Missä on 30-40 v tanssijat?

Nemera

Niin, missä luuraavat 30-40 vuotiaat tanssivat miehet? Onko sellaisia? Käyn harvakseltaan Krouvin lavalla ja Jenkkapirtillä, joskus Mäntsälässä. Harvakseltaan siksi, etten usein pääse. Eipä ole näkynyt tuon ikäluokan tanssijoita.

21

2721

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä@

yksi, mutta vähän kaukana. Pitää siellä käydä sitten lomalla :)

• Nemera

kaukana sitä ollaan? Tietysti jossain Kuusamossa...On se hienoa, että löytyi sentään yksi :) Kaikki taitaa nukkua jo.

• true FEAR

Tuo Tosihumppaaja on taitanut pelotella taidoillaan nuoremmat toisille lavoille. Jos jaksat ajaella, niin kokeile Valasrantaa.

• Nemera

on Valasranta? Olematon maantieto...

• löytyy
        Nemera kirjoitti:

on Valasranta? Olematon maantieto...

Valasranta on Ylänteellä Länsi-Suomessa Pyhäjärven
        rannalla. Kaunis ja suosittu tanssipaikka.
        Juhannuspäivinä huippuesiintyjät. Kannattaa tulla ja
        tänään lähdetään Esakalliolle Somerolle. M38

• Humppaleka

Kutakuinkin siinä asettamasi ikäjakauman keskivaiheilla. Harvoin tosin käyn mainitsemillasi lavoilla.

Olisiko niin, että monella ko. ikäisellä on sitä perhe-elämää. Sitten on joitakin tämmöisiä pariutumattomia ja eronneita tms. Ikäluokasta vanhempiin mentäessä alkaa taas löytymään harrastajia.

• toistaiseksisix

vielä tossa iässä onnellisesti himassa. sit kyllästytään rupiseen vanhaan muijaan ja 50..----- v lähdetään jahtaamaan nuorempaa torttua

• ...noita tuon ikäisiä miehiä on.

Mitähän mahdat tarkoittaa?

Lasketko esimerkikksi sitten vasta paikalla olevan heitä, kun lukumäärä kohoaa yli viidenkymmenen vai riittääkö jo kaksikymmnentä?

Parin-kolmenkymmenen 30-40-vuotiaan miehen paikallaolon voin jokseenkin varmasti taata ainakin seuraavilla lavoilla: Jenkapirtti, Kapakanmäki, Kolmilammi, Mäntsälä, Pavi, Riutanharju.

Krouvinlavallakin noita varmasti on useimpina iltoina.

Tiedän myös, että niilläkin lavoilla, joilla en säännöllisesti käy tuo toteutuu, mutta omaan tuoreeseen havaintoon en voi niiden osalta nojata.

Ainakin silloin, kun olen noissa käynyt, näin oli myös mm. seuraavissa paikoissa: Kallioniemi, Kisaranta, Kuikka, Syvälahti, Särkkä ja Valasranta.

Talvitanssipaikkoja en nyt listaa, mutta sama on tilanne niissäkin.

• Nemera

tarvi todellakaan olla kymmeniä, olis ees muutama niin olisin tyytyväinen. Krouvin lavalla olen tanssinut alle 40 v kanssa kerran ja Jenkalla kerran, tosin tämä Jenkan tanssittaja oli sitten alle 20 v... Kyllähän siellä yli 40 vuotiaita on kaikki, jotka tanssii.

• Nemera kirjoitti:

tarvi todellakaan olla kymmeniä, olis ees muutama niin olisin tyytyväinen. Krouvin lavalla olen tanssinut alle 40 v kanssa kerran ja Jenkalla kerran, tosin tämä Jenkan tanssittaja oli sitten alle 20 v... Kyllähän siellä yli 40 vuotiaita on kaikki, jotka tanssii.

Nemera: "Krouvin lavalla olen tanssinut alle 40 v kanssa kerran ja Jenkalla kerran, tosin tämä Jenkan tanssittaja oli sitten alle 20 v... Kyllähän siellä yli 40 vuotiaita on kaikki, jotka tanssii."

Mitenkähän noin on voinut käydä? Täysin väärät illat/esiintyjät ilmeisesti.

Noilla luettelemillani paikolla olen pyörinyt vuosikaudet (jostakin vuodesta 1998 ainakin) ja ainakin Kapiksella, Riutalla ja Kolmiksella ihan yhtenään. Tiedän oikein hyvin, keitä siellä silloin on ollut paikalla. Takuulla kymmeniä alle 40-vuotiata miehiä aina.

Jenkkapirtillä ja Krouvinlavalla heikompia iltoja voi olla useammin, mutta ihmeenä pidän, ellei joka kerta ainakin kymmentä alle nelikymppistä Krouviltakin löydy. Parempien yhyeiden (Finlanders, Taikakuu, Syke jne) iltoina paljonkin enemmän.

Jenkalta niitä löytyy aivan varmasti aina.

