Terve! Onko kellään kokemusta tällaisesta? Kone tilttasi ykskaks, ei edes CtrlAltDel toiminut. Sammutin virtanapista ja kun yritän käynnistää uudelleen, vilahtaa virtavalo, kuuluu pari naksausta ja kone sammuu samantein. Verkkolaite kunnossa, kovon tarkistin toisella koneella:kunnossa. Muistit ovat myös kunnossa. Siinäpä kaikki, mitä tuollaiselle läppärille uskallan testiä tehdä. Käyttis on XP-Home ja muistit 512 256. Jos emo on poksahtanut, taitaa vaihto jossain Hollannissa maksaa enemmän kuin uusi kone. Takuu meni umpeen viime viikolla....hhehh....Onko ideoita?
Asus A6000U mykistyi
3
453
Vastaukset
- jason-blue
Ei se myyjän vastuu siihen takuun loppumiseen pääty. Virhevastuu velvoittaa edelleen.
- ¨å娨å
Minulla oli samantapainen ongelma. Se johtui siitä että koneen sisällä oleva virtalähde eli "virranjakaja" oli kärvähtänyt. Uusi maksoi 95 euroo (riippuu koneesta)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706