mistä laitan outlookissa; olen lomalla- viestin, niin että se on automaattinen vastaus kaikkiin tulleisiin sähköposteihin.
OLEN LOMALLA-vastaus automaattisesti ?
4
2578
Vastaukset
- Ruussi
voi tehdä kun luo ohjatun säännön mutta mutta, silloin kone ja Outlook on oltava päällä, että sääntö vaikuttaa uusiin viesteihin.
Joillakin operaattoreilla on mahdollisuus tehdä asiakaspalvelun kautta ko. lomavastaus. Tällöin Outlookia tarvitse pitää auki koko kesää.
Tarkista ominaisuus omalta operaattorilta. Ainakin Saunalahdella ja muistaakseni myös Soneralla on tuo mahdollisuus.- sähkäriososi
ei päädy vääriin käsiin.Nuo tuommoiset "olen lomalla"ilmoitukset sähköpostissa kuin muissakin viestintävälineissä saattavat olla suoranainen kutsu voroille kotiisi.Joten,parempi kun et tuota osaisikaan tehdä.
sähkäriososi kirjoitti:
ei päädy vääriin käsiin.Nuo tuommoiset "olen lomalla"ilmoitukset sähköpostissa kuin muissakin viestintävälineissä saattavat olla suoranainen kutsu voroille kotiisi.Joten,parempi kun et tuota osaisikaan tehdä.
tämähän kutsu varkaille, että tule kun olen poissa.
- tumpelo
marlis40 kirjoitti:
tämähän kutsu varkaille, että tule kun olen poissa.
olen lomalla- vastaus on tarkoitettu yhteistyö henkilöilleni, jotka lähettävät sähköpostia työpostiini kun olen lomalla.
tietävät sitten, että ei kannata heti vastausta odottaa.
En usko että kukaan yhteistyökumppaneista suunnittelee kotini ryöstämistä.
ja voihan lomaa viettää kotonakin :)
kiitos kuitenkin ohjeista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981562Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 531077
- 72975
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893- 58893
- 106882
- 45879
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820