmiltaan seksuaalisia ja nauttivat siitä ainakin fantasioissaan.

• I love

noista brad pitt kaikki muut on vanhoi pappoi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anna-maria

Nään unia johnny Deppistä Jack Sparowin rooli asussa. Sekä pikku serkustani ´joka on minua vuotta kaiken lisäksi nais puolinen ja muistuttaaa hieman J. Deppiä jollaín oudulla tavalla ;)

• nainen uneksii

Joo mä nään unia ihan vieraista miehistä, että en edes filmitähdistä. Saan joskus jopa nukkuessani orgasmeja ja herään siihen, jos olisin mies niin mällit olis pöksyssä :D

• bebe_

Näen kyseisestä näyttelijästä unta melkein joka yö.. ;)

• MURWENSSON

Jaha onko vain miehillä oikeus uneksia tähdistä? Ja pikkasen yleistät kyllä. Eikö se ole kuule toisinpäin?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3103
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      60
      2814
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2385
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2208
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2033
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1567
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1410
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1398
    Aihe