Joku torstain naistentanssi-ilta voi olla poikkeus, mutta harvoin silloinkaan niin heikkoa yhtyettä esiintymässä on, ettei yli kymmentä nuorta miestä ole paikalla.

Ei ainakaan niinä kertoina (kymmeniä lauantai-iltoja ja ainakin parikymmentä torstaitakin) ole tilanne tuosta poikennut, kun olen siellä ollut.

• kyllä niitä löytyy

Jos Mäntsälän suurlavalle saakka viitsit ajella Lahden pohjoislaidalta (?), samalla etäisyydellä tuo Riutta on ja taatusti nuorta porukkaa...!

Jäkessä myös perjantaisin, mutta se taitaa olla sulle jo liian kaukana.

• Jäkessä tansseja ei ainakaan ennen syyskuuta ole.

Sinne Lahden pohjoisreunasta (esim Kilpiäinen) n. 75 km.

Samasta paikasta Riutalle n. 70 km.

Mäntsälään alle 50 km.

Paikkana toki Riutta on paljonkin parempi.

• mutta jotain rajaa kommente...
        Truehum kirjoitti:

Jäkessä tansseja ei ainakaan ennen syyskuuta ole.

Sinne Lahden pohjoisreunasta (esim Kilpiäinen) n. 75 km.

Samasta paikasta Riutalle n. 70 km.

Mäntsälään alle 50 km.

Paikkana toki Riutta on paljonkin parempi.

Tiedätkö, miksi kutsutaan henkilöä, joka puuttuu aina pieniinkiin (hänen mielestään) epäkohtiin?

Jos joku epähuomiossa puhuu kärpäsestä, kun tarkoittaa paarmaa, oikaisetko häntä asiasta?

Sinulla taitaa olla paha aukko itseluottamuksessa, kun sinun on aina ja joka paikassa tuotava itseäsi esille!

Luovuin aikanaan tanssi.netin keskustelupalstan seuraamisesta sinun kaltaistesi häirikköjen vuoksi. Nyt olen harkinnut lopettaa tämänkin palstan lukemisen.

On se kumma, ettei näitä palstahäirikköjä saada kuriin...!

• mutta jotain rajaa kommente... kirjoitti:

Tiedätkö, miksi kutsutaan henkilöä, joka puuttuu aina pieniinkiin (hänen mielestään) epäkohtiin?

Jos joku epähuomiossa puhuu kärpäsestä, kun tarkoittaa paarmaa, oikaisetko häntä asiasta?

Sinulla taitaa olla paha aukko itseluottamuksessa, kun sinun on aina ja joka paikassa tuotava itseäsi esille!

Luovuin aikanaan tanssi.netin keskustelupalstan seuraamisesta sinun kaltaistesi häirikköjen vuoksi. Nyt olen harkinnut lopettaa tämänkin palstan lukemisen.

On se kumma, ettei näitä palstahäirikköjä saada kuriin...!

Jos joku kysyy asiaa, johon tarvitsee asiallista tietoa, ja joku toinen sitten antaa sellaista, mutta tuleekin antaneeksi virheellistä myös.

Onko siis sinun mielestäsi jätettävä se virheellinen tieto voimassa olevaksi informaatioksi siitä asiasta?

Onko myös niin, että jossakin luetellaan ne henkilöt, joilla on oikeus tänne asiallista tietoa toimittaa ja kysymyksiin vastata?

• Äläkä kiertele!
        Truehum kirjoitti:

Jos joku kysyy asiaa, johon tarvitsee asiallista tietoa, ja joku toinen sitten antaa sellaista, mutta tuleekin antaneeksi virheellistä myös.

Onko siis sinun mielestäsi jätettävä se virheellinen tieto voimassa olevaksi informaatioksi siitä asiasta?

Onko myös niin, että jossakin luetellaan ne henkilöt, joilla on oikeus tänne asiallista tietoa toimittaa ja kysymyksiin vastata?

Niin, miksi jatkuvasti tuot itseäsi esiin? Korjaa mahdolliset virheet, mutta älä jatkuvasti tuo omia erinomaisia aikaansaannoksiasi esille! Kiitos!

• Äläkä kiertele! kirjoitti:

Niin, miksi jatkuvasti tuot itseäsi esiin? Korjaa mahdolliset virheet, mutta älä jatkuvasti tuo omia erinomaisia aikaansaannoksiasi esille! Kiitos!

...Mäntsälän ja Riutan etäisyyksissä olevien virheiden korjaamisessa oli sitä itseni esilletuomista?

Siihenhän viestissäsi hyökkäsit.

Sitäpaitsi, kun minusta täällä jatkuvasti esitetään vääriä,solvaavia ja vahingoittamaan tarkoitettuja väittämiä, olen takuulla oikeutettu ne oikaisemaan.

• uskomillään?

He ovat kotona, kunnes alkaa vieras tussu viehättän, kiinnostaan, vanhan muijan pärstä hatuttaan, seksikin tökkii, ei otaa millään eteen huuhkaja luulee et mies ei kykene-- silloin on lähdettävä tanssikursseille.. Uuusi naama kyntää kaikki vaot kunnes tutuuntuu sit aletaan nirppailla,,

• kiteytys...

...mutta en oikeasti pysty uskomaan, että se tanssinharrastuksen kaipuu tulisi halusta parisuhteen ulkopuolisiin suhteisiin...

Se nyt on vaan niin, että nuorilla perheellisillä on ensin uuden työpaikan urakehitys, omakotitalon teko ja sitten lapsia on aina muutama pieni, ettei oikein pitkän työviikon jälkeen edes tunnu oikealta lähteä reissun päälle. Sitten kun lapset pärjäävät yksinäänkin ja omat hommat saa delegoitua työpaikalla nuoremmilleen, alkaa miettiä jotakin harrastustakin viikon loppupuolen ratoksi..
        Ja elämä kun "tulee valmiiksi", huomaa samalla, että ikääkin on jo yli neljäkymppiä...

Ei siis välttämättä uusia seksikumppaneita hakemaan, no, siis, jos joku on näin tietävinään, niin olkoon sitten.

Mutta eikös se tanssi ollutkin aivan epäeroottista liikuntaa, ihan niin kuin hiihtoa tai aerobicia ? Vai onko se vain kerrasta toiseen toistuvaa haaveilua siitä, että se olisi eroottista toimintaa (mutta ei sitten lopultakaan ole)..?

***kaks vasenta jalkaa***

• Nemera
        kiteytys... kirjoitti:

...mutta en oikeasti pysty uskomaan, että se tanssinharrastuksen kaipuu tulisi halusta parisuhteen ulkopuolisiin suhteisiin...

Se nyt on vaan niin, että nuorilla perheellisillä on ensin uuden työpaikan urakehitys, omakotitalon teko ja sitten lapsia on aina muutama pieni, ettei oikein pitkän työviikon jälkeen edes tunnu oikealta lähteä reissun päälle. Sitten kun lapset pärjäävät yksinäänkin ja omat hommat saa delegoitua työpaikalla nuoremmilleen, alkaa miettiä jotakin harrastustakin viikon loppupuolen ratoksi..
        Ja elämä kun "tulee valmiiksi", huomaa samalla, että ikääkin on jo yli neljäkymppiä...

Ei siis välttämättä uusia seksikumppaneita hakemaan, no, siis, jos joku on näin tietävinään, niin olkoon sitten.

Mutta eikös se tanssi ollutkin aivan epäeroottista liikuntaa, ihan niin kuin hiihtoa tai aerobicia ? Vai onko se vain kerrasta toiseen toistuvaa haaveilua siitä, että se olisi eroottista toimintaa (mutta ei sitten lopultakaan ole)..?

***kaks vasenta jalkaa***

Ei kaikilla sen ikäisillä ole perhettä, tuskin ainoa sen ikäinen sinkku Suomessa olen. Eronneitakin lienee melkoinen määrä? Kiitos kaikille, jotka ovat vaivautuneet neuvoja antamaan. Täytynee sitä Riutanharjua kokeilla.

• Swaywithme
        Nemera kirjoitti:

Ei kaikilla sen ikäisillä ole perhettä, tuskin ainoa sen ikäinen sinkku Suomessa olen. Eronneitakin lienee melkoinen määrä? Kiitos kaikille, jotka ovat vaivautuneet neuvoja antamaan. Täytynee sitä Riutanharjua kokeilla.

Tuon ikäryhmän sinkut ovat varmaan suurimmaksi osaksi eronneita -jotkut jopa useampaan kertaan- ja lapset ovat vielä kuitenkin suht pieniä,joten läheskään joka viikonloppu ei tanssimaan voi mennä .Näin ainakin itselläni,vaikka olenkin jo 40 -ikäinen mies. Ja ehkä miehet vapaalla ollessaan lähtevät ennemmin ravintolaan,, Minä käyn muuten samoilla lavoilla,,tosin nykyään melko harvakseltaan Ja tosiasiahan on ,että kun lavoilla kävijöistä otetaan pariskunnat varatut pois niin jäljelle jäävä porukka ei juuri vaihdu, eikä uusiudu,joten melko pian huomaa,että samat ihmiset tulevat vastaan n,100km säteellä joka paikassa,, Poikkeuksen tekee esm. juhannus ,,ja ehkä loma-aika ,,jolloin lavoilla käy vakioporukan lisäksi muitakin ,,se on piristävää -ainakin minusta- Joten jos ei tänä viikonloppuna,niin ehkä sit juhannustansseihin ,, :)

• Joskus tuntuu, että samoja naisia on hakemassa liiankin monta tuohon ikäluokkaan sopivaa miestä ja vanhemmat ukot sekä nuoret pojut vielä päälle. Valikoi tanssit tarkemmin. Tämän(kin) ikäluokan miehet liikkuvat tanssitettavien naisten perässä, eli toisin sanoen, mene sellaisiin tansseihin, joissa on komeita nuoria miehiä esiintymässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      120
      3287
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2116
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1905
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      406
      1826
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1671
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1487
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      122
      1353
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1241
    9. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1216
    10. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      442
      1116
    Aihe